Er jeg bare for hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Maise

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

bor i sammen?? og han har ikke været hjemme i to døgn. jeg kan love dig at hvis det var min kæreste så var han røget ud. ingen respekt for dig har dig. du kan ikke bruge ham til en skid eller regne med ham når han laver sådan nogle numre. jeg er skide sur på dine vegne synes det er så egoistisk. det er sgu da ikke sådan en man gider at stifte familie med, så ender du da med at sidde alene med lorten. ja undskyld mit sure opstød men det er meget umodent og han er jo tydeligvis ikke interreseret i at have et ordenligt forhold. håber du finder en løsning der kan gøre dig glad, for den opførsel fortjener du ikke

maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

mor-til-vanessa

qp skriver:

"Jeg synes tit jeg ser dig skrive nogle hårde ting" - ja det kan godt være, jeg er konkret når jeg skriver til folk herinde og det er min måde, at skrive på hvilket jeg hverken føler jeg skal forsvare overfor dig eller andre. Folk herinde offentliggør deres historier og jeg skriver lidt hvis jeg har tid til det og gider, at sætte mig ind i det... I do things my way and you do it you're way!

kan det kan jeg se/læse du gør tingene på din måde. men man kan altså godt formulere det pænt. det var også dig der skrev jeg nok ikke skulle være i danmark så, dengang jeg lavede et oplæg om at de danske regler er noget **** og min daværende kæreste ikke kunne få opholdstilladelse

Anmeld

26. juni 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Sådan en mand kunne jeg slet ikke leve sammen med....

Helt enig!

Anmeld

26. juni 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Du er på ingen måde hysterisk! Hvem har dog bildt dig det ind, søde??

Du er helt normal og forlanger INTET, som ingen andre ville forlange af deres partner. Kan han ikke forstå det, så egner han sig altså ikke til et forhold. Uden at kende hans alder, så vil jeg påstå, at så er han ikke klar til at være i et. 

At være i et forhold betyder, at man har forpligtiget sig til at være to (efter min mening) og derfor også må respektere, at man ikke bare kan agere, som hvis man var alene! Selvfølgelig skal de have lov til at gå i byen med gutterne, men du skal da ikke gå rundt ikke og vide, hvornår han kommer hjem igen? Hvor har han sovet?? Og hvornår kommer han egentligt hjem? Det kan måske godt lyde som om, at jeg er meget kontrollerende. Det er jeg ikke. Men jeg ved, hvornår min kæreste skal i byen, om han sover hjemme eller ej. Men selvfølgelig ved jeg ikke præcist om natten han kommer hjem....

Min pointe er, at jeg må desværre give Kitty ret i, at han ikke respekterer dig, hvis han bare lever sit liv, som var han alene!! Og så er det min holdning, at du er bedre tjent end det. Jeg plejer at sige, at man ALDRIG må betragte sin partner som en selvfølge. Man skal behandle dem med respekt og ikke tro, at de "bare" altid er der...uanset hvordan de end téer sig... Du skal følge dit hjerte og dit instinkt, men jeg var nok skredet fra ham, hvis det dér skete igen! Totalt mangel på respekt!!

Pas rigtigt meget på dig selv - og husk, at du har fortjent det bedste - OG KUN DET BEDSTE :-) 

Anmeld

27. juni 2010

qp

mor-til-vanessa skriver:

kan det kan jeg se/læse du gør tingene på din måde. men man kan altså godt formulere det pænt. det var også dig der skrev jeg nok ikke skulle være i danmark så, dengang jeg lavede et oplæg om at de danske regler er noget **** og min daværende kæreste ikke kunne få opholdstilladelse

Ja ok, jeg kan se du har et personligt issue med mig her og det egentlig er dig selv dette handler om. Hvis du vil tale om det, så er du velkommen til at skrive til mig privat

Anmeld

27. juni 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Du er på ingen måde hysterisk! Hvem har dog bildt dig det ind, søde??

Du er helt normal og forlanger INTET, som ingen andre ville forlange af deres partner. Kan han ikke forstå det, så egner han sig altså ikke til et forhold. Uden at kende hans alder, så vil jeg påstå, at så er han ikke klar til at være i et. 

At være i et forhold betyder, at man har forpligtiget sig til at være to (efter min mening) og derfor også må respektere, at man ikke bare kan agere, som hvis man var alene! Selvfølgelig skal de have lov til at gå i byen med gutterne, men du skal da ikke gå rundt ikke og vide, hvornår han kommer hjem igen? Hvor har han sovet?? Og hvornår kommer han egentligt hjem? Det kan måske godt lyde som om, at jeg er meget kontrollerende. Det er jeg ikke. Men jeg ved, hvornår min kæreste skal i byen, om han sover hjemme eller ej. Men selvfølgelig ved jeg ikke præcist om natten han kommer hjem....

Min pointe er, at jeg må desværre give Kitty ret i, at han ikke respekterer dig, hvis han bare lever sit liv, som var han alene!! Og så er det min holdning, at du er bedre tjent end det. Jeg plejer at sige, at man ALDRIG må betragte sin partner som en selvfølge. Man skal behandle dem med respekt og ikke tro, at de "bare" altid er der...uanset hvordan de end téer sig... Du skal følge dit hjerte og dit instinkt, men jeg var nok skredet fra ham, hvis det dér skete igen! Totalt mangel på respekt!!

Pas rigtigt meget på dig selv - og husk, at du har fortjent det bedste - OG KUN DET BEDSTE :-) 

Hej

Mange tak for dit svar...

Er kun enig i alt det du skriver og især man ikke skal tage hinanden for givet. Vi har snakket om det og han kunne sagtens se han havde lavet noget L... Har ligeledes sagt til ham, at sker dette bare en gang til så kan vi bare ikke være sammen, da jeg netop synes det var respektløst over for mig.  

Han må for den sags skylde gerne tage i byen alt det han vil, bare jeg bliver informeret om, hvis han ikke kommer hjem og sover og hvor han så sover henne.

Anmeld

27. juni 2010

CS

qp skriver:

"Lad vær med og vær sur, for det kan de ikke lide og han er en typisk man" ... Sig mig hvad fanden er det dog for noget, at skrive til hende?

En typisk mand? - Ja så ved jeg sgu ikke lige hvor i finder jeres mænd, men jeg ville ihvertfald ikke betegne ham som nogen "typsik mand".

Og lade være med, at være sur fordi "det kan de ikke lide"? Jamen der har i jo svaret på hvorfor de gør det gentagende gange, når i ingen selvrespekt har, hvordan i alverden skal jeres mænd så respektere jer?

Jeg har ikke ord for hvor klamt jeg synes han behandler dig og ikke mindst hvordan du vælger, at lade ham behandle dig... Du har vidst redt din egen seng frøken, jeg er ked af at sige det - men det er fakta udfra de sparsomme oplysninger du giver her.

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Kram

Ved præcis hvordan du har det, sådan en mand levede jeg sammen med, og det holdte bare ikke, har nu været snart været sammen med manden i mit liv i 4 år, og det er skønt at vi begge har forståelse, og enighed for, hvordan tingene skal fungere.

sender stort kram og håber i finder ud af det

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Anonym skriver:

Har bare taget den snak med ham så mange gange, troede faktisk bare jeg var hysterisk, så er faktisk rigtig rart at høre at det er jeg ikke.

Han har prøvet at ringe et par gange i aften, da jeg ikke svarede på hans besked, men er bare så sur så jeg gider ikke tage den.

Har prøvet det med at være sur i stilhed mange gange og vil være det igen for det er det værste han ved. tror bare ikke det hjælper når det kommer til stykket...

overvejer også i tiden om jeg kan fortsætte det her, er bare så mega svært

synes absolut ikke du er hysterisk, man ved jo ikke hvor man har hinanden henne i sådan en situation, og er da ikke rart at gå derhjemme og ikke ane hvornår ens mand gider tøffe hjem, og man ikke aner hvor de er henne, hvad hvis der sker noget, kan man jo ikke bare lige få fat på ham.

puh dte kræver dælme en god omgang styrke og mere til

Anmeld

27. juni 2010

puttecolle

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Kram

hej.....

ikke for at starte noget mistilid men min mave siger mig at han ser en anden.. hvis min mand havde gjort det jeg var tændt noget voldsomt af på ham nettop også fordi vi er gravide og med alt det der sker i denne her verden for tiden så ville jeg slet ikke være tryg... men nu liniger min mand hellere ikke en af byen bedste drenge nettop fordi han er tatoværet over det hele og er skaldet så det kan hurtigt gå galt ik fordi han har noget med det miljø at gøre. men jeg er grade færdig hver gang han går ud af døren i frygt for at han ikke skal komme hjem...

hvir jeg var dig ville jeg virkelig gøre op med mig selv om jeg ville sætte et barn til verden og leve på den måde i et parforhold.

jeg ved med mig selv at det ville jeg aldrig leve med for man ville ikke ha ordenligt ro il ens børn og det er de ikke tjent med :O)

håber ikke at mit svar var for hårdt men at du kan bruge det til noget

Nicole 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.