Hvor stort bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

CarinaSB

vi er 2 voksne + 1 barn .. og har 170 kvm ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

misslea

Vi bor 2 voksne og snart også en lille babypige (i starten af okt) på 175 kvm. Vi har en dejlig stor andelslejlighed på Amager (lagt tre lejl. sammen)!!

Vi har 4 MEGET store værelser,  Stor stue/køkken almrum, 2 badeværelser, et dejligt bryggers, og snart også en stor altan. Så her mangler vi bestemt ikke plads

Anmeld

30. juni 2010

Maria.

2 voksne og 2 børn i en 90 m2 lejlighed.. På udkig efter noget større..

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Hun hedder India (ligesom jeg skrev i indlægget )

Præcis: "Mig tyns mig tå en mittetat!"

Nååå...det så jeg slet ikke! Og ha ha ha....den er da sjovere på dansk, kan jeg godt se :-) Hvor er du sjov ''

Håber, at du har haft en dejlig dag. KNUS

Anmeld

30. juni 2010

gruener

Her er vi 2 voksne, en hund, en kat og snart en baby i en 3 værelses 64 km2 lejlighed. Det er fint nu, men vi regner også med hus indenfor de næste par år 

Kunne være lækkert med lidt have

Anmeld

30. juni 2010

frk Jensen

Hejsa...

Her bor vi 1 voksen og 1 barn på 97 kvm.. Vi har en 4 værelses, så marcus har to værelser.. Et oppe ovenpå og et hernede til alle hans legesager

så har vi et bette frimærke af en terasse på omkring 25 kvm.. SKØNT

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Nååå...det så jeg slet ikke! Og ha ha ha....den er da sjovere på dansk, kan jeg godt se :-) Hvor er du sjov ''

Håber, at du har haft en dejlig dag. KNUS

Jo tak, jeg har haft snuden i opgaven, men nu er den også snart færdig! Afleverer i morgen, og så har jeg 2 mdrs sommerferie. De 6 af ugerne skal bruges på arbejde, men pengene er tiltrængte!

Anmeld

30. juni 2010

saxa

Vi er to voksne, et barn på 2 og en på vej.. Og en lille hund.. Vi bor i en skøn 4 værelses lejlighed på 107 kvm. Indtil videre er vi godt tilfredse.. Og vil først kigge hus, når jeg har fast job og lånene er væk (om et års tid) så vi kan få det vi drømmer om..

Anmeld

30. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

vi er 2 voksne og 2 børn+ en hund... vi bor i et dejligt hus med 6 værelser, det er 230 m2, så vi har massere plads, faktisk lidt for meget, 2 værelser og en kælder bliver ikke brugt..

Anmeld

30. juni 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Bor I i Palads eller papkasse?

Bare for at stille nysgerrigheden, og starte en lidt irrelevant tråd

Hvor mange m 2 bor I på? Og hvor mange er I i husstanden?

Jeg kan starte

Vi er to (+ kat) og bor i 2. værelses- lejlighed på 67 m 2

Vi bor på 119 m2 og vi er to voksne, en baaaaby og en lille hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.