Hvad læser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Elvers skriver:

Nu ved jeg ikke lige, om de er blevet nævnt... men kan helt klart anbefale Jo Nesbøs serie om Hary Hole, og Henning Mankells Wallanderbøger, og kan især anbefale sidstnævntes: "Kineseren" - helt fantastisk bog

Uh ja - kineseren kan KLART anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

betski

Jeg har lige anskaffet mig Mari Jungsted 3. bog for er bare vild med hendes måde at skrive på. Så hende anbefaler jeg hel klart

Når jeg har læst hendes bøger vil jeg kaste mig over Twilight bøgerne

Anmeld

7. juli 2010

TineA

Bavianis skriver:

Jeg var selv i gang med Fasandræberne, men gik lidt i stå, og nu har min kæreste læst den. Han fortalte mig, at der er en skrækkelig scene deri, hvor et barn bliver banket ud af maven på en gravid kvinde - og det er formålet med volden... Jeg skal altså ikke læse den efter han fortalte det.

Ved ikke hvor sarte I andre er, men ville bare advare, da der jo er en masse gravide herinde...

Knus Sus.

Føj , hvor ubehageligt

Anmeld

7. juli 2010

nynne-l

Diana... skriver:

Det samme her og de også læst mere end 1 hmm 2 hmm 3 gange 

den er jeg også med på Twilight 4 er mega god

Anmeld

7. juli 2010

Pena

Er du til letlæselig chic lit (tøsebog) kan jeg helt klart anbefale "projekt baby" af Sinéad Moriarty.

Virkelig sjovt skrevet. Emnet er at forsøge at blive gravid, og hvor langt ud man kan komme i processen. Emnet er selvfølgeligt alvorligt, men hun forstår at få de sjove ting frem. Sådan lidt Nynne agtig.

Anmeld

7. juli 2010

Happiness

duddi. skriver:

Jeg har lige anskaffet mig Mari Jungsted 3. bog for er bare vild med hendes måde at skrive på. Så hende anbefaler jeg hel klart

Når jeg har læst hendes bøger vil jeg kaste mig over Twilight bøgerne

Den anden bog af hende læste jeg på en dag Har jeg kun gjort med 2 bøger, den anden var drageløberen, som ikke er så lang igen.

Er gået igang med "Den inderste kreds" nu. Har "den døende dandy" liggende og vente  Har lånt dem alle af min kære mor, så det er dejligt!

Anmeld

7. juli 2010

eirene

Mettemus skriver:

Hvis du er til Jordens Søjler skal du helt sikkert læse Uendelige Verden også - den er endnu bedre! Fandt mig selv blive helt høj over at der var 1000 sider af alt det gode som jeg havde til gode

Jeg er så enig. Den bog er helt fantastisk. Det eneste problem er at bagefter føler man bare man mangler noget... Hvor blev de af alle vores venner..

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er i gang med Memoires of my melancholy whores - den er fantastisk!!!

Anmeld

8. juli 2010

DK

Toffi skriver:

Har du set at til september udkommer Kinsellas nyeste bog? Mini-Shopaholic! Om Minnie selvfølgelig

Det er dog på engelsk, ved ikke hvornår den kommer på dansk.

Hilsen En anden shopaholic fan

Arghhh... Den skal jeg klart have!! Uhhh jeg har læst andre af hendes bøger på engelsk så den må jeg klart også have! Uhhh....

Anmeld

8. juli 2010

*Toffee*

DK skriver:

Arghhh... Den skal jeg klart have!! Uhhh jeg har læst andre af hendes bøger på engelsk så den må jeg klart også have! Uhhh....

Jeg tæller også bare ned, har endda vidst det siden april.. Suk! He he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.