Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
duddi. skriver: Nej det var jeg ikke.... lidt langt at køre for noget Rock
Nej det var jeg ikke.... lidt langt at køre for noget Rock
hehe, jeg så nemlig bare en med samme farve hår, som lignede dig på en prik godt jeg ikk sagde hej haha...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: hehe, jeg så nemlig bare en med samme farve hår, som lignede dig på en prik godt jeg ikk sagde hej haha...
hehe ja Kunne da ellers ha været hyggeligt hvis det nu havde været mig
duddi. skriver: Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up
Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up
Ved ik om det her kan hjælpe.. Faldt lige over det!
http://style.dk.msn.com/article/48329
jeg vil os meget gerne se det..
Det er super fed hårfarve syntes jeg..
nu er jeg da nysgerrig - jeg vil også meget gerne se dit fine nye hår
må jeg også se?
Må jeg også se?
Ej nu blir jeg oz helt nysgerrig....må man se ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128