3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

luckas-mor

mullesmith2 skriver:

Sidder og overvejer at få sådan en 3D scanning syntes det er lidt spændende at man kan se babyerne så godt. Jeg overvejer at få det lavet i næste uger hvor jeg her 17+ . Nogen der har fået lavet 3D scanning? og hvilken uge?

fik lavet 3D scanning i 29+0 en meget stor oplevelse

han så stortset også sån ud da han kom har lige tilføjet et billed a ham heelt ny så du kan se der er lighed

,.

kram natascha med luckas på 4mrd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg fik min første 3D scanning da jeg var 17+2 - og nøj hvor kunne man bare se meget! Mere end jeg havde forventet - det lignede jo rent faktisk en lille baby - vi kunne tælle alle fingre og tæer, og se hvordan hun lå og gned sig i øjnene. Det var SÅ stort!!!

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

hvor er det vildt man kan se det så godt på de scanninger. de er bare gode de billeder og sikke en skøn dreng

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

Mathildesmor skriver:

Jeg fik min første 3D scanning da jeg var 17+2 - og nøj hvor kunne man bare se meget! Mere end jeg havde forventet - det lignede jo rent faktisk en lille baby - vi kunne tælle alle fingre og tæer, og se hvordan hun lå og gned sig i øjnene. Det var SÅ stort!!!

det er bare dejligt at høre jeg er også 17+2 på onsdag hvor vi skal have 3d scanning

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Hmm, jeg tror bare hans små venner har syntes de skulle løbe om kap, måske det var for koldt for dem tæt på "åbningen" så de var så hurtige at der smuttede 2 ind... Ej, hvad er det for en snak?? hehe.

Ej, 4 kg er ikke meget, det har jeg også taget på, og jeg har kun 1... hihi

Bækkenløsning kan jeg ikke finde ud af om jeg har, har ondt omme i lænnen, men ved ikke om det er det, så kæresten giver massage, og jeg ligger på gulvet for at prøve at rette ryggen ud, men er det bækkenløsning, så kan jeg ikke lige rede det på den måde. Og plukveer har jeg heller ikke noget af endnu. Ja, du skulle gerne holde på dem så længe som muligt, så bare klem benene sammen moster...

Ja, så godt der var en der havde lagt et billed ind, og glæder mig bare helt vildt til vi skal se vores, men det bliver vidst kun i 2D igen til køns, men bare det at se den lille derinde er så fedt, ville nu gerne have sådan en scanner hjemme

hehe et malende billede du fik skabt der....  jo vil bare skide gerne have sådan en scanner herhjemme hihi

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

hehe et malende billede du fik skabt der....  jo vil bare skide gerne have sådan en scanner herhjemme hihi

Yep... er vidst ret god til de billeder hvor man kan se det for sig

Den kunne være guld værd at have hjemme i ens hjem, men tror de er lidt halvdyre, og så tror jeg ikke jeg ville komme uden for en dør i de sidste 6 måneder... hehe

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Yep... er vidst ret god til de billeder hvor man kan se det for sig

Den kunne være guld værd at have hjemme i ens hjem, men tror de er lidt halvdyre, og så tror jeg ikke jeg ville komme uden for en dør i de sidste 6 måneder... hehe

Nej det er godt nok noget så facinerende at man kan se babyerne inden i maven udefra, jeg forstår det godt nok ikke rigtig.  Men er bare glad for det kan lade sig gøre. Shit jeg kan næsten ikke vente til Onsdag. Har tænkt mig at købe to ens sutter i farven der nu passer på kønnet efter vi har fået det afvide også give dem til den kommende mormor og et sæt til den kommende farmor.  Så har de altid en sut når de skal passe dem engang.

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Nej det er godt nok noget så facinerende at man kan se babyerne inden i maven udefra, jeg forstår det godt nok ikke rigtig.  Men er bare glad for det kan lade sig gøre. Shit jeg kan næsten ikke vente til Onsdag. Har tænkt mig at købe to ens sutter i farven der nu passer på kønnet efter vi har fået det afvide også give dem til den kommende mormor og et sæt til den kommende farmor.  Så har de altid en sut når de skal passe dem engang.

Hihi, Jeg havde tænkt det samme, at både farmor, og bedstemor skulle have en sut i farven til den lille.

Hvor er det bare skægt, og syntes det er endnu mere skægt sådan som vi lige følger hinanden, mener jeg læste du havde været til første lægebesøg en eller 2 dage efter mig, og det samme var ved min første nakkefoldsscanning, der var du også et par dage efter, eller dagen efter, og nu tager du så 3d onsdag, hvor vi bare skal have kønsscanning på tirsdag Syntes sq vi klare det godt

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Hihi, Jeg havde tænkt det samme, at både farmor, og bedstemor skulle have en sut i farven til den lille.

Hvor er det bare skægt, og syntes det er endnu mere skægt sådan som vi lige følger hinanden, mener jeg læste du havde været til første lægebesøg en eller 2 dage efter mig, og det samme var ved min første nakkefoldsscanning, der var du også et par dage efter, eller dagen efter, og nu tager du så 3d onsdag, hvor vi bare skal have kønsscanning på tirsdag Syntes sq vi klare det godt

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

ej det er da helt vildt vi følges sådan ad.  det er bare total spændende. Glæder mig så sindsygt til den scaning på onsdag. Men samtidig lidt nervøs, var jeg også til Nf of til den sidste scanning vi var til i mandags, men er lettet bagefter når de siger det hele er så flot og fint. Håber bare det bliver nogen geniale billeder jeg får med hjem af de to små nullergrise. Håber også du får en god scanning og nogen fede billeder  hvor meget skal du egentlig give for scanningen og hvor er det henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.