Anonym skriver:
Er ked af at høre dig og din kæreste er gået fra hinanden men håber det er det bedste for jer begge og at det hele nok skal løse sig, hvis jeg ikke havde min mand har jeg intet "kun" min familie (mor,far søskende osv) og det er da ogsåå noget mere end hvad mange andre er så heldige at kunne prale af og selvom de er venner så er de jo ikke ja ved ikke hvordan jeg skal forklar det men jeg er modsat til mange andre en af dem der INGEN venner eller veninder har overhovedet og det mangler self. rigtig tit men de er altså heller ikke lette at opstøve og især ikke da det er ordenlig venner som man kan stole på og hygge med osv. jeg søger.
Og som du skriver med at du har det bedst med at folk siger deres mening selvom det ikke er det samme som din og du fortrækker de er ærlige osv. sådan har jeg det også for det er letter at finde ud af tingene og have et godt forhold/venskab hvis man er ærlige og siger sin mening.
Elsker mig selv er i god kontakt med mig selv er stolt af mig selv og tror på jeg er universets bedste mor ever men det er sku svært når man aldrig bliver rost fra ens nære kun fra alle de prof. som vi er tilknyttet som f.eks sygehus, sundhedsplejerske osv. de roser mig alle til skyerne og selvom det varmer trænger jeg også til det fra dem der er mig tæt men det eneste jeg får fra dem er alt det negative og det kan godt være hårdt selvom jeg ved de elsker mig og mener det godt...
syntes du lyder til at være en utrolig sej og dejlig pige med begge ben på jorden og i tæt kontakt med dig selv, og jeg er glad for du er så ligeud og åben og ærlig i mit indlæg som du er tak
det gør da ondt at gå fra nogen man elsker, men nogengange er det også det bedste. det er det i hver fald for min datter. vil jo ikke have hun skal vokse op og tænke det er okay hun finder en kæreste der taler dårligt til mig, for det gjorde min far til min mor. og det ville jeg jo blive rigtig ked af, hvis hun fandt en som ik var så sød overfor hende som hun fortjente. så for min datter er det helt klart det bedste, hun ved jo ik noget, hun kender ham næsten ik. for mig er det også det bedste. skal bare lige over det.
med hensyn til det du skriver med at du ik rigtig får anerkendelse hjemmefra for de gode ting du gør. har du så spurgt? i vores familie siger man f.eks ik at man elsker hinanden. har f.eks aldrig hørt min mor sige til os at hun elskede os, men hun sagde altid at hun var glade for os. men vi vidste jo selvfølgelig at hun elskede os, men det sagde man bare ik. så derfor gør jeg meget ud af at sige det til min datter og min lillebror som er 7. men du kan jo godt spørge din familie om de synes det du gør er godt, for det synes du jo selv. men det er altid rart at blive anerkendt.
veninder: arbejder du ik? for der kan man altid møde nogle. eller i træningscentre. man behøver jo heller ikke have en masse. jeg synes selv det er nok med en rigtig god veninde som man kan betro sig til og så bare har andre bekendtskaber. du skriver du har været isoleret i en periode, hvad omhandler det??? hvis du altså vil fortælle.
jeg synes du lyder som en dejlig person af de du fortæller. og sundhedsplejersken siger jo også nogle gode ting til dig. måske du virkelig skal vurdere om de mennesker du så har i dit liv er værd at være der, selvom de er de eneste. synes måske bare ikke det er særlig pænt af din mand at sige at din personlighed frastøder folk. han må da elske dig som du er. sådan som du fortæller synes jeg nemlig det lyder som om han heller ikke kan lide din personlighed??? har har jo valgt dig at leve sammen med, så han burde jo elske dig som den du er, hvis han ikke gør det, er det så ham du virkelig vil være sammen med resten af dit liv???
for mig virker du ganske normal med en sund indstilling til livet. alle har da lidt der kunne gøres noget ved. men man skal gøre det for sig selv, ikke for andre.