Grøn koncert og baby med høreværn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Halbschön

Macrolf skriver:

Jeg kan simpelthen ikke se problemet med at tage sådan en lille baby med.. Babyen forstår jo ikke rigtigt noget, hun ligger jo bare og sover og spiser. Barnet opdager intet til de fulde mennesker og fordi i sidder på græsset nede bagved og nyder musikken mens I hygger jer med barnet - det er da fint nok

Jeg tror da jeg tager til Odense med Smilla på 3 år og Mikas på 1 år

Vi ses om en uge i Odense ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Synes bestemt ikke du er uansvarlig - men nu synes jeg også der er stor forskel på en bebs på 10.5 uge og en på 9 måneder

Min datter bliver et år nu her - hende kunne jeg godt finde på at tage med.

Tak søde..

Jeg synes helt bestemt også der er stor forskel på alderen.. Jeg har jo ikke planer om at stå oppe foran scenen, som jeg ville have gjort hvis jeg selv havde været afsted.. Planen var da at vi skulle sidde langt fra musikken, og så bare hygge på et tæppe

Anmeld

16. juli 2010

..

Renée88 skriver:

Vi ses om en uge i Odense ;o)

Anmeld

16. juli 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Min baby er 10,5 uge gammel, når der er Grøn Koncert.

Der findes flere slags høreværn til babyer, men de er fra 3 mdr. til 12 år.

Ville I tage afsted med babyen?

Jeg vil ikke handle, så det skader mit barn, men ved ikke, om der er noget, jeg ikke har tænkt over.

Synes bestemt ikke det er en sted at tage en baby med, så jeg ville helt klart sige uansvarligt

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja I har ret.

Må bare vente med at tage lillepigen med.

Anmeld

17. juli 2010

Frk. Himmelblå

Jeg har stem "i orden", men vil lige tilføje, at jeg synes 10 1/2 uge er for ungt. 

Alt med måde. Hvis baby er 5 mdr plus (i min optik), og du bare er der et par timer og går lidt rundt med baby i bæreselen og med høreværn på det lille hoved, så tror jeg egentlig bare, det kan være sjovt for den lille. 

Så mit "i orden" er altså med forbehold! Og baby skal selvfølgelig have lov til at sige fra! Bliver han/hun ked og pylret, så er det bare hjem igen uden sure miner. Og mor drikker naturligvis IKKE alkohol, men det kan jeg nu heller ikke tro, at du kunne finde på 

Kh.

Anmeld

17. juli 2010

Anonym

Jeg synes bestemt ikke at Grøn Koncert er et sted for en baby på 10,5 uger. Faktisk så synes jeg ikke at det e ret passende sted for et barn på 10 år.

Måske var det anderledes for 15 år siden, men nu synes jeg ikke at børn og hunde hører til sådan et sted.

Dette er blot min mening, men jeg håber at du beslutter dig for at få dit barn passet, mens du/i er til Grøn Koncert. 

Anmeld

17. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Næh, nu jeg nok en uansvarlig mor.

Mine forældre - som jeg passer hund for i disse dage, er crew til GRØN..Så derfor skal vi derud når de rammer Odense for at hilse på dem, samt høre lidt af musikken.. Sidste år var jeg der som højgravid og stod nede bagved, hvor musikken ikke var specielt højt..

Jeg tager afsted sammen med Nicolai, som er 9mdr.. Så bare kald mig uansvarlig!

syntes bestemt heller ikke du er uansvarlig. jeg ville også gøre det med min datter bare ikke da hun var så lille for det ville jeg da slet ikke kunne overskue men det er der jo nogle der kan og fred være med det

Anmeld

17. juli 2010

june1987

aldrig i livet om jeg ville gøre det der !!! det er bare ikke ok, grønkoncert er druk og druk 

Anmeld

17. juli 2010

june1987

aldrig i livet om jeg ville gøre det der !!! det er bare ikke ok, grønkoncert er druk og druk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.