Hvad læser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

TineA

Hold da op , hvor fedt med en masse masse inspiration!

Nu vil jeg få læst Läckberg's bøger og så kaste mig over nogle af alle de mange forslag I er kommet med.

Hurra for sommer og barsel!

Tak, piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Maise

Putomanen skriver:

Hvis du har mod på en lidt tungere moppedreng, så kan jeg klart anbefale "Jordens søjler" af Ken Follett!

Ellers er der også Twillight bøgerne, hvis du er til lidt romantisk mystik

En helt anden genre er "Brev til mit yngre jeg", som er 42 kvinders ord til hende, de var, om det liv, der venter.

jordens søjler, toooootal ynglingsbog.

Anmeld

7. juli 2010

Malene76

Håkan Nesser

Karin Slaugther

John Hart

Det er nolge af de bøger jeg gemmer til min ferie som skulle være super gode. Det er krimier. jeg har desuden også Jussi Adler-Olsen mf. liggene til min ferie.  Skøn tråd som inspiration.

MVH Malene

Anmeld

7. juli 2010

CiSo

jeg har lige læst en bog, der fangede mig helt vildt..

Den hedder " Vi ses en dag" og er af en helle kan ikke huske hele navnet.

Men det handler om et par der adopterer en lille dreng, og så får hun kræft... rigtig rigtig god bog.

Anmeld

7. juli 2010

Stumpen

Jordens søjler og uendelig verden af Ken folett.

Liza Markluns serie..

Jo Nesbøs serie..

Peter James serie..

Mari Jungstedts Serie..

Svinehunde af ? og ? Hammer

Hypnotisøren af Lars Kepler

Sara Blædels serie..

Anmeld

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvis du kan li "Drageløberen" så skal du ta og læse "Under en strålende sol" af Khaled Hosseini. Den fortæller om kvindernes verden. Fantastisk fortælling

Jeg har "Den lukkede bog", men har ikke fået den læst endnu

Tak for tippet, det vil jeg huske.

Kan du så se at få læst "Den lukkede bog" Jeg synes personligt den er helt fantastisk. Kunne slet ikke lægge den fra mig igen, og det er ikke sket så ofte.

Anmeld

7. juli 2010

Dansker i England

Jeg kan varmt anbefale dig at læse Lee Child's bøger. Han skriver om en eks-militær mand, der hjælper folk i knibe(på en ikke så uvildig måde.) De er hamrende gode, og indtil videre er der 12 i serien, som forøvrigt er uafhængig, så du kan læse dem i hvilken rækkefølge, du ønsker. Den første hedder "killing floor".
De er mindst lige så gode som de bedste af John Grisham.
God læselyst.

Anmeld

7. juli 2010

Dansker i England

Jeg mente en ikke så lovlig måde. Sorry

Anmeld

7. juli 2010

*Toffee*

DK skriver:

Uhh jeg har lige læst shopaholic bøgerne igen igen igen. Jeg griner stadig højt når jeg læser dem. Især den med bryllup og den med baby ææææælsker jeg! Det er altså kvinde-humor på højt plan 

http://www.saxo.com/dk/item/sophie-kinsella-shopaholic-i-medgang-og-modgang-paperback.aspx  http://www.litteratursiden.dk/anbefalinger/shopaholic-baby-af-sophie-kinsella

Lige nu har jeg just slugt Konkyliesamleren af Rosemunde Pilcher, og er så igang med Vejen hjem også af Rosemunde Pilcher. Hendes romaner er perfekt godnatlæsning pt. hvor jeg ikke kan tåle alt for meget spænding/krimi/vold inden sengetid da mine højspændte gravide-drømme så går amok! Jeg har læst Konkyliesamleren og Vejen hjem måske... øhhhh 2 gange om året og jeg har haft bøgerne siden 2004. Jeg er så vild med Rosemunde Pilcher, også fordi at ex. Vejen hjem's murstens størrelse gør at jeg lige er et par dage om at sluge den, og ikke kun en enkelt dag eller to som de noget lettere shopaholic bøger!

http://www.saxo.com/dk/item/rosamunde-pilcher-vejen-hjem.aspx                             http://www.saxo.com/dk/item/rosamunde-pilcher-konkyliesamlerne.aspx

Har du set at til september udkommer Kinsellas nyeste bog? Mini-Shopaholic! Om Minnie selvfølgelig

Det er dog på engelsk, ved ikke hvornår den kommer på dansk.

Hilsen En anden shopaholic fan

Anmeld

7. juli 2010

Bavianis

anja1116 skriver:

en mulighed kunne også være

"kvinden i buret"

"fasandræberne" Begge bøger skrevet af Jussi Adler Olsen.

Jeg var selv i gang med Fasandræberne, men gik lidt i stå, og nu har min kæreste læst den. Han fortalte mig, at der er en skrækkelig scene deri, hvor et barn bliver banket ud af maven på en gravid kvinde - og det er formålet med volden... Jeg skal altså ikke læse den efter han fortalte det.

Ved ikke hvor sarte I andre er, men ville bare advare, da der jo er en masse gravide herinde...

Knus Sus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.