Hvad læser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Elvers

Nu ved jeg ikke lige, om de er blevet nævnt... men kan helt klart anbefale Jo Nesbøs serie om Hary Hole, og Henning Mankells Wallanderbøger, og kan især anbefale sidstnævntes: "Kineseren" - helt fantastisk bog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mettemus

Putomanen skriver:

Jeg har godt overvejet at gå i kast med "Uendelige verden", men jeg er nok lidt bange for at blive skuffet. Den kan jo næsten ikke være lige så god som "Jordens søjler". Jeg levede mig helt vildt ind i "Jordens søjler", så meget at jeg næsten ikke kunne klare det, når der skete nogle forfærdelige ting.

Men det lyder som, på dig, at "Uendelige verden" er mindst lige så god

Synes den er meget bedre! Syntes på et tidspunkt at Jordens Søjler gik meget i ring - så byggede de, så skete der et eller andet så de ikke byggede, så byggede de igen, så byggede de ikke osv. Uendelige Verden er mere fremadskridende og har flere sideløbende historier som er gode hver for sig. Og så er det et bredere persongalleri som også er ret godt!

Uh... tror jeg går i gang igen

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Jordens børn... Skøøøn læsning.

Fantastisk serie - har læst dem sååå mange gange! Ser det som en stor sejr at jeg har overtalt min 19 årige bror til at læse dem - han er lisså vild med dem!

Anmeld

7. juli 2010

Putomanen

Mettemus skriver:

Synes den er meget bedre! Syntes på et tidspunkt at Jordens Søjler gik meget i ring - så byggede de, så skete der et eller andet så de ikke byggede, så byggede de igen, så byggede de ikke osv. Uendelige Verden er mere fremadskridende og har flere sideløbende historier som er gode hver for sig. Og så er det et bredere persongalleri som også er ret godt!

Uh... tror jeg går i gang igen

Jeg kan godt følge dig i, at den kunne gå lidt i ring på et tidspunkt. Men det er nu stadig en fantastisk bog

Jeg må straks skrive "Uendelige verden" på min ønskeliste, så jeg snart kan få den læst. Og kender jeg mig selv ret, så skal jeg nok få læst den på 2-3 uger. Når først jeg går i gang, kan jeg næsten ikke slippe den igen

Rigtig god læselyst til dig

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Hvis du er til lidt historie blandet med romantik og lidt spænding er serien om Pigen med den blå cykel også rigtig god

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
DK skriver:

WHAT? ejjj det er da HELT gået min næse forbi! Hvor spændende! Den skal da klart indkøbes, uhhhh det passer lige med mig og barsel og læse dem fra a-z... ahhhh....

Den må jo handle mere om datteren jondayla så?

Det og så tror jeg at Ayla bliver den nye Første

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Jeanne skriver:

Det og så tror jeg at Ayla bliver den nye Første

Nu blev jeg jo helt nysgerrig (og meget glad) da jeg læste dit indlæg og gav mig til at google lidt rundt. Fandt dette link - ser mega godt ud!

http://www.boggnasker.dk/vbforum/forlagene/8132-malede-hulers-land-jean-m-auels-titel.html

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mettemus skriver:

Nu blev jeg jo helt nysgerrig (og meget glad) da jeg læste dit indlæg og gav mig til at google lidt rundt. Fandt dette link - ser mega godt ud!

http://www.boggnasker.dk/vbforum/forlagene/8132-malede-hulers-land-jean-m-auels-titel.html

JA!!! Jeg glæder mig også som et lille barn til juleaften

Anmeld

7. juli 2010

Happiness

Alexis skriver:

Jeg er netop gået igang med "Drageløberen" af Khaled Hosseini, den virker rigtig god.

En af mine yndlingsbøger er "Den lukkede bog" af Jette A Kaarsbøl

Uha. Drageløberen er så god. Kunne slet ikke ligge den fra mig. Læste den på 1 dag ved poolen på en ferie..  Og så giver den stof til eftertanke! Man får jo både historie og religion med sig. Puha, overvejer helt at læse den igen... Har dog set filmen, den blev jeg så skuffet over.. Men det gør man jo ofte.

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

Alexis skriver:

Jeg er netop gået igang med "Drageløberen" af Khaled Hosseini, den virker rigtig god.

En af mine yndlingsbøger er "Den lukkede bog" af Jette A Kaarsbøl

Hvis du kan li "Drageløberen" så skal du ta og læse "Under en strålende sol" af Khaled Hosseini. Den fortæller om kvindernes verden. Fantastisk fortælling

Jeg har "Den lukkede bog", men har ikke fået den læst endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.