Grøn koncert og baby med høreværn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Anonym

aldrig i livet om jeg ville gøre det der !!! det er bare ikke ok, grønkoncert er druk og druk 

Ej det er da vist ikke helt rigtigt

Grøn koncert er en stor udendørs-koncert med mange fede musik - hvor man kan sidde på græsset, få noget at spise og selv styre sit alkoholforbrug og så nyde musikken - både tæt og langt fra scenen Dog er det ikke kun en koncert - det er en oplevelse i det fri - altid dejligt at komme lidt ud - om du er 12, 22, 52 eller 10 uger gammel..

Vist alle er inforstået med at der er en lille baby med - så er alle nok voksne nok til at tage et ansvar..

Og vist det bare er druk og druk - så burde man nok lige tænke over det med barn en gang til, inden man beslutter at blive mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Min baby er 10,5 uge gammel, når der er Grøn Koncert.

Der findes flere slags høreværn til babyer, men de er fra 3 mdr. til 12 år.

Ville I tage afsted med babyen?

Jeg vil ikke handle, så det skader mit barn, men ved ikke, om der er noget, jeg ikke har tænkt over.

Er det ikke en mulighed at få bebsen passet?

Anmeld

17. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ser ikke noget i vejen for at børn kommer med til koncert, og vi har også haft vores datter med - men visse koncerter tager man ikke børn med til, og iblandt dem Grøn koncert. Det er et sted hvor der er langt flere fulde folk, og det hører ikke sammen med børn... Min datter kommer ihvertfald ikke til Grøn koncert før hun er 15 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.