Anonym skriver:
Hej Piger
Håber i kan hjælpe mig
Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.
Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.
synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.
Kram
Jeg synes virkelig at det er mangel på respekt fra hans side af!
Jeg ville selv blive rigtig rigtig vred, og iøvrigt slet ikke kunne acceptere at have sådan en mand!
Når man har en aftale, så har man en aftale. Et er at komme 5-10 min. senere hjem, men 1-3 timer er bare SLET IKKE acceptabelt!
I min verden er det lig med: "Jeg er sgu' egentligt ligeglad med dig, og hvad jeg har lovet".
Synes du skal tage en snak med ham om det, og fortæl ham så hvordan du virkelig har det med det. Fx. hvad du tænker, når han siger at han er hjemme kl. A og først dukker op kl. B.
Anmeld