Pyh, man kan da hurtig blive sygeliggjort her. Alle med en diagnose springer frem med de bedste intentioner. Det "sjove" er at alle psykiske lidelser og personlighedsforstyrrelser har rødder i normal adfærd, der så har taget overhånd. Nu arbejder jeg inde for psykiatrien og ved, at folk har travlt med at give deres egen diagnose videre. Udelukkende fordi, at de ser deres egne symptomer hos andre. I virkeligheden er de fleste sunde og raske - med diverse styrker og svagheder. Beskrivelsen kunne sagens passe på mig, da jeg var i starten af 20erne. Jeg er en person man tager stilling til. Har også haft problemer med kvinder og piger - nok fordi min ærlighed og ligefremhed mest appellere til mænd. Jeg har lært og arbejder stadig med at tænke før jeg taler. Det gør mig dog ikke psykisk syg. Jeg er bare en type, som er åben og ligefrem. Man skal lytte til kritiken og tage det til sig. Det er enormt pinligt, at blive gjort opmærksom på. Det ved jeg! Men fedt nogle siger det, så man kan ændre på det :-)
Anmeld