Er jeg bare for hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

misslea

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Det holder jo SLET ikke for dig søde du!!!

Du er ikke tjent med at sidde og være bekymret, fordi manden ikke kan tage sig sammen til at give dig besked....!!!

Jeg har været sammen med min kæreste (nu mand) i 8½ år, og han har gjort det én enkelt gang....!!! Jeg blev såååå rasende og fik fortalt ham med MEGET store bogstaver, at hvis han ville være sammen med mig, så var nøgleordet R-E-S-P-E-K-T, og i min verden er det meget respektløst at sende en sms op ad formiddagen og fortælle, at man ikke lige kommer hjem forløbig!! Han blev rent faktisk smadder ked af det, for han troede ikke, at det betød noget for mig, om han var taget videre med gutterne på morgenværtshus, og lige havde glemt i sin brandert at ringe hjem! Og da det gik op for ham, hvor ondt det havde gjort og hvor bekymret han havde gjort mig, blev han meget flov!!! Og det er netop sådan det bør være.... man skal kunne snakke om tingene og finde frem til de rette løsninger!!! For vi er nemlig begge de typer, der har brug for at se vores venner/veninder og lave ting og sager uden den anden, men samtidig er vi gode til at give besked, så den anden ikke skal være bekymret og urolig

Mænd generelt er ikke bare sådan, som du beskriver din kæreste er.... men nogle er JA!! HVis jeg var dig, ville jeg gøre op med mig selv, om du kan leve med det, og kan du ikke det (hvilket jeg VIRKELIG godt kan forstå), så må du give ham et ultimatum!! Nu har du efterhånden prøvet at forklare ham, hvordan du føler, og han lytter åbenbart ikke....

Håber virkelig du finder ud af, hvad der er det rigtige at gøre..

Mange fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Hej

Mange tak for dit svar...

Er kun enig i alt det du skriver og især man ikke skal tage hinanden for givet. Vi har snakket om det og han kunne sagtens se han havde lavet noget L... Har ligeledes sagt til ham, at sker dette bare en gang til så kan vi bare ikke være sammen, da jeg netop synes det var respektløst over for mig.  

Han må for den sags skylde gerne tage i byen alt det han vil, bare jeg bliver informeret om, hvis han ikke kommer hjem og sover og hvor han så sover henne.

Tak for dit svar. (Min indledning er blevet væk?? Skriver bare, at jeg håber du tager mit svar positivt, fordi det kun er sådan ment)

Hvor er jeg glad for, at du har taget tyren ved hornene og har fået sagt noget til ham. Du skal passe på dig selv - for jeg kender ALT for mange, som bor sammen med mænd, der skal passe gård, venner osv osv osv...og som ikke har fået nogle krav/grænser fra start....og det holder ikke i længden. 

Mænd, som ikke får sat krav eller grænser ender med ikke at respektere deres samboer - og omvendt (hvis kvinder ikke får det). Det er bare ikke i orden!! Og medmindre han ikke selv har ønsket at være far, så har de sgu bare at tage deres ansvar! 

Men jeg er sikker på, at vi har givet dig et lille spark i den rigtige retning..... og så håber jeg, at du bliver ved med at holde fast i, at det er DIG der er helt normal !

Et forhold kræver hårdt arbejde altid :-)

Ha en fantastisk weekend!

ALT DET BEDSTE TIL DIG 

Anmeld

27. juni 2010

Vingummien

Yrsa skriver:

Sådan en mand kunne jeg slet ikke leve sammen med....

Helt enig

Vil jeg slet ikke kunne acceptere på nogle måder. Skal selvfølgelig have frihed, men er sgu en grænse

Anmeld

28. juni 2010

mor-til-vanessa

qp skriver:

Ja ok, jeg kan se du har et personligt issue med mig her og det egentlig er dig selv dette handler om. Hvis du vil tale om det, så er du velkommen til at skrive til mig privat

jeg har ikke noget "issue" synes bare ikke altid du skriver ting pænt, det var alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.