Jehova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

MetteMTH

Der er også en som kommer hos os.. De kommer altid på de mest mærkelige tidspunkter. Sidst han var her, der sagde vi også at det ingen interesse havde. I denne her uge kom han så igen, min kæreste skyndte sig op i soveværelset for at gemme sig. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Sommerfuglelarven

Når de kommer igen, så bed dem om at skrive jer op i deres "sorte bog" - det er en bog hvor de skriver de folk i, som ikke har interesse for dem!

Selvom man ikke tror på deres tro, og synes at de er irriterende, så kan man sagtens sige fra på en pæn måde!

Vi har ikke haft besøg af dem i 6 år, og det er fordi vi står i "den sorte bog"

Anmeld

17. juli 2010

Ina33

Jeg har nu ikke det store imod Jehovas vidner. De har været her en enkelt gang, og der sagde jeg bare bestemt - Nej tak jeg er ikke interesseret. De gik igen, og jeg har ikke set dem siden. Jeg bor faktisk næsten nabo til en mand, som render rundt inde i byen og forkynder hver dag, men heller ikke ham hører jeg noget til. Så mig generer de altså ikke...

Anmeld

17. juli 2010

Ina33

Hov blev helt grebet af debatten, så jeg så slet ikke spørgsmålet, som jo har startet tråden.

Men hvordan man slipper af med dem, det ved jeg ikke. Men uanset hvad, så ville jeg nu snakke ordenligt til dem, og behandle dem med respekt, det fortjener alle mennesker.

Anmeld

17. juli 2010

nilletøz

Jeg har også haft problemer med dem, de kom næst hver uge til sidst, og det fik jeg blev jeg så træt af det og gik til bestyrelsen, men de vil ikke gøre noget...
Fint tænke jeg, så næste gang jeg skal i blodbanken for jeg et klistermærke med hjem - satte det på døren MEN det hjælp ikke en skid

Så kan det være nok!!

Der gik så nogen dage, også kom de samme igen. Denne gang sku de have så de ikke kom igen (havde næsten lige født på det tidspunkt, og sjovt nok kom de hver gang min søn sku sove eller sov)

Men ak jeg åbnede døren og inden de fik sagt noget kiggede jeg på dem og sagde - nej tak her boller vi som kaniner, så vi kan ikke blive medlem !!!! Tænk den fattede de, så dem aldrig igen!
Ved det er grimt sagt, men kunne simpelt hen ikke få dem til at forstå at det ikke havde nogen interesse at de kom!

Anmeld

17. juli 2010

Laulund87

Sommerfuglelarven skriver:

Når de kommer igen, så bed dem om at skrive jer op i deres "sorte bog" - det er en bog hvor de skriver de folk i, som ikke har interesse for dem!

Selvom man ikke tror på deres tro, og synes at de er irriterende, så kan man sagtens sige fra på en pæn måde!

Vi har ikke haft besøg af dem i 6 år, og det er fordi vi står i "den sorte bog"

Ej okay, der står jeg af!

Skal man stå i "den sorte bog" før de lader en være

Anmeld

17. juli 2010

Silvermist1

Haha, for kort tid siden var jeg lige kommet hjem fra en gåtur med Victoria i barnevognen, da der netop stod to yderst venlige mænd udenfor vores opgang som tilbød mig deres hjælp til at få barnevognen op i min lejighed på 1. sal. Jeg blev glad og takkede mange gange for hjælpen på vej op ad trapperne. Da vi så var kommet op, så fortalte de at de egentlig skulle til at ringe på hos mig og de andre i opgangen for at give os lidt læsestof. Så var de sjovt nok fra Jehovas vidner, de to venlige mænd. Fordi at de havde været så venlige og hjælpsomme, så gav jeg dem lov til at snakke lidt og give mig de der magasiner imens jeg stod og smilede venligt til dem. Bagefter smed jeg det hele i skraldespanden.

Normalt siger jeg altid at jeg ikke har tid og det virker som regel, heldigvis. Men denne gang valgte jeg dog at stå og smile som jeg ved ikke hvad, de havde jo lige båret min barnevogn op

Anmeld

17. juli 2010

Dansker I Holland

Æblekage skriver:

Jeg er godt og grundig træt af jehova, synes de har utrolig svært ved at acceptere at man ikke ønsker dem og ikke har interesse for deres religion. de har været her og banke på og idag, kommer de og smide deres "brev" i vores postkasse (de samme mennesker).

hvordan kan man få dem til at holde sig LANGT væk ?

Irriterende at folk ikke forstår når man siger "nej tak / ingen interesse "

Hehe min mor plejer at sige at hun er buddist griner... Så er de i hvert fald på vej væk da Kender osse en som har sagt at hun er gift med en muslim Det virker osse

Anmeld

17. juli 2010

lisbethita

camsko88 skriver:

hehe du skal bare sætte et af de der bloddoner klistermærker på din dør det virker

Ha ha ha....nåå ja!! Tak for tippet. Det snuppede jeg også lige ;-) Respekt for de har deres tro, men de skal sgu respektere, hvis vi andre ikke lige er til jehova.

Anmeld

17. juli 2010

lisbethita

nilletøz skriver:

Jeg har også haft problemer med dem, de kom næst hver uge til sidst, og det fik jeg blev jeg så træt af det og gik til bestyrelsen, men de vil ikke gøre noget...
Fint tænke jeg, så næste gang jeg skal i blodbanken for jeg et klistermærke med hjem - satte det på døren MEN det hjælp ikke en skid

Så kan det være nok!!

Der gik så nogen dage, også kom de samme igen. Denne gang sku de have så de ikke kom igen (havde næsten lige født på det tidspunkt, og sjovt nok kom de hver gang min søn sku sove eller sov)

Men ak jeg åbnede døren og inden de fik sagt noget kiggede jeg på dem og sagde - nej tak her boller vi som kaniner, så vi kan ikke blive medlem !!!! Tænk den fattede de, så dem aldrig igen!
Ved det er grimt sagt, men kunne simpelt hen ikke få dem til at forstå at det ikke havde nogen interesse at de kom!

AAhhh...ha ha ha ha!! Den synes jeg var meget sjov. Sorry...men jeg har førhen også haft svært ved at få dem til at forstå, at det ingen interesse har - og jeg har naturligvis talt pænt til dem.

Tak for en god griner... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.