mullesmith2 skriver:
Tror du så man har hygget sig lige i overkanten når der kommer to ud af det?? haha
Er virkelig blevet voldsom tyk allerede men har heldigvis kun taget 4kg på efter hvad vægten sagde i morges. Det er vel ik så galt er det? hehe Ja jeg er også allerede plaget kraftigt af bækkenløsning og har en del plukveer hvis jeg ikke tager det med ro. Håber bare ikke fødseln går igang før tidligst efter uge 35 eller sådan noget ellers syntes jeg godt nok det er kritisk før, selvom man siger at efter uge 28 er der ret gode chancher for det går godt. Meen jeg kniber sammen intil uge 38 håber jeg på 
Åh glæder mig til at se de små pus på onsdag så lige der var en herinde der havde fået 3d scanning i uge 17 og det er da en sød lille bebs man kan se på det billede.
Hmm, jeg tror bare hans små venner har syntes de skulle løbe om kap, måske det var for koldt for dem tæt på "åbningen" så de var så hurtige at der smuttede 2 ind... Ej, hvad er det for en snak?? hehe.
Ej, 4 kg er ikke meget, det har jeg også taget på, og jeg har kun 1... hihi
Bækkenløsning kan jeg ikke finde ud af om jeg har, har ondt omme i lænnen, men ved ikke om det er det, så kæresten giver massage, og jeg ligger på gulvet for at prøve at rette ryggen ud, men er det bækkenløsning, så kan jeg ikke lige rede det på den måde. Og plukveer har jeg heller ikke noget af endnu. Ja, du skulle gerne holde på dem så længe som muligt, så bare klem benene sammen moster...
Ja, så godt der var en der havde lagt et billed ind, og glæder mig bare helt vildt til vi skal se vores, men det bliver vidst kun i 2D igen til køns, men bare det at se den lille derinde er så fedt, ville nu gerne have sådan en scanner hjemme
Anmeld