Gisp! Så gjorde jeg det - orange hår ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Kloster

Ej hvordan ser jeg denne smukke kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Mor til L&S

Ej man bliver da helt nysgerrig nu... Må man se???

Jeg overvejer nemlig selv noget nyt

Anmeld

1. juli 2010

betski

saxi skriver:

Bliver nød til lige at kommentere!! Hold K**** hvor ser du bare lækker ud!! Det klær dig helt vildt.. Og brillerne er vildt fede.. Lækker mama..

Ihh tusinde tak Det var sødt sagt, bliver jo næsten hel flov. Er vist ikke vant til at få komplimenter

Anmeld

1. juli 2010

Mor til L&S

Hold op det er smart... Det lyse er også rigtig flot til dig, men det orange er sgu smart hertil sommer

Alle sommerens farver er næsten go til orange, men behøver ikke være så bange for at sætte farver sammen!! Og til efteråret er det jo også super frisk til de mørke farver f.eks sort

Såå flot og god sommer

Anmeld

1. juli 2010

Maise

duddi. skriver:

Album oprettet og har sendt kode til dig

ej hvor snyd, mig vil også seeeeee

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

Fedt med forandring

Har ikk selv orange hår pt, har dog haft nogle striber nogle gange.. og alt tøj er jo anvendeligt... sys jeg!

Men noget der er rigtig flot til er grøn - specielt makeuppen.. (står som noget stylist til hverdag) Men også tøjet kan være rigtig flot.
Sys også de mørkere toner af lilla er flot til.. og offwhite nu du har noget kulør..

Go jagt  

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

blir også nys - vil os ha kode vil se vil se vil se.. hehe

Anmeld

1. juli 2010

SiLiMiMa

duddi. skriver:

Taaak

Smæk fuld af selvtillid..... hmm det har jeg da i hvert fald nu hihi, tak for det

ej, nu MÅ jeg da også lige se, pleeeeease????

heise

Anmeld

1. juli 2010

betski

Lou87 skriver:

Fedt med forandring

Har ikk selv orange hår pt, har dog haft nogle striber nogle gange.. og alt tøj er jo anvendeligt... sys jeg!

Men noget der er rigtig flot til er grøn - specielt makeuppen.. (står som noget stylist til hverdag) Men også tøjet kan være rigtig flot.
Sys også de mørkere toner af lilla er flot til.. og offwhite nu du har noget kulør..

Go jagt  

Tak for dine råd. De er noteret ned og tænker lidt at grøn da er et super godt forslag. Det må jeg prøve i aften når jeg skal til festival

Anmeld

1. juli 2010

Kloster

Smuk Smuk Smuk siger jeg bare!!!!

Sådan en hårfarve vil jeg også have. Er det hjemmefarvet?

Hold da helt fast, hvor det det godt ud til dig. Du er virkelig smuk og du KAN bare bære det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.