Jehova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.712 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Moaaar <3

Jeg er godt og grundig træt af jehova, synes de har utrolig svært ved at acceptere at man ikke ønsker dem og ikke har interesse for deres religion. de har været her og banke på og idag, kommer de og smide deres "brev" i vores postkasse (de samme mennesker).

hvordan kan man få dem til at holde sig LANGT væk ?

Irriterende at folk ikke forstår når man siger "nej tak / ingen interesse "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

camsko88

hehe du skal bare sætte et af de der bloddoner klistermærker på din dør det virker

Anmeld

17. juli 2010

Moaaar <3

hvor får jeg fat i sådan et ?

Anmeld

17. juli 2010

Tjuls

Jeg var også ret træt af de kom her 3 gange i ugen, selvom jeg sagde jeg IKKE var interesseret..

Så sidste gang havde jeg en gorgoroth shirt på med fee omvendt kors, åbnede døren pænt og sagde "Hail Sathan"!!

Hjalp dog ikke.. Da den begyndte at ævle om han ville høre om min tro, da der er mnage former for satanisme..

Sagde det er den sprirituelle, og så sagde han "Jeg kommer ikke igen"..

Og der har ingen været her siden.. Så awesome.. Da de er pisse belastende!!

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

Jeg er først sluppet af med dem efter jeg er flyttet.

Fik et personligt brev i min postkasse engang om ugen, da de havde opgivet at jeg åbnede døren.

Anmeld

17. juli 2010

Frk. Himmelblå

Jeg satte engang et skilt op på døren, der sagde: "Jehovas vidner NEJ TAK". Det virkede. (De havde fået for vane at svinge forbi hver søndag morgen!)

Jeg bryder mig ikke om dømmende folk, og det er de altså ofte i deres missioneren. Da mine forældre i sin tid mistede min søster (9 år drukneulykke), da kom de igen og igen og ville have dem til at give penge, så de kunne bede for pigen, som var dømt til evig fortabelse, da hun ikke var døbt! (Jo, de havde gjort deres hjemmearbejde !) Det var altså lige efter begravelsen, - de følger rigtig nok med i nekrologerne!

Så altså, selvfølgelig skal man opføre sig venligt over for andre mennesker, men jeg har altså ikke meget til overs for den slags der!

Anmeld

17. juli 2010

lulleh

Heh her fik vi en folder i hånden en gang om ugen , til sidst smed vi den ud i skraldespanden mens hun kiggede. siden har hun ikke været her. og vi fik også skældt hende ud , da hun synes hende bil gerne måtte holde på vores ny sået græs.

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

SeptemberBaby skriver:

Jeg satte engang et skilt op på døren, der sagde: "Jehovas vidner NEJ TAK". Det virkede. (De havde fået for vane at svinge forbi hver søndag morgen!)

Jeg bryder mig ikke om dømmende folk, og det er de altså ofte i deres missioneren. Da mine forældre i sin tid mistede min søster (9 år drukneulykke), da kom de igen og igen og ville have dem til at give penge, så de kunne bede for pigen, som var dømt til evig fortabelse, da hun ikke var døbt! (Jo, de havde gjort deres hjemmearbejde !) Det var altså lige efter begravelsen, - de følger rigtig nok med i nekrologerne!

Så altså, selvfølgelig skal man opføre sig venligt over for andre mennesker, men jeg har altså ikke meget til overs for den slags der!

Her fandt de ud af at jeg var syg, derfor de kom igen og igen og igen De forstår at grave i tingene. Og har ingen respekt

Anmeld

17. juli 2010

Ox.

De har også været her 4 gange den sidste månede! Jeg er SÅ træt af det!

Anmeld

17. juli 2010

VIPpigen

Min mor præsterede at være i gang med hjemmebag en dag de kom forbi, og hun ville ikke snakke med dem, så hun sendte lille mig ud og sige at min mor ikke var hjemme, selvom der var udsyn lige til køkkenet hvor der stod friskbagte boller og brød.

Efter det fik vi skilt op hvor der stod: jehovas vidner frabedes. Det virkede....(lidt for godt da jeg havde en kammerat som var JV, og han kiggede lidt på skiltet, og spurgte om han måtte komme ind... Han levede dog ikke ligefrem efter deres regler...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.