Arghhh det ved jeg ikke. På den ene side synes jeg ikke det gør noget at tage børn med til udendørs koncerter så længe de kan ligge i en barnevogn, og at man går hjem inden at folk vælter rundt. Men jeg har aldrig været på grønkoncert, og jeg ved ikke om folk er super fulde helt fra starten af, og jeg ved heller ikke hvor høj musikken er, eller om det overhovedet er et forum for at hygge sig og høre musik, eller et forum for at være fulde med vennerne og vælte rundt!
Jeg går ud fra du har været på grøn koncert før siden du gerne vil afsted, og så bedst selv kan bedømme det. Hvor høj er musikken? Hvilken slags mennesker er der?
Umiddelbart er det jeg har hørt fra grøn koncert at folk er meget fulde fra starten af, og så vil jeg da ikke sige det er noget for børn. Men hvis der kan være ex. skanderborg festival stemning om dagen, hvor det da kun er super hyggeligt at have ungerne med hvor der også er ting for børn, og man ikke SKAL være der hvor der er allermest trængsel, så vil jeg sige at du godt kan have ungen med.
Meeeen grøn koncert? Måske er din baby for lille... Jeg ved det ikke. Jeg har aldrig været der så jeg kan ikke helt bedømme det. Jeg ville ikke tage min baby med, men jeg gider heller ikke grøn koncert overhovedet!
Anmeld