Hvor stort bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Ina33

Her er vi 1 voksen, 2 børn og en stor hund. Vi har en 4 værelses på 94 kvm. + en dejlig lille have...  Størrelsen passer perfekt til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Muffinmus

tja, vi bor vel på 166 kvm

Men har jo også 306 kvm udbygninger me garage til 2 biler og en masse andet skrammel, værksted og andre små rum til opbevaring af vores ting vi ikke bruger + ungerne aflagte ting.

Og vi er 4 + div kæledyr.

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

He he he.... så I har en  missekat, søde??? He he.... :-) Vi bor i en 3 værelses på 94 m3 på 3 sal med udsigt over Svendborg gågade. 

KRAMMER fra mig

Ja, India er vores kropumulige, luddovne huskat på snart 1 år Det er vores "barn"

Du får da lige et billede :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

Jibbe skriver:

Uh Svendborg.... nu savner jeg cafeerne, gågaden, Christiansminde osv... Men har desværre nok været der for sidste gang i år...øv

Ja...dejlig by 

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ja, India er vores kropumulige, luddovne huskat på snart 1 år Det er vores "barn"

Du får da lige et billede :

"Me thought I saw a pussy-cat!!!!!!!!!" Hvor er den dejlig :-) Elsker katte!!! Hvad hedder den? Tak for billedet 

Anmeld

30. juni 2010

Tina2

Vi er 4 (snart 5) + 2 katte og vi bor i et hus på 172 m2 og en rimelig stor grund på 1200 m2:-)

Anmeld

30. juni 2010

Dot D

Vi er to voksne og to børn og en kat, og vi har 200 m2 og 157 m2 udhuse/garager og en stor grund på 1750 m2, så masser af plads

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

"Me thought I saw a pussy-cat!!!!!!!!!" Hvor er den dejlig :-) Elsker katte!!! Hvad hedder den? Tak for billedet 

Hun hedder India (ligesom jeg skrev i indlægget )

Præcis: "Mig tyns mig tå en mittetat!"

Anmeld

30. juni 2010

ekzunz

Vi er 2 voksne og 5 børn (4, 5, 14, 15, og 17) og vi har 240 kvm.

Jeg drømmer om at fjerne alt indmad fra huset og indrette det så det passer bedre til en familie som vores.....meeen - det bliver nok ikke foreløbig

Anmeld

30. juni 2010

twinboys

Hejsa vi er 2 voksne og to dejlige børn på 7år og vi har et lækkert hus på 172m2 og en dejlig stor grund på 1200m2

Huset passer perfekt til os...

I hverdagene fra kl. 6.15- 16.15 er vi op til 7børn, dvs. 5 dagplejebørn og mine egne 2 drenge...

Vi har lige det vi behøver, ikke for lidt og ikke for meget...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.