Hvad læser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

FrkT

Den absolutte bedste bog jeg har læst er "Et net af løgne" af Tony Strong, så den vil jeg klart anbefale dig at læse.

Af andre gode bøger kan også nævnes:

"Den tredje tvilling" af Ken Follett.

"Kald mig prinsesse" af Sara Blædel.

Og så skulle Jussi Adler-Olsen-bøgerne altså også være supergode!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er lige blevet færdig med "Skrig under vand" men jeg kan ikke huske hvem der har skrevet den og har udlånt den til svigermutter. Den vandt politikkens krimipris.

Før det læste jeg serien om jordens børn (hulebjørnens klan osv) og på min venteliste har jeg nogle af Liza Marklund + Henrik Desmonds serie om PLAN B

Og i dag har jeg købt ''eventyret om zen og den danske mafia" af Jørgen Theil

Anmeld

7. juli 2010

Bom

Jeg har læst rigtig mange af bøgerne fra virkelighedens verden, og lige nu er jeg igang med bogen Ellen 100 år, det er den om hende den gamle dame med botleren.. Rigtig go bog..

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Putomanen skriver:

Hvis du har mod på en lidt tungere moppedreng, så kan jeg klart anbefale "Jordens søjler" af Ken Follett!

Ellers er der også Twillight bøgerne, hvis du er til lidt romantisk mystik

En helt anden genre er "Brev til mit yngre jeg", som er 42 kvinders ord til hende, de var, om det liv, der venter.

Hvis du er til Jordens Søjler skal du helt sikkert læse Uendelige Verden også - den er endnu bedre! Fandt mig selv blive helt høj over at der var 1000 sider af alt det gode som jeg havde til gode

Anmeld

7. juli 2010

Kloster

Hej hej....

Jeg er stor fan af Läckberg. Ellers vil jeg også anbefale dig

Mari Jungstedt. Hun har skrevet:

1. Den du ikke ser.
  2. I den stille nat.
  3. Den inderste kreds
  4. Den døende dandy
  5. Den søde sommertid (tror jeg den nye hedder)

Der er også Lars Kepler med: Hypnotisøren. Den er jeg selv igang med at læse nu.

Ellers kan jeg anbefale dig en helt anden genre. Nemlig af

Hjalte Tin og Nina Rasmussen som har skrevet: Held og Lykke.

VH Kloster

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

AnneP skriver:

Herfra kan Twilight bøgerne varmt anbefales! eller Harry Potter!

Jeg kunne slet ikke slippe dem igen!

Det samme her og de også læst mere end 1 hmm 2 hmm 3 gange 

Anmeld

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er netop gået igang med "Drageløberen" af Khaled Hosseini, den virker rigtig god.

En af mine yndlingsbøger er "Den lukkede bog" af Jette A Kaarsbøl

Anmeld

7. juli 2010

DK

Uhh jeg har lige læst shopaholic bøgerne igen igen igen. Jeg griner stadig højt når jeg læser dem. Især den med bryllup og den med baby ææææælsker jeg! Det er altså kvinde-humor på højt plan 

http://www.saxo.com/dk/item/sophie-kinsella-shopaholic-i-medgang-og-modgang-paperback.aspx  http://www.litteratursiden.dk/anbefalinger/shopaholic-baby-af-sophie-kinsella

Lige nu har jeg just slugt Konkyliesamleren af Rosemunde Pilcher, og er så igang med Vejen hjem også af Rosemunde Pilcher. Hendes romaner er perfekt godnatlæsning pt. hvor jeg ikke kan tåle alt for meget spænding/krimi/vold inden sengetid da mine højspændte gravide-drømme så går amok! Jeg har læst Konkyliesamleren og Vejen hjem måske... øhhhh 2 gange om året og jeg har haft bøgerne siden 2004. Jeg er så vild med Rosemunde Pilcher, også fordi at ex. Vejen hjem's murstens størrelse gør at jeg lige er et par dage om at sluge den, og ikke kun en enkelt dag eller to som de noget lettere shopaholic bøger!

http://www.saxo.com/dk/item/rosamunde-pilcher-vejen-hjem.aspx                              http://www.saxo.com/dk/item/rosamunde-pilcher-konkyliesamlerne.aspx

Anmeld

7. juli 2010

DK

Jeanne skriver:

Jeg er lige blevet færdig med "Skrig under vand" men jeg kan ikke huske hvem der har skrevet den og har udlånt den til svigermutter. Den vandt politikkens krimipris.

Før det læste jeg serien om jordens børn (hulebjørnens klan osv) og på min venteliste har jeg nogle af Liza Marklund + Henrik Desmonds serie om PLAN B

Og i dag har jeg købt ''eventyret om zen og den danske mafia" af Jørgen Theil

Jordens børn... Skøøøn læsning.

Anmeld

7. juli 2010

Marco2

Kan som mange andre kun anbefale de tre bøger af Jussi Adler Olsen. De er sååå gode!

Er selv i øjeblikket igang med Mari Jungstedts bøger.

Og til ferien skal købes "Skrig under vand" som er af et dansk ægtepar, og den vandt Politikens litteraturpris (eller sådan noget)

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.