Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi har 173 m2 i stueplan og 41 m2 høj kælder.
Vi er 2 voksne, en teen, 2 børn fuldtid + en 3 hver anden weekend.
De har alle hver deres værelse.
Aner ikke hvor stor grunden er...stor nok :-)
:-) Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Bor I i Palads eller papkasse? Bare for at stille nysgerrigheden, og starte en lidt irrelevant tråd Hvor mange m 2 bor I på? Og hvor mange er I i husstanden? Jeg kan starte Vi er to (+ kat) og bor i 2. værelses- lejlighed på 67 m 2
Bor I i Palads eller papkasse?
Bare for at stille nysgerrigheden, og starte en lidt irrelevant tråd
Hvor mange m 2 bor I på? Og hvor mange er I i husstanden?
Jeg kan starte
Vi er to (+ kat) og bor i 2. værelses- lejlighed på 67 m 2
tror jeg må sige en større papkasse
vi bor til leje i et hus på 70 kvm. det er så delt på to etager og stue, køkken og bad er meget småt så det må være en større kasse
natascha med luckas på 4½mrd
Vi er Jonas, Lilje & jeg og vi bor i en lejlighed på 114kvm
vi er 2 + hund og bor på ca 150 km2 fordelt på 3 etager
Vi er to voksne, en baby og en hund på 69 kvm. Ikke stort, men vi har lige så godt som besluttet os for at sige nej tak til tilbuddet om at bytte til en større lejlighed, så bliver her nok et stykke tid endnu. Rumfordelingen er god - vi har tre værelser + stue, så selvom værelserne er små kan man i det mindste lukke døren og bruge dem til forskellige funktioner (lige nu soveværelse og to hjemmekontorer/gæsteværelse). Desuden svalegang udenfor, hvor vi har hundehuset stående og god beliggenhed.
Vi er 2 + Daniella på snart 2 år og en kat på 100 kvm. i et plans hus. Vi udbygger dog med 80 kvm. til foråret
Vi er min mand, vores datter på 5 og (snart) lillesøster og jeg.... Vi har 120 kvm.
Vi bor 2 voksne og 2 børn - snart 3 børn på 200kvm Så næsten et palads
Vi er to voksne og 3 børn..Og 2 kittekatte.. Vi har en hus på 167 kvm.. Vi købte huset sidste år..
Vi er mig og min søn på knap 2 og vi bor på 116 kvm
Er super dejligt med plads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128