det er pøblens magt. Peter Lundin fik livsvarigt fængsel fordi pøblen ville det - mere eller mindre, han burde have fået forvaring på ubestemt tid. han kommer jo nok ikke ud under nogen omstændigheder, men han har fx adgang til internet pga sin straf. Peter Lunding er hans fødenavn, Bjarne Skouborg skiftede han til for nogle år siden og når han skriver at Bjarne Skouborg blot er talerør for Peter Lundin er det højst sandsynligt han intelligente måde at lege med pøblen på - sådan et mere eller mindre skizofrent træk: at Peter Lundin er INDE i Bjarne Skouborg, men at Bjarne skulle være MERE end Peter. hvis I forstår.
I hvert fald er jeg overbevist om, at han er et menneske der udelukkende trives når han ved at der er nogen der tænker og taler om ham, så derfor gør jeg det af princip så absolut lidt som overhovedet muligt. og det får han jo aldrig at vide (med mindre han hænger ud herinde, hvilket måske ikke er helt ude i hampen at tro), men jeg ved i det mindste at jeg ikke giver ham den opmærksom han skal bruge for at overleve.
og nu gjorde jeg det så lige alligevel i fem minutter...!
Anmeld