Hvor stort bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

3xM

vi er 2 voksne, en på 5 år og en bonus datter på 13 år samt den lille baby der kommer til sept. + hund vi har 240 kvm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi er to voksne og Sofus på tre år. Vi har netop købt nyt hus, som er ved at blive sat totalt istand - faktisk bliver det hele revet ud. Det bliver så indrettet med stort køkken/alrum/stue ud i et (med den flotteste havudsigt) soveværelse med bad, 2 x børneværelser, bryggers og børnebadeværelse. Huset er på 158 m2.

Desuden er der et ekstra værelse vi med tiden vil indrette til kontor, men indtil videre skal der være vinkælder!

Imens ombygningen står på bor vi hos mine forældre... Vi regner med at ombygningen tager 2-3 måneder.

Anmeld

30. juni 2010

Lone Jakobsen

vi er 2 voksne 4 børn (5 hver anden weekend) og en hund. vi bor på 175m2 som passer helt fint til os.

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Bor I i Palads eller papkasse?

Bare for at stille nysgerrigheden, og starte en lidt irrelevant tråd

Hvor mange m 2 bor I på? Og hvor mange er I i husstanden?

Jeg kan starte

Vi er to (+ kat) og bor i 2. værelses- lejlighed på 67 m 2

He he he.... så I har en  missekat, søde??? He he.... :-) Vi bor i en 3 værelses på 94 m3 på 3 sal med udsigt over Svendborg gågade. 

KRAMMER fra mig

Anmeld

30. juni 2010

Englepigen

Vi er to voksne og sønnen på 1 år - vi har en lejlighed på 42m2 og en på 36m2. Den på 36 er vi ved at sælge og når den er solgt, kan vi flytte. Sp pt venter vi bare til nogen gider at købe den.

Det går, vi har det okay, dog lærer man at man ikke behøver 4 nye par sko eller en masse tøj, for der er ikke plads til det.

Men vi elsker hinanden, skændes ikke pgs af pladsmangel (eller over noget andet) og lilletrolden har fin plads til at lege + vi har en svalegang + en stor græsplane.

Anmeld

30. juni 2010

IAH

Vi bor to på 105 kvm, 4 værelser..

Anmeld

30. juni 2010

Ayasmor

Her bor vi min datter og jeg på 96 kvm. Fra imorgen flytter vi så i en 4 værs. på 85 kvm. Det er helt fint til os

Anmeld

30. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi er 2 voksne, 1*barn på 4 år og 1 stk stor hund i en 3 værelses på 92 m2 (med 80 m2 have)

Anmeld

30. juni 2010

Solstrålen

2 voksne. 1 barn på 3 og en baby til august på 122 kvm ..

Anmeld

30. juni 2010

Jibbe

lisbethita skriver:

He he he.... så I har en  missekat, søde??? He he.... :-) Vi bor i en 3 værelses på 94 m3 på 3 sal med udsigt over Svendborg gågade. 

KRAMMER fra mig

Uh Svendborg.... nu savner jeg cafeerne, gågaden, Christiansminde osv... Men har desværre nok været der for sidste gang i år...øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.