Grøn koncert og baby med høreværn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

line melias mor

jeg ville aldrig se ned på en mor med barnevogn sådanne steder. selvfølgelig er der fulde mennesker og larm MEN det er jo ikke sådan de vælter ind i barnevognen og rusker den lille. jeg tror ikke selv jeg ville gøre det,ville simpelthen ikke kunne magte det kan små børn skades af støjen for ellers ville jeg da aldrig give mit barn høreværn på. nu sidder jeg lige og snakker med min kæreste omkring det og han syntes det er dybt uansvarligt måske er det bare mig men er det virkelig så frygteligt piger????

ps håber virkelig ikke i dømmer mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Shibby

Hat stemt uansvarligt. Håber du kan få babyen passet mens du er afsted

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

jeg ville aldrig se ned på en mor med barnevogn sådanne steder. selvfølgelig er der fulde mennesker og larm MEN det er jo ikke sådan de vælter ind i barnevognen og rusker den lille. jeg tror ikke selv jeg ville gøre det,ville simpelthen ikke kunne magte det kan små børn skades af støjen for ellers ville jeg da aldrig give mit barn høreværn på. nu sidder jeg lige og snakker med min kæreste omkring det og han syntes det er dybt uansvarligt måske er det bare mig men er det virkelig så frygteligt piger????

ps håber virkelig ikke i dømmer mig

Næh, nu jeg nok en uansvarlig mor.

Mine forældre - som jeg passer hund for i disse dage, er crew til GRØN..Så derfor skal vi derud når de rammer Odense for at hilse på dem, samt høre lidt af musikken.. Sidste år var jeg der som højgravid og stod nede bagved, hvor musikken ikke var specielt højt..

Jeg tager afsted sammen med Nicolai, som er 9mdr.. Så bare kald mig uansvarlig!

Anmeld

16. juli 2010

MaleneG

Jeg synes på ingen måder at et lille barn høre sig til sådan nogle steder. og jeg bliver faktisk en smule harm over at man overhovedet kan overveje det.

Anmeld

16. juli 2010

Diana...

jeg kan ikke se hvad en lille baby skal til en grøn koncert. Det jo ikke andet end larm støj og stress for den lille så nej det synes jeg ikke man kan!

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

Jeg synes den er lidt svær...

Jeg har været afsted en del gange i Odense og der er der masser af muligheder for at sidde nede bagved... det bliver holdt på en stor dyrskueplads.
Sidder man dernede møder man ikke flere fulde mennesker end man ville gøre ved en gåtur igennem byen...

Personligt ville jeg ikke have kunne magte at have så lille et barn med, men ser ikke noget problem i det når de er ældre... så længe der er mulighed for skygge, at trække væk osv.

Der er da ingen der vil stå oppe foran scenen med en 1-årig på skuldrene!

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

TbCp skriver:

Jeg synes den er lidt svær...

Jeg har været afsted en del gange i Odense og der er der masser af muligheder for at sidde nede bagved... det bliver holdt på en stor dyrskueplads.
Sidder man dernede møder man ikke flere fulde mennesker end man ville gøre ved en gåtur igennem byen...

Personligt ville jeg ikke have kunne magte at have så lille et barn med, men ser ikke noget problem i det når de er ældre... så længe der er mulighed for skygge, at trække væk osv.

Der er da ingen der vil stå oppe foran scenen med en 1-årig på skuldrene!

- så føler jeg mig ikke helt så uansvarlig længere!

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Næh, nu jeg nok en uansvarlig mor.

Mine forældre - som jeg passer hund for i disse dage, er crew til GRØN..Så derfor skal vi derud når de rammer Odense for at hilse på dem, samt høre lidt af musikken.. Sidste år var jeg der som højgravid og stod nede bagved, hvor musikken ikke var specielt højt..

Jeg tager afsted sammen med Nicolai, som er 9mdr.. Så bare kald mig uansvarlig!

Synes bestemt ikke du er uansvarlig - men nu synes jeg også der er stor forskel på en bebs på 10.5 uge og en på 9 måneder

Min datter bliver et år nu her - hende kunne jeg godt finde på at tage med.

Anmeld

16. juli 2010

wamse

På lige netop dette punkt er jeg så for en gangs skyld "sippet". Jeg har ikke haft mine børn med til koncerter, for kan ikke se værdien i det for dem. Hvis man skal rende rundt med høreværn, hvad er pointen så i det?

Hvis mit barn skulle med til koncerter, skulle det være fordi det gav noget mellem barnet og jeg, at vi fik en god fælles oplevelse ud af det, og det ser jeg bare ikke når mit barn skal have høreværn på. Der findes 1 million milliard fede oplevelser, hvor mit barn ikke skal have et beskyttelsesværn på, for at skulle deltage.

Hvis lydniveauet er så lav at et værn ikke er nødvendigt, så kan mine børn også deltage

Anmeld

16. juli 2010

..

Jeg kan simpelthen ikke se problemet med at tage sådan en lille baby med.. Babyen forstår jo ikke rigtigt noget, hun ligger jo bare og sover og spiser. Barnet opdager intet til de fulde mennesker og fordi i sidder på græsset nede bagved og nyder musikken mens I hygger jer med barnet - det er da fint nok

Jeg tror da jeg tager til Odense med Smilla på 3 år og Mikas på 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.