Gisp! Så gjorde jeg det - orange hår ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

betski

Kloster skriver:

Smuk Smuk Smuk siger jeg bare!!!!

Sådan en hårfarve vil jeg også have. Er det hjemmefarvet?

Hold da helt fast, hvor det det godt ud til dig. Du er virkelig smuk og du KAN bare bære det.

Tusinde tak for dine søde ord. Tror jeg har truffet det rigtige valg med farven og er da vist ikke længere så usikker om valget Nu kan jeg godt tage på festival og charme lidt hihi

Nej det er ikke hjemmefarve. Gav 450 kr ved frisøren. Møg dyrt, men vil hellere betale end at blive grøn i toppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Kloster

duddi. skriver:

Tusinde tak for dine søde ord. Tror jeg har truffet det rigtige valg med farven og er da vist ikke længere så usikker om valget Nu kan jeg godt tage på festival og charme lidt hihi

Nej det er ikke hjemmefarve. Gav 450 kr ved frisøren. Møg dyrt, men vil hellere betale end at blive grøn i toppen

Ser ikke ud til, du får nogle problemer ved festivallen

Anmeld

1. juli 2010

SiLiMiMa

Det er bare super flot til dig!!! Aldrig mere blondine, ville jeg sige

Friskt og passer fantastisk til dine flotte blå øjne!

Og brillerne?

tak for kig!!

fra heise

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

duddi. skriver:

Tak for dine råd. De er noteret ned og tænker lidt at grøn da er et super godt forslag. Det må jeg prøve i aften når jeg skal til festival

Tak for koden

Og hvor er det bare suuuper fint til dig - ikk mange der kan bære den farve .. Men kan du helt sikkert!!  Og nu da jeg står i optikerforretning som brillestylist MÅ jeg jo li kommentere hvor fedt dit hår og de transperante briller kompenserer for hinanden.. !

Og nu jeg har set billederne, så ja et grønt mix af øjenskygge.. evt med en kobber streg forneden på den både linje.. og li et smart grønt matchene tørklæde om halsen...  eller nogle kobber - gyldne og mørke brune skygger ville også være super flot! ... Ihh bliver helt statisk - man har li lyst til og smække dig i stolen og lege med make uppen på sådan et smart ansigt

Nå men for at det ikk ender med en roman - så ja ... du skal nok se skøn ud uanset hvad .. gør du ihvertfald på billederne

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

duddi. skriver:

Hehe enig - det skal man passe på med

Og så galt var det nu ikk engang sys jeg - bare så længe farven så holder god tid... !

Anmeld

1. juli 2010

Ranarupta

Må jeg ikke også se? Det lyder ret fedt!

Anmeld

1. juli 2010

betski

Lou87 skriver:

Tak for koden

Og hvor er det bare suuuper fint til dig - ikk mange der kan bære den farve .. Men kan du helt sikkert!!  Og nu da jeg står i optikerforretning som brillestylist MÅ jeg jo li kommentere hvor fedt dit hår og de transperante briller kompenserer for hinanden.. !

Og nu jeg har set billederne, så ja et grønt mix af øjenskygge.. evt med en kobber streg forneden på den både linje.. og li et smart grønt matchene tørklæde om halsen...  eller nogle kobber - gyldne og mørke brune skygger ville også være super flot! ... Ihh bliver helt statisk - man har li lyst til og smække dig i stolen og lege med make uppen på sådan et smart ansigt

Nå men for at det ikk ender med en roman - så ja ... du skal nok se skøn ud uanset hvad .. gør du ihvertfald på billederne

Ihh hvor godt! Alle de gode forslag, det kan jeg lide. Tusinde tak

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

duddi. skriver:

Ihh hvor godt! Alle de gode forslag, det kan jeg lide. Tusinde tak

Hehe ja , bare gå amok

Selv tak

Havde sku svunget penslen en gang hvis du var her, du er bare SÅ smart... !

Go dag og ikke mindst go fest!

Anmeld

1. juli 2010

Mathilde

Ih altså jeg vil også se

Anmeld

1. juli 2010

Mathilde

Ej hvor er det flot!!!!! Virkelig flot og det giver dig en rigtig smuk glød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.