3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.950 visninger
59 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

mullesmith2

Sidder og overvejer at få sådan en 3D scanning syntes det er lidt spændende at man kan se babyerne så godt. Jeg overvejer at få det lavet i næste uger hvor jeg her 17+ . Nogen der har fået lavet 3D scanning? og hvilken uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

L.J.L

Jeg fik 3D scanning i uge 27. Jeg vil anbefale dig at vente lidt med en 3D scanning og så få den lavet i uge 25 og derover, for så er babyerne meget tydeligere

Men kan helt klart anbefales!!

Anmeld

22. juni 2010

Risen

mullesmith2 skriver:

Sidder og overvejer at få sådan en 3D scanning syntes det er lidt spændende at man kan se babyerne så godt. Jeg overvejer at få det lavet i næste uger hvor jeg her 17+ . Nogen der har fået lavet 3D scanning? og hvilken uge?

Jeps det skal du da gøre.. det er simpelthen så vild en oplevelse.. Ved ikke hvornår man gør det med tvillinger men synes du skal vente til det seneste tidspunkt for så ser de mest babyagtige ud.. Ellers synes jeg det kan være lidt uhyggeligt.. .. Jeg gjorde det vidst i uge 30

Anmeld

22. juni 2010

XXSS

Jeg fik lavet en i min første graviditet var allllt for nysgerrig til at lade være... Det var meget overvældende og følelserne fløj rundt, en oplevelse jeg ikke ville være foruden. Mener jeg var til skanning i uge 26 eller noget i den stil og det var perfekt.

her anden gang da vi har valgt ikke at vide kønnet

Her er hvornår de forskellige skanninger er bedst:

fra 5 uger: konstatere liv og antallet af fostre

6 - 11 uger: Terminsbestemmelse,

11 uger, 4 dage - 13 uger, 6 dage: Nakkefoldskanning,

18 - 22 uger: Misdannelsesskanning,

26 - 28 uger: 3D/4D skanning, (kan udføres fra 9 uger og op til fødsel),

fra 17 fulde uger: Kønsskanning,

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Vil simpelthen så gerne vide kønnet NU hehe er 16+1 idag og gad godt jeg kunne få det afvide med det samme... Så må jeg vente med den 3D scanning til de er mere baby agtige. men kønnet må jeg bare snart vide.

Anmeld

22. juni 2010

TineA

Jeg fik en 3D-scanning i 29. uge og det kan kun varmt anbefales

Anmeld

22. juni 2010

Vial

Jeg kan i hvert fald anbefale, at du får lavet en kønsscanning, når du er 17+0. Det er så vidunderligt. Jeg fik den lavet, da jeg var 16+6 (efter beregning fra inseminering 16+4). Der var det helt tydeligt, at der var en af hver hos mig.

Da, jeg var i 25. uge fik jeg lavet 3D scanning. Det var også en fed oplevelse. Dvs. pigen havde gemt sig lidt for godt. Det er bedst at få den senest i 25. uge, da tvillinger ellers vil fylde for meget derinde og vil skygge for hinanden. At få 3D i 17. uge er liiiige tidligt nok. Der er det stadig nogle afpillede børn uden de store lækre kinder.

Her er mine fra 25. uge. Pigen gemmer sig bag navlesnor, moderkage, arme og ben... tak min pige!

Vedhæfter også et fra 17. uge, da jeg var til kønsscanning. Bare af deres ansigter..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Jeg kan i hvert fald anbefale, at du får lavet en kønsscanning, når du er 17+0. Det er så vidunderligt. Jeg fik den lavet, da jeg var 16+6 (efter beregning fra inseminering 16+4). Der var det helt tydeligt, at der var en af hver hos mig.

Da, jeg var i 25. uge fik jeg lavet 3D scanning. Det var også en fed oplevelse. Dvs. pigen havde gemt sig lidt for godt. Det er bedst at få den senest i 25. uge, da tvillinger ellers vil fylde for meget derinde og vil skygge for hinanden. At få 3D i 17. uge er liiiige tidligt nok. Der er det stadig nogle afpillede børn uden de store lækre kinder.

Her er mine fra 25. uge. Pigen gemmer sig bag navlesnor, moderkage, arme og ben... tak min pige!

Vedhæfter også et fra 17. uge, da jeg var til kønsscanning. Bare af deres ansigter..

Sikke nogen skønne billeder, Ja hun gemmer sig godt nok den lille. Vil virkelig også gerne have en dreng og en pige, men mine er enæggede så kan det ikke lade sig gøre.

Jeg har bestil tid nu til scanning på privatklinik på onsdag kl.15.30. så laver de en gennemscanning af bebserne og vi kan se om det er små drengebørn eller pigebørn Jubiii  Så vil mig og min kæreste godt nok ud og spise og fejre kønnet på vores dejlige babyer. Bliver en oplevelse, elsker scanninger.

Anmeld

22. juni 2010

SmillaN

Hejsa

Ja vi fik en 3D scanning da vi ventede SMilla. Vi fik at vide det var bedst omkring uge 27-29. Virkelig stor oplevelse

Anmeld

22. juni 2010

Vial

SmillaN skriver:

Hejsa

Ja vi fik en 3D scanning da vi ventede SMilla. Vi fik at vide det var bedst omkring uge 27-29. Virkelig stor oplevelse

Ja, der får man de bedste billeder. Problemet er bare, at når man venter tvillinger skal man gøre det ca. I 25. uge - ellers kan man ikke se dem ordentlig, da de fylder for meget derinde. De skal jo dele en et-værelses ;-). Desværre risikerer man også bare at få nogle billeder som er langt fra det, der kommer ud flere mdr efter. Der er 29. uge lidt mere realistisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.