Facebook i fængsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Delilah

Der har også været udgivet video med ham hvor han snakker dansk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Stephanie3

Det er sindsygt han kan få lov at sidde på internet. Han burde sidde i et bur, uden nogen former for kontakt!

Anmeld

23. juni 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

han skriver i hvert fald dansk, for han har udgivet sin selvbiografi i vinters...en temmelig grotesk historie, som min svoger læste da vi var ovre til jul og Søren endte med at sidde og hyle af grin over fordi den er så fuldkommen fucked up

Arj okay, den kan da have været oversat professionelt, ligesom der vel også har været professionel korrektur ind over den

Uanset hvad, så er vi dog enige om at manden er sindssyg og jeg går i DEN grad ind for dødsstraf i den slags sager her... tænk sig, manden har myrdet sin egen mor, og faren hjalp ham med at gemme liget af vejen... Hvorefter han tager til DK og myrder sin kæreste og hendes 2 børn.... Han er bare slet slet slet ikke skruet rigtigt sammen....

Anmeld

23. juni 2010

mariamiss6

Delilah skriver:

Der har også været udgivet video med ham hvor han snakker dansk

Okay... Det vidste jeg ikke

Anmeld

24. juni 2010

Low

Ranarupta skriver:

Jamen, Bjarne Skounborg er Peter Lundin.
Kan ikke lige huske, om det er hans rigtige navn, men han har skiftet navn et par gange... 

Du har ret .

Anmeld

24. juni 2010

Loa

Er temmelig sikker på Peter Lundin er hans oprigtige navn, og han har så efterfølgende skiftet, hvorfor ved jeg ikke. Det er jo ikke ligefrem fordi folk ikke finder ud af det nye navn alligevel....

Og fra en pålidelig kilde, så er det altså kun i de åbne fængsler der er internet adgang, ikke i de almindelige lukkede, som f.eks. Hersted Vester hvor Lundin sidder......

Anmeld

24. juni 2010

lululupo

nøj jeg er forarget......

Anmeld

24. juni 2010

LouiseNielsen

Han udtaler også selv at han ikke vil love han aldrig kommer til at slå ihjel igen, for det er den fedeste følelse man står med bagefter... En følelse af MAGT!

HAN ER INTET MINDRE END SYG I HOVEDET!!!

Anmeld

24. juni 2010

vingummibamse

nutche skriver:

jeg læste en artikel i avisen igår hvor der netop stod at det var den nye kæreste som holder hans profil på fb opdateret.

der stod så også lidt sladder om at denne nye unge kæreste ønsker barn med ham..... så ved snart ikke hvem af de 2 man skal være mest bekymret for

hvis du så trykker på det link her inde der er til hans profil.. står der at de bestemt ikke planlægger børn og at det er løgn..

men ja hvem der så lyver er at vidt begrab..

Anmeld

24. juni 2010

Lone Jakobsen

vingummibamse skriver:

hvis du så trykker på det link her inde der er til hans profil.. står der at de bestemt ikke planlægger børn og at det er løgn..

men ja hvem der så lyver er at vidt begrab..

som sagt var det også bare sladder fra en avis. men nej jeg har bestemt ikke lyst til at se hans profil. en ting er at læse om ham i avisen, en anden er at klikke direkte ind på hans profil. jeg ønsker vitterligt ikke at kende så meget til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.