Er jeg bare for hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

B&J

kan kun skrive godt det ikke er min fyr.. ville ikke kunne leve med en der ikke bare tænker en lille smule på mig... ved bare min fyr også selv om jeg ved han tager ud til en fyr så ringer eller skriver han lige hvis der overhovede er noget eller det lige tager måske en time eller 2 mere helt okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Daisy

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Han har ingen respekt for dig, ja nærmest ligeglad. Og når jeg nu har sagt det så vil jeg bare lige dele min historie.

Min kæreste var også sådan, og lige meget hvordan følte jeg som om det var mig der var uretfærdig. Så slog det mig: Han var kun sammen med mig fordi det var nemt, ikke fordi han var helt vild med mig. Ellers ville han ikke flakke sådan. Kort og godt. Jeg kontaktede en låsesmed, fik låsen skiftet ud, og lagde mig til at sove. ( Det var min lejlighed, derfor var det så nemt ) Da han 1 1/2 dag senere prøvede at låse sig ind, kunne han ikke forstå hvorfor han ikke kunne åbne. Han prøvede at ringe til mig, jeg svarede ikke. Han hang på dørklokken, jeg svarede ikke. Til sidst gav han op og gik. Han rang så til mig senrere og var skide sur. Da han var færdig med at råbe op sagde jeg bare: så ved du fandenme hvordan det føles!! Og nej vi er ikke sammen, jeg fortjente bedre.

Håber du finder ud af hvad er bedst for dig

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

Det der havde jeg ALDRIG accepteret ... ALDRIG I MIT LIV... Hold op hvor var jeg blevet tosset... Mangel på Respekt er det virkelig, når ikke man giver folk besked... - En sms eller et opkald kunne han da i det mindste give dig... Jeg var blevet så tosset, hvis det havde været mig...

Hvad pokker bilder han sig ind og hvem pokker er det lige han tror han er eller for den sags skyld tror du er... En dag når han kommer hjem skulle du prøve at gøre det samme - bare være væk og ikke lægge besked eller opkald...

Bliver helt tosset på dine vegne... FJOLS...

Knus Pia.

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

Daisy skriver:

Han har ingen respekt for dig, ja nærmest ligeglad. Og når jeg nu har sagt det så vil jeg bare lige dele min historie.

Min kæreste var også sådan, og lige meget hvordan følte jeg som om det var mig der var uretfærdig. Så slog det mig: Han var kun sammen med mig fordi det var nemt, ikke fordi han var helt vild med mig. Ellers ville han ikke flakke sådan. Kort og godt. Jeg kontaktede en låsesmed, fik låsen skiftet ud, og lagde mig til at sove. ( Det var min lejlighed, derfor var det så nemt ) Da han 1 1/2 dag senere prøvede at låse sig ind, kunne han ikke forstå hvorfor han ikke kunne åbne. Han prøvede at ringe til mig, jeg svarede ikke. Han hang på dørklokken, jeg svarede ikke. Til sidst gav han op og gik. Han rang så til mig senrere og var skide sur. Da han var færdig med at råbe op sagde jeg bare: så ved du fandenme hvordan det føles!! Og nej vi er ikke sammen, jeg fortjente bedre.

Hvor er du bare sej .... Sådan skal det sgu gøres...

Anmeld

24. juni 2010

EMS

Yderst respektløst! Kan udmærket godt forstå din frustration - han kan skisme heller ikke være det bekendt.

Du er overhovedet ikke hysterisk, tværtimod. Det kan ingen vel leve med i længden!? Du er alt for forstående, og jeg kan forestille mig, at du til sidst lader ham "vinde" ved at sige noget i retning af: "Det er nok også bare mig, som...". Problemet er bare, at han intet lærer af det.

Måske du skal stille ham et ultimatum; enten forbedrer han sig eller også er det slut. Og så må I tage konsekvensen af valget.

Håber, I får løst problemet, for det er absolut ikke rart for dig.

Good luck!

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Jeg synes virkelig at det er mangel på respekt fra hans side af!

Jeg ville selv blive rigtig rigtig vred, og iøvrigt slet ikke kunne acceptere at have sådan en mand!

Når man har en aftale, så har man en aftale. Et er at komme 5-10 min. senere hjem, men 1-3 timer er bare SLET IKKE acceptabelt!

I min verden er det lig med: "Jeg er sgu' egentligt ligeglad med dig, og hvad jeg har lovet".

Synes du skal tage en snak med ham om det, og fortæl ham så hvordan du virkelig har det med det. Fx. hvad du tænker, når han siger at han er hjemme kl. A og først dukker op kl. B.

Anmeld

24. juni 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Kram

sådan var min kæreste også. eller x for vi er ikke sammen mere. det var en af årsagerne + så mange andre ting. jeg tror virkelig ikke man "glemmer" det, det er bare et spørgsmål om for vigtig det er for en og give besked til sin partner.

hvis min næste kæreste er sådan så ryger han ud med det samme.

synes det er meget respektløst

knus

Anmeld

24. juni 2010

mor-til-vanessa

Daisy skriver:

skide godt gjort.

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Kram

har i børn?

altså, det har jeg selv været udsat for, og det avr een af grundene til at jeg smuttede.... jeg kan ikke leve sådan! det er respektløst!

Anmeld

24. juni 2010

mor-til-vanessa

qp skriver:

"Lad vær med og vær sur, for det kan de ikke lide og han er en typisk man" ... Sig mig hvad fanden er det dog for noget, at skrive til hende?

En typisk mand? - Ja så ved jeg sgu ikke lige hvor i finder jeres mænd, men jeg ville ihvertfald ikke betegne ham som nogen "typsik mand".

Og lade være med, at være sur fordi "det kan de ikke lide"? Jamen der har i jo svaret på hvorfor de gør det gentagende gange, når i ingen selvrespekt har, hvordan i alverden skal jeres mænd så respektere jer?

Jeg har ikke ord for hvor klamt jeg synes han behandler dig og ikke mindst hvordan du vælger, at lade ham behandle dig... Du har vidst redt din egen seng frøken, jeg er ked af at sige det - men det er fakta udfra de sparsomme oplysninger du giver her.

altså det kan godt være hun selv har redt sin seng, men du kan vel skrive på en pænere måde. synes tit jeg har set dig skrive nogle hårde ting. men kan godt være ærlig, men man behøver heller ikke smaske det i hovedet på folk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.