@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

CarinaSB

Renée88 skriver:

Jeg er splittet.. Den ene del af mig siger også at han må få et ultimatum.. hende eller jeg! Og vælger han hende så det ud!

Det kan jeg godt forstå du er .. Det er jo et svært valg ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Lunae

Søde, du fortjener meget bedre! Jeg kan godt forstå, at du er virkelig splittet, men husk på at du sagtens kan klare dig selv - det gør du jo nærmest i forvejen! Der er ingen, som fortjener at blive behandlet på den måde, og bare fordi at han fortryder sine udtalelser en time efter, så har han jo nået at såre dig!

Der er grænser for hvor meget et menneske kan klare og jeg tror altså hans kvote af din forståelse og overbærenhed er ved at være brugt! Vær stærk søde!

Anmeld

15. juli 2010

FrkT

Åhhh søde Renee.... det fortjener du bare ikke.

Synes virkelig han bør vælge mellem jer, og vælger han dig så er det slut med at se hende veninden... det er hverken godt for dig eller din søn at han skal behandle dig sådan. Og det er absolut ikke fair!

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

FEDT!

Hvem får han besøg af i aften?!!

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Jeg tror faktisk ikke engang at han tænker så langt! Tit - næsten altid tænker han ikke over konsekvenserne for det han går og laver!

træls.....

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Jeg er splittet.. Den ene del af mig siger også at han må få et ultimatum.. hende eller jeg! Og vælger han hende så det ud!

Lyder som en god ide. Men du skal så være klar til at få et svar du ikke ønsker

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

FEDT!

Det lyder som om de er lidt for meget sammen....

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Det lyder som om de er lidt for meget sammen....

Jeps! godt nok har der lige været en periode hvor de ikke har set så meget til hinanden - heldigvis, men jeg skal da lige love for at de får taget revance nu..

Han får besøg af hende og tre andre i aften, hvor de skal spise...

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Jeps! godt nok har der lige været en periode hvor de ikke har set så meget til hinanden - heldigvis, men jeg skal da lige love for at de får taget revance nu..

Han får besøg af hende og tre andre i aften, hvor de skal spise...

Jeg kunne simpelthen ikke acceptere det du går igennem. Jeg ville blive sindssyg af at tænke på hvad de laver sammen.

Anmeld

15. juli 2010

MarieMor

Renée88 skriver:

FEDT!

... har fulgt lidt med i alt hvad der er blevet skrevet herinde og vil bare lige sende dig et kæmpe og en helt masse mod til at få en ordentlig snak sammen om tingene , så du virkelig kan få ham sat på plads og få fortalt hvordan du har det !! 

det er en mega svær situation du er kommet i , og det bare fordi du vil give plads til manden og at han skal ha' lov til at se sin veninde , og så bliver det bare misbrugt !! virkelig uretfærdigt !! 

jeg håber for din skyld at han for taget sig sammen så i kan blive glade igen , og den lille trold ikke skal se dig så ked af det igen !! 

ellers må jeg desværre give de andre ret, og så må han ud ! trolden fortjener en glad mor med overskud i hverdagen , og det har man bare ikke hvis man konstant skal gå og tænke på hvad det er han går og laver når han ikke er hjemme !!

håber alting snart bliver godt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.