Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Facebook, internet, burde slet ikke og være tilgængelige når man er fængslet... Der ved kan de fængslet lave herre mange aftaler... Så som at finde en løsning på at komme fri evt...
Facebook, internet, burde slet ikke og være tilgængelige når man er fængslet... Der ved kan de fængslet lave herre mange aftaler... Så som at finde en løsning på at komme fri evt...
Jeg havde også altid troet at kommunikation med omverden blev overvåget nøje? Havde aldrig drømt om at de kunne få lov til at gå på nettet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige været inde og nærstudere(staves) kan se at det ikke er lundin selv der er på facebook, men et talerør for ham
Men føj hvor er det , ja puha det løber mig koldt ned af ryggen,, yaks siger jeg bare
Jeg har ikke lige tjekket det der link men hvis han sidder i et åbent fængsel så må han godt få besøg hver dag og han må gerne på på internettet hvis der ikke er en sær regel for personen.
Pia. skriver: Ja så blev jeg da nysgerrig - så ind og kigge ... Det sygeste er da næste at han er medlem af de grupper som hedder noget i stil med"Lundin skal aldrig løslades" M.M .... Det er da sygt...
Ja så blev jeg da nysgerrig - så ind og kigge ... Det sygeste er da næste at han er medlem af de grupper som hedder noget i stil med"Lundin skal aldrig løslades" M.M .... Det er da sygt...
Selverkendelse er vel en god ting
mynord skriver: Har lige været inde og nærstudere(staves) kan se at det ikke er lundin selv der er på facebook, men et talerør for ham Men føj hvor er det , ja puha det løber mig koldt ned af ryggen,, yaks siger jeg bare
Hvor ser du det henne?
Ranarupta skriver: Hvor ser du det henne?
Det står når man ser hans egen profil, bjarne skounborg,,,
mynord skriver: Det står når man ser hans egen profil, bjarne skounborg,,,
Jamen, Bjarne Skounborg er Peter Lundin.Kan ikke lige huske, om det er hans rigtige navn, men han har skiftet navn et par gange...
Ranarupta skriver: Jamen, Bjarne Skounborg er Peter Lundin.Kan ikke lige huske, om det er hans rigtige navn, men han har skiftet navn et par gange...
Jamen der står at det ikke er ham selv der er på nettet men et talerør for ham, så tror ikke at lundin selv har adgang til internettet
Jeg kan ikke finde noget sted at der skulle stå det er et talerør for Lundin og ikke ham ?
mynord skriver: Jamen der står at det ikke er ham selv der er på nettet men et talerør for ham, så tror ikke at lundin selv har adgang til internettet
Ok, det kan jeg ikke finde...
Har du ikke et link?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128