Er jeg bare for hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.040 visninger
43 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Svei

Sådan en mand kunne jeg slet ikke leve sammen med....

Anmeld

23. juni 2010

otlitrom

Jeg synes det er mangel på respekt for dig... Og at han ikke lyder som en jeg kunne holde ud at leve sammen med. Du tjekker jo ikke lige frem op på ham, og presser ham til at fortælle, hvor han er.. Du vil egentlig bare vide, om han er i live, forstå mig ret....

Jeg synes du er MEGET large, og jeg havde været ved at gå til af nerver, hvis bare han var kommet 2 timer for sent hjem, uden det mindste pip....

Jeg synes enten du skal tage en alvorlig snak med ham og håbe på det lndrer sig, eller også ville jeg overveje, om jeg ville kunne finde mig i den slags resten af livet....

Respektløst....

Anmeld

23. juni 2010

maria87

jeg kan følge dig 100%

sådan er min Kæreste også, vi har været sammen i 4 år, og har sagt til ham i 4 år at han lige skal ringe, jeg er nemlig også en meget bekymret type...

men ja her hjælper det heller ingen ting at sige noget, så nu har jeg opgivet, så må han finde sig i at han har en sur kæreste i nogen dage...

og hvor jeg lejer jeg er ligeglad med ham... bare prøv det, lad være at sig noget næste gang lige meget hvor sur du er, for det kan de nemlig ikke lide

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Har bare taget den snak med ham så mange gange, troede faktisk bare jeg var hysterisk, så er faktisk rigtig rart at høre at det er jeg ikke.

Han har prøvet at ringe et par gange i aften, da jeg ikke svarede på hans besked, men er bare så sur så jeg gider ikke tage den.

Har prøvet det med at være sur i stilhed mange gange og vil være det igen for det er det værste han ved. tror bare ikke det hjælper når det kommer til stykket...

overvejer også i tiden om jeg kan fortsætte det her, er bare så mega svært

Anmeld

23. juni 2010

Christinahr

Det havde jeg heller ikke kunne, men tror lidt det en mandeting. Måske ikke lige en sådan grad som du beskriver.

Vi har også haft den snak en million gange, send lige en sms hvis du smutter forbi en kammerat hvis du normalt kommer hjem eller hvis skriv hvis du ikke når spisetid så vi kan begynde :-)

Den er sevet ind her - så måske der er håb

Anmeld

24. juni 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Har bare taget den snak med ham så mange gange, troede faktisk bare jeg var hysterisk, så er faktisk rigtig rart at høre at det er jeg ikke.

Han har prøvet at ringe et par gange i aften, da jeg ikke svarede på hans besked, men er bare så sur så jeg gider ikke tage den.

Har prøvet det med at være sur i stilhed mange gange og vil være det igen for det er det værste han ved. tror bare ikke det hjælper når det kommer til stykket...

overvejer også i tiden om jeg kan fortsætte det her, er bare så mega svært

Helt ærligt?! Jeg havde ikke kunne leve sammen med ham. Jeg ville blive sindsyg af den mangel på respekt. Han var røget ud! Det er 110% sikkert.

Anmeld

24. juni 2010

morethanperfect

Min kæreste er også sådan. Har fortalt ham så mange gange at jeg vil ha han fortæller mig det når han tager nogen steder, og han er blevet meget bedre til det ! . Hvis du vil kæmpe for jeres forhold , så bliv ved med at fortælle ham det, sådan gjorde jeg det. Men stadig, der er grænser .. Lyder bare som om han er en rigtig typisk mand ! Held og lykke

Anmeld

24. juni 2010

qp

"Lad vær med og vær sur, for det kan de ikke lide og han er en typisk man" ... Sig mig hvad fanden er det dog for noget, at skrive til hende?

En typisk mand? - Ja så ved jeg sgu ikke lige hvor i finder jeres mænd, men jeg ville ihvertfald ikke betegne ham som nogen "typsik mand".

Og lade være med, at være sur fordi "det kan de ikke lide"? Jamen der har i jo svaret på hvorfor de gør det gentagende gange, når i ingen selvrespekt har, hvordan i alverden skal jeres mænd så respektere jer?

Jeg har ikke ord for hvor klamt jeg synes han behandler dig og ikke mindst hvordan du vælger, at lade ham behandle dig... Du har vidst redt din egen seng frøken, jeg er ked af at sige det - men det er fakta udfra de sparsomme oplysninger du giver her.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

"Lad vær med og vær sur, for det kan de ikke lide og han er en typisk man" ... Sig mig hvad fanden er det dog for noget, at skrive til hende?

En typisk mand? - Ja så ved jeg sgu ikke lige hvor i finder jeres mænd, men jeg ville ihvertfald ikke betegne ham som nogen "typsik mand".

Og lade være med, at være sur fordi "det kan de ikke lide"? Jamen der har i jo svaret på hvorfor de gør det gentagende gange, når i ingen selvrespekt har, hvordan i alverden skal jeres mænd så respektere jer?

Jeg har ikke ord for hvor klamt jeg synes han behandler dig og ikke mindst hvordan du vælger, at lade ham behandle dig... Du har vidst redt din egen seng frøken, jeg er ked af at sige det - men det er fakta udfra de sparsomme oplysninger du giver her.

nu er det jo også en lille del der er taget ud af kontekst, så er jo forskelligt hvordan man fortolker det.

Men jeg synes bestemt ikke jeg ligger som jeg har redt...Jeg er ikke en af dem der ikke bliver sur på ham, for det gør jeg og skal også nok få det udtrykt over for ham. Han får altid af vide, hvis der er noget jeg ikke synes er i orden eller jeg synes han har været respektløs over for mig.

Og tro mig han ved det godt lige nu. Vi sover bestemt ikke i samme rum i nat.

Og nu er han altså heller ikke en der er respektløs over for mig ellers. Det er kun på dette punkt, men det synes jeg bestemt også er nok. Og ved i hvert fald hvis det ikke ændrer sig så kan det bare ikke være ham og mig mere...Gider ikke blive ved med at finde mig i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.