3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Jeg skal have den her scanning for at se kønnet og få gode billeder i næste uge 17+3 og så måske igen i uge 24 for der er det bedst når det er tvillinger sagde hende fra scanningsklinikken da jeg spurgte.

Blir spændende at se hva kønnet er.. hva tror du selv det blir??

Jeg fik lavet en 3D scanning i uge 27.. der lagde Natasja bare træls til det.. med hovedet helt nede i bækkenet og med hænderne foran hovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Blir spændende at se hva kønnet er.. hva tror du selv det blir??

Jeg fik lavet en 3D scanning i uge 27.. der lagde Natasja bare træls til det.. med hovedet helt nede i bækkenet og med hænderne foran hovedet..

Ej hvor øv, hun ville ikke vise sit søde ansigt hehe. Jamen jeg ved simpelthen ikke hvad det er men jeg tror måske det er drenge, men jeg vil meget gerne have to piger hehe Men man er jo nok ret ligeglad når de kommer ud alligevel.  Det er mest pga. det praktiske at det er dejligt at vide hvad der kommer, så jeg kan komme ud og købe noget i farver til dem, jeg kommer jo nok overhovedet ik ud efter jeg har født når der er 2 der skal have opmærksomhed. hihi

Anmeld

23. juni 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Ej hvor øv, hun ville ikke vise sit søde ansigt hehe. Jamen jeg ved simpelthen ikke hvad det er men jeg tror måske det er drenge, men jeg vil meget gerne have to piger hehe Men man er jo nok ret ligeglad når de kommer ud alligevel.  Det er mest pga. det praktiske at det er dejligt at vide hvad der kommer, så jeg kan komme ud og købe noget i farver til dem, jeg kommer jo nok overhovedet ik ud efter jeg har født når der er 2 der skal have opmærksomhed. hihi

Det var osse derfor jeg gerne ville vide kønnet Så viste man hvilke farver og sådan

Nej der blir det nok mest manden der skal handle og sådan..

Men havde du fået en scannings tid i næste uge? blir godt nok spændende

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Det var osse derfor jeg gerne ville vide kønnet Så viste man hvilke farver og sådan

Nej der blir det nok mest manden der skal handle og sådan..

Men havde du fået en scannings tid i næste uge? blir godt nok spændende

Ja på onsdag  men det er lidt fjollet for skal også til scanning på sygehuset ugen efter igen hehe skal scannes hver 14. dag fra nu af. Men jeg vil jo så gerne se de små babyer hele tiden hehe og så får man lidt flere billeder og sådan og en lille film når det er på privat klinik så det bliver så fedt. glæder mig ihvertfald.

Anmeld

23. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

vi er jo lige langt jeg er bare 17+1 på tirsdag. og vi skal scannes onsdag næste uge for at se kønnet  vildt nok vi er nøjagtig nærmest lige langt hihi

Ja, vi er et par stykker efterhånden som ligger lige op og ned af hinanden, du har den egentlige termin den 6 så, jeg den 7, så er der en den 8 herinde, og en igen den 10...

Så der var en der skrev det måtte være den kolde vinter der har sat gang i produktion, for der kommer hvertfald julebørn... Hihi... Glæder mig til at høre hvad i skal have, om det bliver drenge eller pigen

Anmeld

23. juni 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Ja på onsdag  men det er lidt fjollet for skal også til scanning på sygehuset ugen efter igen hehe skal scannes hver 14. dag fra nu af. Men jeg vil jo så gerne se de små babyer hele tiden hehe og så får man lidt flere billeder og sådan og en lille film når det er på privat klinik så det bliver så fedt. glæder mig ihvertfald.

Kan godt forstå du glæder dig Glæder mig til høre om de kan se kønnet.

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Ja, vi er et par stykker efterhånden som ligger lige op og ned af hinanden, du har den egentlige termin den 6 så, jeg den 7, så er der en den 8 herinde, og en igen den 10...

Så der var en der skrev det måtte være den kolde vinter der har sat gang i produktion, for der kommer hvertfald julebørn... Hihi... Glæder mig til at høre hvad i skal have, om det bliver drenge eller pigen

haha ja vi har da nok hygget os en del under dynen her i vinter hehe  Det er sku skønt og så har vi trukket jacpot endda med double up hehe kan det være bedre. Det er skønt med en masse julebabyer. Men mine kommer så i November i stedet for men det gør ik så meget for mig for er allerede utolmodig for at holde dem i armene.

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

haha ja vi har da nok hygget os en del under dynen her i vinter hehe  Det er sku skønt og så har vi trukket jacpot endda med double up hehe kan det være bedre. Det er skønt med en masse julebabyer. Men mine kommer så i November i stedet for men det gør ik så meget for mig for er allerede utolmodig for at holde dem i armene.

Ja, tænkte nok når der var 2, at du så skulle have dem lidt før os andre... De skulle være ret svære at holde på når der er 2... Men ja, hygget har vi i kulden.

Anmeld

24. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Ja, tænkte nok når der var 2, at du så skulle have dem lidt før os andre... De skulle være ret svære at holde på når der er 2... Men ja, hygget har vi i kulden.

Tror du så man har hygget sig lige i overkanten når der kommer to ud af det?? haha  Er virkelig blevet voldsom tyk allerede men har heldigvis kun taget 4kg på efter hvad vægten sagde i morges. Det er vel ik så galt er det? hehe Ja jeg er også allerede plaget kraftigt af bækkenløsning og har en del plukveer hvis jeg ikke tager det med ro. Håber bare ikke fødseln går igang før tidligst efter uge 35 eller sådan noget ellers syntes jeg godt nok det er kritisk før, selvom man siger at efter uge 28 er der ret gode chancher for det går godt. Meen jeg kniber sammen intil uge 38 håber jeg på

Åh glæder mig til at se de små pus på onsdag så lige der var en herinde der havde fået 3d scanning i uge 17 og det er da en sød lille bebs man kan se på det billede.

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Tror du så man har hygget sig lige i overkanten når der kommer to ud af det?? haha  Er virkelig blevet voldsom tyk allerede men har heldigvis kun taget 4kg på efter hvad vægten sagde i morges. Det er vel ik så galt er det? hehe Ja jeg er også allerede plaget kraftigt af bækkenløsning og har en del plukveer hvis jeg ikke tager det med ro. Håber bare ikke fødseln går igang før tidligst efter uge 35 eller sådan noget ellers syntes jeg godt nok det er kritisk før, selvom man siger at efter uge 28 er der ret gode chancher for det går godt. Meen jeg kniber sammen intil uge 38 håber jeg på

Åh glæder mig til at se de små pus på onsdag så lige der var en herinde der havde fået 3d scanning i uge 17 og det er da en sød lille bebs man kan se på det billede.

Hmm, jeg tror bare hans små venner har syntes de skulle løbe om kap, måske det var for koldt for dem tæt på "åbningen" så de var så hurtige at der smuttede 2 ind... Ej, hvad er det for en snak?? hehe.

Ej, 4 kg er ikke meget, det har jeg også taget på, og jeg har kun 1... hihi

Bækkenløsning kan jeg ikke finde ud af om jeg har, har ondt omme i lænnen, men ved ikke om det er det, så kæresten giver massage, og jeg ligger på gulvet for at prøve at rette ryggen ud, men er det bækkenløsning, så kan jeg ikke lige rede det på den måde. Og plukveer har jeg heller ikke noget af endnu. Ja, du skulle gerne holde på dem så længe som muligt, så bare klem benene sammen moster...

Ja, så godt der var en der havde lagt et billed ind, og glæder mig bare helt vildt til vi skal se vores, men det bliver vidst kun i 2D igen til køns, men bare det at se den lille derinde er så fedt, ville nu gerne have sådan en scanner hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.