Gisp! Så gjorde jeg det - orange hår ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Pia.

duddi. skriver:

Ja efter en ret spontan indskydelse fik jeg farvet mit hår orange. Var før hel lyshåret, så det er virkelig noget man ligger mærke til. Egentlig er jeg vel meget tilfreds med resultatet, men kommer nu i tvivl om, hva farve tøj der går til sådan et hår. Jeg har blå øjne, og har en relativ god kulør. Så jer med orange hår, kom lige med et par do og don't i forhold til det orange hår og sammesætning af tøj og make-up

Du ser vanvittigt godt ud... Du er virkelig køn... Og jeg er vild med den orange farve... Du ligner bare en pige der er smæk fuld af selvtillid...

Tak for kigget...

Wauuu...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

betski

Pia. skriver:

Du ser vanvittigt godt ud... Du er virkelig køn... Og jeg er vild med den orange farve... Du ligner bare en pige der er smæk fuld af selvtillid...

Tak for kigget...

Wauuu...

Knus Pia.

Taaak

Smæk fuld af selvtillid..... hmm det har jeg da i hvert fald nu hihi, tak for det

Anmeld

1. juli 2010

L-Mortil3

duddi. skriver:

Tak  skal du ha

Jo mere jeg ser mig selv i spejlet des bedre kan jeg lide det. Skal nok lige vende mig til det og så med nye briller også

Det var bestemt så lidt! Er det de "lyse" "gennemsigtige" briller der er de nye?? For de er godtnok fede!

Anmeld

1. juli 2010

betski

Line&Liam skriver:

Det var bestemt så lidt! Er det de "lyse" "gennemsigtige" briller der er de nye?? For de er godtnok fede!

Jeps det er de nye. Hentede dem igår og fik farvet hår igår... Så fik vist lidt en make-over der

Anmeld

1. juli 2010

Na-Wi

Det lyder altså spændende :O Må jeg få et kig?

Jeg ville ønske det var mig der turde prøve noget helt nyt og kedeligt, men er for stor en kylling til at kaste mig ud i sådan noget

Anmeld

1. juli 2010

Na-Wi

Det passer utrolig godt til dig Tak for kigget!

Anmeld

1. juli 2010

B&J

ej det lyder bare super spænde.. håber også jeg må tage en kigger

Anmeld

1. juli 2010

saxa

Ihhh... Bliver da vildt nysgerrig nu Vil da også meget gerne se før og efter billederne..

Anmeld

1. juli 2010

Kloster

Hej hej.

Lyder fedt... Jeg har kobberfarvet hår. Farver også mig selv, så resultalet/prøverne bliver ikke altid vellykkede. Men 98% af gangene er det i orden.

Af tøj føler jeg, jeg kan bære alt. Både neutralt og med farver. Tilgengæld synes jeg, jeg skal passe på med for meget farvet make up. Bruger næsten kun brunt/neutralt make up. Men det er jo smag og behag. Jeg synes faktisk også, jeg kan have dage helt uden make up og kun den fede hårfarve og stadig være flot (hvis man selv må sige det)

VH Kloster

Anmeld

1. juli 2010

saxa

Bliver nød til lige at kommentere!! Hold K**** hvor ser du bare lækker ud!! Det klær dig helt vildt.. Og brillerne er vildt fede.. Lækker mama..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.