Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih er også helt nysgerrig nu altså Må man se ? .. Mangler selv inspiration til ny hårfarve når jeg har født, men orange tør jeg nok ikke kaste mig ud i.. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
duddi. skriver: Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up
Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up
Kan man få kode så man kan se før/efter billeder?
Så har jeg først lige set billederne!!! Det ser da skide godt ud!!!! Jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget om tøjvalg for du ser godt ud, så det betyder vidst ikke så meget.
Ej jeg vil også gerne se. Overvejer nemlig selv at få orange
Nu kender jeg jo ikke så mange herinde personligt, men jeg blir vildt nysgerrig efter at se billederne Hvis jeg må, ville bli glad
Lige en lille update
Jeg har kun fået positive reaktioner på både hår og briller. Så lidt ekstra opmærksomhed til mig - på den gode måde hehe Skønt at være på festival med nyt hår, lidt charme og lidt ekstra selvtillid
duddi. skriver: Lige en lille update Jeg har kun fået positive reaktioner på både hår og briller. Så lidt ekstra opmærksomhed til mig - på den gode måde hehe Skønt at være på festival med nyt hår, lidt charme og lidt ekstra selvtillid
Jeg vil da også rigtig gerne se - hvis jeg må?
Nu bliver jeg også helt vildt nysgerrig .. må man se..
du skulle vel aldrig ha været til Rock i Ringkøbing igår??
BlyViol skriver: du skulle vel aldrig ha været til Rock i Ringkøbing igår??
Nej det var jeg ikke.... lidt langt at køre for noget Rock
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128