Facebook i fængsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.679 visninger
51 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Delilah

Hvordan kan det være at et menneske som Peter Lundin kan få lov til at gå på facebook når han sidder i fængsel?

Så læser man et indlæg i avisen hvor der står han er kommet med en kommentar på sin facebook profil, og hopper da også lige ind for at se om det er rigtigt. Og det er det sgu! Han sidder derinde med 38 venner der støtter op omkring ham og nedgør folk der er imod ham. Hvad fanden er det for noget fis? Han kan få lov til at reklamere med sin syge manipulative personlighed på trods af hans dom?

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000797623608&

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Delilah skriver:

Hvordan kan det være at et menneske som Peter Lundin kan få lov til at gå på facebook når han sidder i fængsel?

Så læser man et indlæg i avisen hvor der står han er kommet med en kommentar på sin facebook profil, og hopper da også lige ind for at se om det er rigtigt. Og det er det sgu! Han sidder derinde med 38 venner der støtter op omkring ham og nedgør folk der er imod ham. Hvad fanden er det for noget fis? Han kan få lov til at reklamere med sin syge manipulative personlighed på trods af hans dom?

hvor er det sygt han kan få lov til det.. klamt siger jeg bare..

Anmeld

23. juni 2010

Pia.

Delilah skriver:

Ja så blev jeg da nysgerrig - så ind og kigge ... Det sygeste er da næste at han er medlem af de grupper som hedder noget i stil med"Lundin skal aldrig løslades" M.M .... Det er da sygt...

Anmeld

23. juni 2010

Delilah

Pia. skriver:

Ja så blev jeg da nysgerrig - så ind og kigge ... Det sygeste er da næste at han er medlem af de grupper som hedder noget i stil med"Lundin skal aldrig løslades" M.M .... Det er da sygt...

Ja han reklamere med sig selv derinde.. Og det værste er selv der er der nogle folk der støtter ham

Det er helt hen i vejret

Anmeld

23. juni 2010

MM1987

Her den anden dag var der en der lavede et indlæg om at han havde fået en ny kæreste, med henvisning til ekstra bladet. De kunne fortælle han fik besøg næsten dagligt af hans nye kæreste - jeg kan da godt undre mig over at man kan få besøg hver dag. Nogen gange tvivler jeg på hvor straf der er i det.

Anmeld

23. juni 2010

MM1987

Øv - gik lige ind og kiggede, får det helt dårligt.

Fordi han er medlem af grupper der er imod ham er fordi han synes det er fedt at der er nogen der har oprettet en gruppe om ham, han nyder opmærksomheden.

Så engang tv 2's dokumentar om ham. Der var en psykolog der lavede en psykopat test på ham ude fra de interview og klip de havde med ham. Testen går ud på at der 25 karakter træk, og så kan hver give 0, 1 eller 2 point og han fik 49 point.

Anmeld

23. juni 2010

Delilah

Mia Maia skriver:

Øv - gik lige ind og kiggede, får det helt dårligt.

Fordi han er medlem af grupper der er imod ham er fordi han synes det er fedt at der er nogen der har oprettet en gruppe om ham, han nyder opmærksomheden.

Så engang tv 2's dokumentar om ham. Der var en psykolog der lavede en psykopat test på ham ude fra de interview og klip de havde med ham. Testen går ud på at der 25 karakter træk, og så kan hver give 0, 1 eller 2 point og han fik 49 point.

Han er som en teenager i en skole der forsøger at skabe sig en helt masse opmærksomhed, og det er jo nærmest som at at de mord han har begået bare er "Seje" og gør ham til en bad boy. Mage til opmærksomhedskrævende psykopat. Det er jo også helt hen i vejret at han, af alle personer, sagsøger folk og udtaler sig om deres holdning til dansk lovgivning!

Anmeld

23. juni 2010

MM1987

Delilah skriver:

Han er som en teenager i en skole der forsøger at skabe sig en helt masse opmærksomhed, og det er jo nærmest som at at de mord han har begået bare er "Seje" og gør ham til en bad boy. Mage til opmærksomhedskrævende psykopat. Det er jo også helt hen i vejret at han, af alle personer, sagsøger folk og udtaler sig om deres holdning til dansk lovgivning!

Fuldstændigt. 

Han skal bare låses inden, uden mulighed for at kommunikere med omverdenen og glemmes...

Og så ikke mere om ham, han skal ikke have mere opmærksomhed fra min side...

Anmeld

23. juni 2010

saxa

Jeg forstår slet ikke folk kan være fascineret over ham Og ja.. Der er sq ikke meget straf over at sidde i de danske fængsler - desværre..

Anmeld

23. juni 2010

Mira0911

Facebook, internet, burde slet ikke og være tilgængelige når man er fængslet... Der ved kan de fængslet lave herre mange aftaler... Så som at finde en løsning på at komme fri evt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.