Facebook i fængsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

9510

Ranarupta skriver:

Ok, det kan jeg ikke finde...

Har du ikke et link?

Er lige i gang med at finde det, nu er det pludselig væk fra mig, Fatter det ikke lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Loa

Nåh det gad ikke vise det jeg prøvede at linke.... Under en kommentar fra Nicole Andersen, skriver "Peter Lundin" at det er et talerør for ham, og ikke ham selv, da han ikke har adgang til facebook......

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Selvfølgelig har han facebook. Hvad havde i regnet med. Det er et dansk fængsel han sidder i

Anmeld

23. juni 2010

9510

Loa skriver:

Nåh det gad ikke vise det jeg prøvede at linke.... Under en kommentar fra Nicole Andersen, skriver "Peter Lundin" at det er et talerør for ham, og ikke ham selv, da han ikke har adgang til facebook......

Tak jeg kunne heller ikke få linket til at virke

Anmeld

23. juni 2010

Ranarupta

Loa skriver:

Sært. Jeg kan ikke engang se, at Nicole Andersen har skrevet en kommentar...

Anmeld

23. juni 2010

Diana...

Altså jeg tror ikke rigtig det er ham. Min x sad inde i 60 dage og havde IKKE adgang til nettet det er godt nok nogen år siden men alligevel. 

Anmeld

23. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Diana... skriver:

Altså jeg tror ikke rigtig det er ham. Min x sad inde i 60 dage og havde IKKE adgang til nettet det er godt nok nogen år siden men alligevel. 

min mand har også siddet inde i 4 mdr og der var heller ikke adgang til internet, men ved man ku søge om det..men kun hvis den sku bruges til skole arbejde..

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

Er der i øvrigt nogen der kan huske hvorfor han "hedder" Peter Lundin?

Hilsen Line, der virkelig synes det er dybt forkasteligt!

Anmeld

23. juni 2010

Bebsen

Der er anderledes forhold for dem der sidder inde i lang tid, og dem der kun sidder i nogle måneder...

Dem der skal sidde i årevis, og har vist samarbejdsvilje og ansvarlighed får en del mere frie tøjler end andre... Ligesom der jo også er forskel på at sidde i åbne og lukkede fængsler, og at sidde i arrester 

Min far har tidligere siddet inde i en del år, der havde han både com+internet og mobil og alt muligt... Det er ikke meget andet end et "ferieophold" med begrænsninger for at kunne sole sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.