Grøn koncert og baby med høreværn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det uansvarligt eller i orden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.877 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2010

Anonym trådstarter

Min baby er 10,5 uge gammel, når der er Grøn Koncert.

Der findes flere slags høreværn til babyer, men de er fra 3 mdr. til 12 år.

Ville I tage afsted med babyen?

Jeg vil ikke handle, så det skader mit barn, men ved ikke, om der er noget, jeg ikke har tænkt over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Laulund87

Jeg synes slet ikke det er et sted for en baby

Anmeld

15. juli 2010

Frejasmor

Jeg ville ikke tage afsted med min datter da hun var i den alder..

Jeg synes ikke babyer høre til sådan et sted..

Anmeld

15. juli 2010

Ina33

Jeg synes ikke Grøn Koncert er et sted for babyer - ja eller børn i det hele taget. Fulde mennesker og børn/babyer hører ikke sammen i mine øre. Og selvom i ikke drikker jer fulde, så er der helt sikkert en masse andre fulde mennesker...

Anmeld

15. juli 2010

oo

jeg ville ikke tage børn med til koncert med mindre de kan have høreværn på

Anmeld

15. juli 2010

Happiness

Ville også sige at det ikke er iorden! Så små børn får intet ud af det!

Anmeld

15. juli 2010

DK

Arghhh det ved jeg ikke. På den ene side synes jeg ikke det gør noget at tage børn med til udendørs koncerter så længe de kan ligge i en barnevogn, og at man går hjem inden at folk vælter rundt. Men jeg har aldrig været på grønkoncert, og jeg ved ikke om folk er super fulde helt fra starten af, og jeg ved heller ikke hvor høj musikken er, eller om det overhovedet er et forum for at hygge sig og høre musik, eller et forum for at være fulde med vennerne og vælte rundt!

Jeg går ud fra du har været på grøn koncert før siden du gerne vil afsted, og så bedst selv kan bedømme det. Hvor høj er musikken? Hvilken slags mennesker er der?

Umiddelbart er det jeg har hørt fra grøn koncert at folk er meget fulde fra starten af, og så vil jeg da ikke sige det er noget for børn. Men hvis der kan være ex. skanderborg festival stemning om dagen, hvor det da kun er super hyggeligt at have ungerne med hvor der også er ting for børn, og man ikke SKAL være der hvor der er allermest trængsel, så vil jeg sige at du godt kan have ungen med.

Meeeen grøn koncert? Måske er din baby for lille... Jeg ved det ikke. Jeg har aldrig været der så jeg kan ikke helt bedømme det. Jeg ville ikke tage min baby med, men jeg gider heller ikke grøn koncert overhovedet!

Anmeld

15. juli 2010

Margorie

Ahh- det er vist ikke lige stedet for en baby vel

Anmeld

15. juli 2010

Bondepigen

Jeg ville aldrig tage min datter med til koncert...jo måske som teenager, men så gider hun ski' nok ikke have sin mor med...

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

Hvad ville du selv tænke hvis du så en mor til grøn koncert med en baby på 10 uger på armen - det må da give dig dit svar .. Personligt ved jeg godt hvad jeg ville tænke... syntes slet ikke at en baby skal med til grøn koncert...

Måske om nogle år hvor den lille kan sidde i klapvognen og i kan stå nede bag ved og lytte til den gode musik.. 

Så mit svar må være nej, jeg syntes ikke man bør tage en så lille baby med til grøn koncert...

Og du er tilsynladende også selv meget i tvivl siden du spørg her inde...

God tur hvis du tager afsted..

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.