Er jeg bare for hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

LilyMarleen

Jeg tror at ham gutten der, føler sig fanget, også er det en af hans måder at rive sig løs, på engang i mellem! For "du" skal fandme ikke holde øje med hvornår han kommer hjem, eller have en mening om dette. Jeg tror faktisk at han mangler modspil, som du ikke kan give ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Anonym trådstarter

EMS skriver:

Yderst respektløst! Kan udmærket godt forstå din frustration - han kan skisme heller ikke være det bekendt.

Du er overhovedet ikke hysterisk, tværtimod. Det kan ingen vel leve med i længden!? Du er alt for forstående, og jeg kan forestille mig, at du til sidst lader ham "vinde" ved at sige noget i retning af: "Det er nok også bare mig, som...". Problemet er bare, at han intet lærer af det.

Måske du skal stille ham et ultimatum; enten forbedrer han sig eller også er det slut. Og så må I tage konsekvensen af valget.

Håber, I får løst problemet, for det er absolut ikke rart for dig.

Good luck!

Tak for alle jeres svar.

Jeg lader ham aldrig vinde, jeg bliver altid stiktosset når han gør det og giver mig ikke og siger det nok bare er mig...tror bare der skal til at ske nogle handlinger her...tror det er det der kan være problemet.

udover dette er han en sød kæreste, men gider og kan bare ikke blive ved med dette. For synes virkelig også selv det er respektløst over for mig...Så ultimatum og handling bliver der i hvert fald denne gang...

Der var en der spurgte om vi havde børn og som det er lige nu kan jeg sige nej heldigvis...

Kram

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

Jeg lader ham aldrig vinde, jeg bliver altid stiktosset når han gør det og giver mig ikke og siger det nok bare er mig...tror bare der skal til at ske nogle handlinger her...tror det er det der kan være problemet.

udover dette er han en sød kæreste, men gider og kan bare ikke blive ved med dette. For synes virkelig også selv det er respektløst over for mig...Så ultimatum og handling bliver der i hvert fald denne gang...

Der var en der spurgte om vi havde børn og som det er lige nu kan jeg sige nej heldigvis...

Kram

ja, det er i alt fald ikke dig der er forkert på den... så du kan godt tillade dig at forlange lidt forandring!

Anmeld

24. juni 2010

Sofia

Min kæreste glemmer også af og til at skrive hvis han ikke kommer hjem og det irriterer mig grænseløst. Men derfra og så til at sige "han ryger ud med det samme" der er godt nok langt!!! Synes ikke man bare kan konkludere at hvis min kæreste var sådan, var vores forhold slut - der er jo tusind andre ting der spiller ind i en sådan drastisk beslutning! Min kæreste er blevet bedre til det, så tror ikke rigtig du kan gøre andet end fortsat at sige til ham at det går dig på, og at du virkelig gerne vil vide besked hvis han kommer senere hjem end aftalt. Føles måske som en lang kamp - men tror ikke der er så meget andet at gøre..

Anmeld

24. juni 2010

BabyStella!

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber i kan hjælpe mig

Har været sammen med min kæreste i 5 år nu. Han har tit haft problemer med at give besked, hvis han ikke kommer hjem eller kommer senere hjem. Har sagt til ham mange gange at jeg vil have besked hvis han kommer senere hjem eller ikke kommer hjem. Man bliver jo automatisk bekymret når han ikke kommer hjem til den tid han har sagt. Og det er ikke bare 10 minutter men oftest 1 - 3 timer.

Problemet er nu at igår tog han ud at drikke med nogle kammerater og han er ikke kommet hjem endnu..vågnede kl 7 imorges og der var han jo selvfølgelig ikke kommet hjem. først kl halv to i eftermiddag skrev han, at de var gået igang med at drikke igen...Kunne da have været rart at have fået besked, for han må da gerne, men vil altså meget gerne have besked og dette har vi aftalt mange gange at han skal, men hver gang "glemmer" han det ifølge ham selv.

synes bare det er så frustrende at det åbenbart er så svært at give besked og på en eller anden måde synes jeg det er lidt respektløs, da vi jo har aftalt det.

Kram

Sådan var min mand oz lidt førhen. Men jeg var oz mere "klistrende" dengang. Ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det? Jeg var både jaloux og ville vide ALT, hvad han lavede.

Jeg ville gerne ha´ at han fortalte mig, hvornår han var hjemme, men når han gjorde det, overholdte han det aldrig. Og så glemte han at skrive eller ringe og fortælle, han blev lidt længere.

Nu har vi bare aftalt at han ikke fortæller, hvornår han er hjemme, men istedet skriver når han er på vej hjem. Jeg ved jo, at hvis han skal i byen, så tager det jo lidt tid. Men er han ikke hjemme om morgenen, kan jeg godt finde på og ringe til ham, bare for at høre om han er okay, og det har han det fint med.

Men syns´ nu oz det er lidt respektløs overfor dig. Har i barn sammen? Og så tager han i byen 2 dage i træk? ...eller i en køre?

Anmeld

25. juni 2010

qp

mor-til-vanessa skriver:

altså det kan godt være hun selv har redt sin seng, men du kan vel skrive på en pænere måde. synes tit jeg har set dig skrive nogle hårde ting. men kan godt være ærlig, men man behøver heller ikke smaske det i hovedet på folk.

"Jeg synes tit jeg ser dig skrive nogle hårde ting" - ja det kan godt være, jeg er konkret når jeg skriver til folk herinde og det er min måde, at skrive på hvilket jeg hverken føler jeg skal forsvare overfor dig eller andre. Folk herinde offentliggør deres historier og jeg skriver lidt hvis jeg har tid til det og gider, at sætte mig ind i det... I do things my way and you do it you're way!

Anmeld

25. juni 2010

qp

Anonym skriver:

nu er det jo også en lille del der er taget ud af kontekst, så er jo forskelligt hvordan man fortolker det.

Men jeg synes bestemt ikke jeg ligger som jeg har redt...Jeg er ikke en af dem der ikke bliver sur på ham, for det gør jeg og skal også nok få det udtrykt over for ham. Han får altid af vide, hvis der er noget jeg ikke synes er i orden eller jeg synes han har været respektløs over for mig.

Og tro mig han ved det godt lige nu. Vi sover bestemt ikke i samme rum i nat.

Og nu er han altså heller ikke en der er respektløs over for mig ellers. Det er kun på dette punkt, men det synes jeg bestemt også er nok. Og ved i hvert fald hvis det ikke ændrer sig så kan det bare ikke være ham og mig mere...Gider ikke blive ved med at finde mig i det.

Udfra det du skriver her fornemmer jeg, at du er lidt ung - er det korrekt?

Anmeld

25. juni 2010

Anonym trådstarter

Hey igen

Lige en lille opdatering

Vi har fået snakket sammen og han kunne sagtens forstå tingene ud fra min side. Han var ked af han ikke havde fået givet besked. Så nu må vi se hvordan det går.

Nej vi har ikke børn sammen, så det gør ikke noget for mig han går ud og drikker et par dage, hvis vi havde børn kunne han heller ikke finde på det. Vil egentlig bare vide, hvis han ikke kommer hjem, så man ikke går og er bekymret.

Kram

Anmeld

25. juni 2010

XXSS

Sofia skriver:

Min kæreste glemmer også af og til at skrive hvis han ikke kommer hjem og det irriterer mig grænseløst. Men derfra og så til at sige "han ryger ud med det samme" der er godt nok langt!!! Synes ikke man bare kan konkludere at hvis min kæreste var sådan, var vores forhold slut - der er jo tusind andre ting der spiller ind i en sådan drastisk beslutning! Min kæreste er blevet bedre til det, så tror ikke rigtig du kan gøre andet end fortsat at sige til ham at det går dig på, og at du virkelig gerne vil vide besked hvis han kommer senere hjem end aftalt. Føles måske som en lang kamp - men tror ikke der er så meget andet at gøre..

Men hvis man ikke kan leve med det og synes at det er irriterende og han stadig ikke respekterer det, så er der vel ikke andet for?!?!? Det lyder til at det er sket mange gange, og hold da op hvor er det bare respektløst. Jeg var den der var smuttet fordi han gør som det passer ham.

Anmeld

25. juni 2010

Louise mortil4

Yrsa skriver:

Sådan en mand kunne jeg slet ikke leve sammen med....

der er jeg helt enig, så den låner jeg lige.

Det gør man bare ikke, du giver vel også besked hvis du er senere på den en dag. Jeg giver selv altid besked også selv om det "bare" er 10 - 15 min og forventer da manden gør det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.