Gisp! Så gjorde jeg det - orange hår ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Risen

Ih er også helt nysgerrig nu altså Må man se ? .. Mangler selv inspiration til ny hårfarve når jeg har født, men orange tør jeg nok ikke kaste mig ud i.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Mille83

duddi. skriver:

Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up

Kan man få kode så man kan se før/efter billeder?

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

Så har jeg først lige set billederne!!! Det ser da skide godt ud!!!! Jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget om tøjvalg for du ser godt ud, så det betyder vidst ikke så meget.

Anmeld

2. juli 2010

Lullaby

Ej jeg vil også gerne se. Overvejer nemlig selv at få orange

Anmeld

2. juli 2010

patella

Nu kender jeg jo ikke så mange herinde personligt, men jeg blir vildt nysgerrig efter at se billederne  Hvis jeg må, ville bli glad 

Anmeld

3. juli 2010

betski

Lige en lille update

Jeg har kun fået positive reaktioner på både hår og briller. Så lidt ekstra opmærksomhed til mig - på den gode måde hehe Skønt at være på festival med nyt hår, lidt charme og lidt ekstra selvtillid

Anmeld

3. juli 2010

BimBamBusse

duddi. skriver:

Lige en lille update

Jeg har kun fået positive reaktioner på både hår og briller. Så lidt ekstra opmærksomhed til mig - på den gode måde hehe Skønt at være på festival med nyt hår, lidt charme og lidt ekstra selvtillid

Jeg vil da også rigtig gerne se - hvis jeg må?

Anmeld

3. juli 2010

Guldet

Nu bliver jeg også helt vildt nysgerrig .. må man se..

Anmeld

4. juli 2010

Vidunderligeunger

du skulle vel aldrig ha været til Rock i Ringkøbing igår??

Anmeld

5. juli 2010

betski

BlyViol skriver:

du skulle vel aldrig ha været til Rock i Ringkøbing igår??

Nej det var jeg ikke.... lidt langt at køre for noget Rock

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.