Hvad læser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det undrer mig at ingen har nævnt Stephen King og Dean R. Koontz.Er jeg virkelig den eneste som forguder de forfattere??De er jo ikke til at lægge fra sig,og så har de tilsammen skrevet SÅ mange bøger,som jeg desværre har læst allesammen.

Og hvis man ikke kan undvære vampyr universet er der jo Anne Rice.Hun er også kanon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

JVC

Darling Jim af Christian Mørk er jeg ved at læse.

Anmeld

8. juli 2010

DK

Pernilleh skriver:

Det undrer mig at ingen har nævnt Stephen King og Dean R. Koontz.Er jeg virkelig den eneste som forguder de forfattere??De er jo ikke til at lægge fra sig,og så har de tilsammen skrevet SÅ mange bøger,som jeg desværre har læst allesammen.

Og hvis man ikke kan undvære vampyr universet er der jo Anne Rice.Hun er også kanon

Altså jeg bliver klart fanget af Stephen King. Men det er simpelthen for uhyggeligt lige inden jeg skal sove! Altså jeg tager bogen med "helt ind i hovedet" og jeg kan bare ikke tåle hans uhyggelige gys sådan lige inden jeg lukker mine små øjne! Det fortsætter heeeele natten! Derfor læser jeg ikke Stephen King mere.

Jeg har læst en del Anne Rice da jeg var yngre, men de fanger ikke helt så meget mere.

Jeg er dog blevet lidt vild med John Irving! Han kan dælme opstille et underligt univers!

Anmeld

8. juli 2010

Riksen

Jeg kan også varmt anbefale Jette Kaarsbøls "Den lukkede bog" og derudover "Eksil" af Jakob Ejersbo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.