Grøn koncert og baby med høreværn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Mira0911

Synes nu heller ikke at stedet er for babyer/børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Sofia

Jeg skal selv til Grøn koncert her i weekenden, og glæææder mig - men vil sige det ikke er noget for en lille baby! Tror det bliver for voldsomt og anstrengende!

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Forinden var jeg meget i tvivl om det ville være skidt for baby at komme med når nu det fik høreværn på. For det ønsker jeg jo slet ikke. 

Og der er intet der er vigtigere for mig end min baby så grøn koncert bliver helt sikkert en anden gang.

Jeg tænkte bare på om jeg måske bare var for pyller hvis nu I andre mente at det kunne jeg sagtens. Jeg har kun været der en gang før og kunne ikke huske om man kan sidde et sted der er lidt mere roligt.

Anmeld

15. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg ville ikke tage mit barn med, da min dreng var i den alder og der var grøn koncert som jeg altid er med til, fik jeg passet mit lille vidunder et par timer.. det syntes jeg også du skal hvis du har mulighed for det..

Anmeld

15. juli 2010

SHERO

I den alder ville jeg heller ikke tage mit barn med, bliver også hjemme i år med min søn på 6 mdr.

Men synes sagtens man kan gøre det når de blir lidt ældre... Jeg har været med mine forældrepå grøn og open air og rockshow så længe jeg kan huske... :-)

Anmeld

15. juli 2010

Ox.

Jeg har stemt uansvarligt - men det er også kun min mening, jeg ville slet ikke kunne have taget min datter med til sådan noget da hun kun var 10,5 uge

Men det er jo en smagssag.

Anmeld

15. juli 2010

Mi

Anonym skriver:

Min baby er 10,5 uge gammel, når der er Grøn Koncert.

Der findes flere slags høreværn til babyer, men de er fra 3 mdr. til 12 år.

Ville I tage afsted med babyen?

Jeg vil ikke handle, så det skader mit barn, men ved ikke, om der er noget, jeg ikke har tænkt over.

Jeg tog selv mine børn med til grøn koncert da de var 4 måneder og de var altså to måneder for tidlig fødte, og det var ikke de eneste udendørskoncerter de var til den sommer. Det havde de det altså fint med, var overhovedet ikke pylrede eller noget. Så jeg vil sige at det kommer an på barnet. Har du et lidt sart barn som vil have meget tryghed, så er det nok ikke lige stedet. Omvendt vil mange børn slet ikke  have en dårlig dag til udendørskoncerter.

Anmeld

16. juli 2010

JustAnotherName

Jeg kunne ikke drømme om, at give min baby høre-bøffer på.

I min verden, hører småbørn og babyer ikke til sådanne steder med højt musik og fulde mennesker.

Så må man enten få dem passet, mens man selv er afsted.
Eller nedpriotere sine egne behov af hensyn til sit lille barn.

Sådan er det bare ....hvis du spørger mig!

Anmeld

16. juli 2010

Chamomile

Jeg synes ikke babyer/små børn skal tages med til Grøn Koncert.

Anmeld

16. juli 2010

Kamelia

Anonym skriver:

Min baby er 10,5 uge gammel, når der er Grøn Koncert.

Der findes flere slags høreværn til babyer, men de er fra 3 mdr. til 12 år.

Ville I tage afsted med babyen?

Jeg vil ikke handle, så det skader mit barn, men ved ikke, om der er noget, jeg ikke har tænkt over.

Hvad skal så lille et barn på Grøn koncert for??? Med eller uden høreværn!

Ja det fatter jeg ikke lige!

Hvis du meget gerne vil med, så skal baby ikke med! Livet ændrer sig når man får børn sådan er det!

Kamelia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.