Anonym skriver:
Syntes dete r super flot at du både tænker og handler sådan jeg sender dig lige en kæmpe
med på vejen...
Altså hvis jeg f.eks spøger mine forældre synesd e også at jeg gør et helt utroligt stykke arbejde med vores barn, og inde på sygehuset siger de at jeg er en af de bedste møder de nogen siden har set men de siger også at jeg er for god og at jeg glemmer mig selv til fordel for manden og barnet...
Ang. veninder - så nej jeg hverken arbejder eller har mulighed for at benytte mig af et trænings center selvom det er en af mine store drømme at komme dertil, men på nuværende tidspunkt er ingen af delene mulige og når jeg endelig kommer igang igen skal jeg igang med en uddannelse - lige pt. er jeg på kontanthjælp og i noget aktivering og det er et sted hvor jeg nok ikke vil vælge mine venner af flere grunde.
Jeg er glad for du syntes jeg virker ganske normal men er nok begyndt at få en form for angst ved at omgåes folk for ønsker jo på ingen måde at de skal tænke eller føle at de skal flygte fra mig og alverdens andre mindre positive ting, men spurgte manden igår og ham følte sig frastødt af min personlighed mm. og der sagde han godt nok nej, så spurgte jeg ham og han nogen siden blev flov over mig f.eks når jeg snakkede meget eller sagde nogen mindre heldige ting, og der sagde han nej, men ved bare ikke om jeg skal tro på ham, for følte ikke rigtigt hans nej, virkede som om han bare sagde det fordi han havde travlt med at komme i seng...
ved ikke sådan hvad jeg skal give dig af råd andet end at du virkelig skal mærke efter dybt inde i dig selv og ikke bekymre dig for meget om hvad andre mener og tænker om dig ( i hver fald ikke af de negative ting ) man kan selvfølgelig godt tage det til sig, men bare lade være med at tænke for meget over det. hvis folk ikke kan tage dig som den du er eller lide dig, så er det bare ikke de mennesker du skal omgås med.
der er sikker mange mennesker der ikke kan lide mig og synes jeg er for rapkæftet, men dem beskæftiger jeg mig bare ik med. de veninder jeg har, de synes jeg er en rigtig dejlig person og kan lide mig for den jeg er. det er altid mig de f.eks kommer til hvis du har noget som er gået i stykker og som skal byttet indenfor garantien, fordi jeg bliver ved indtil jeg får en ny varer. så de ting som nogle ser som negative kan andre bruge til posetive, hvis du forstår mig.
en anden ting, det er rigtig vigtigt at have nogle ting for sig selv også selvom man har kæreste/mand. det er vigtig at have sine egne interesser, selvom man måske helst ville være hjemme hos sin partner. så når du får muligheden, så synes jeg da helt klart du skal tage i træningscenter og hvad man nu kan. er sikker på du nok skal møde nogen der synes du er enormt godt menneske. du lyder i hver fald ikke som om du er en genert person, så det er jo bare at starte med at small talke med nogen, så finder man hurtig ud af om man har en kemi.
selvom man er i aktivering af kommunen, kan der jo godt være nogle søde "normale" mennersker der som dig.
det behøver jo ikke at være mindre inteligente mennesker bare fordi det er aktivering
og herinde på baby.dk kan man også møde mange. der er tit nogle piger som laver indlæg med de søger veninder, måske du også kunne det
knus 
p.s hvis jeg ikke svarer hurtig nu, er det altså bare fordi at hjemme hos mig selv har jeg ikke nogen computer, bare så du ikke tror jeg ikke gider skrive til dig mere. og du må altså også godt skrive til mig privat. jeg bor i horsens, ved ikke hvor du bor i landet??? men jeg synes du virker som en person som jeg godt kunne klinge sammen med.