Hvor stort bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

LinLin

Vi bor i et 4-vær rækkehus med to etager - der er 100 KvM i alt. Vi er min kæreste, David (3½ år), mig og snart en Adam. Derudover kommer min kærestes søn (12 år) hver anden weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

*Sofie*

Malou og jeg bor i en to-værelses stue-lejlighed inde i en gård. Vi har 59 m2 at gøre godt med.
Vi flytter den 1. september til en tre-værelses lejlighed på 78 m2. Så får Malou sit eget værelse. Perfekt

Anmeld

30. juni 2010

Skouboe

Vi bor 2 voksne, 1 - snart 2 børn og 2 katte på 230 kvm

Anmeld

30. juni 2010

Miia90

her bor vi 2 voksne og min kanin Noah i en lejlighed på 75

Anmeld

30. juni 2010

Mettemus

Helt klart papkasse! Vi bor to voksne på 36 m2. Det overlever vi, fordi vi bor billigt og derved kan spare op og forhåbentligt flytte i noget større engang i efteråret. Men man skal være kreativ med pladsen...

Anmeld

30. juni 2010

Svei

Mit lille slot....5 værelser, 120m2 og en skøn have...elsker mit lille hus og ikke mindst prisen på det og at det er tæt på alt i den her lille flække.

Anmeld

30. juni 2010

acdp8620

Vi er 2 voksne..snart 3 når lille bebs beslutter sig for at ville ud og en lille hund. Vi bor i eget hus på 175m2

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

linselouise skriver:

Kan man få for meget plads?? -Gid det var mig der havde det problem

Det er faktisk upraktisk da det er hamrende dyrt at varme sådan et hus op   Vi betaler 40000 kr årligt i varme

Anmeld

30. juni 2010

FrkT

Vi bor i et hus på 129 kvm + masser af udenomsplads.

Vi er 2 voksne, 2 hunde, 4 katte og 4 høns + 1 hane (hønsene og hanen holder dog til udenfor, hehe).

Ingen baby endnu... men forhåbentlig på et tidspunkt, og til den tid er der 2 værelser vi kan lave om til børneværelse(r), hvis vi stadig bor her.

Anmeld

30. juni 2010

4kløver

vi bor 93m2 og vi er 2 v og 4 børn..

men er igang med at finde noget andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.