3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Sikke nogen skønne billeder, Ja hun gemmer sig godt nok den lille. Vil virkelig også gerne have en dreng og en pige, men mine er enæggede så kan det ikke lade sig gøre.

Jeg har bestil tid nu til scanning på privatklinik på onsdag kl.15.30. så laver de en gennemscanning af bebserne og vi kan se om det er små drengebørn eller pigebørn Jubiii  Så vil mig og min kæreste godt nok ud og spise og fejre kønnet på vores dejlige babyer. Bliver en oplevelse, elsker scanninger.

Ja, scanninger er skønne - elsker dem stadig selvom jeg bliver scannet meget tit. Hvor enæggede er jeres? Deler de både ydre, indre fosterhinder og moderkage - eller blev de delt tidligere og har lidt for dem selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Josesmor

Jeg er 22 uger henne imorgen, og overvejer også MEGET at få lavet 3D scanning. Men ifølge den klinik jeg skal på er det bedst fra uge 24 til 30.. Så du er nok lidt tidligt på den Jeg har fået kønnet at vide, men ville nu gerne så det EN GANG TIL , på 3D

www.Jordemoder.dk

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

mullesmith2 skriver:

Sidder og overvejer at få sådan en 3D scanning syntes det er lidt spændende at man kan se babyerne så godt. Jeg overvejer at få det lavet i næste uger hvor jeg her 17+ . Nogen der har fået lavet 3D scanning? og hvilken uge?

Med mine tvillingepiger fik jeg lavet scanningen i uge 25+4 mener jeg. man må ikke vente for længe når man har to derinde for så kan man slet ikke se dem. Victoria fik vi rigtig gode billeder af og emma-sophie fik vi knapt så gode billeder af, så vil klart anbefale at du ikke venter så længe når der er tvillinger

Anmeld

22. juni 2010

Delilah

Jeg fik også lavet en 3D scanning i uge 17, du kan se nogle billeder af det inde i mit fotoalbum under "bebse".

Jeg syntes jo også selv jeg ikke ville vente og det var da også en fed oplevelse, men jeg skal nu også ind og have en i næste uge igen (Uge 28)

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Ja, scanninger er skønne - elsker dem stadig selvom jeg bliver scannet meget tit. Hvor enæggede er jeres? Deler de både ydre, indre fosterhinder og moderkage - eller blev de delt tidligere og har lidt for dem selv?

Jamen de deler moderkage men havde vist nok hver deres fosterhinde. Mere ved jeg ikke helt. Men vi skal også scannes hver 14. dag nu så det bliver også til en del

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Sama skriver:

Jeg er 22 uger henne imorgen, og overvejer også MEGET at få lavet 3D scanning. Men ifølge den klinik jeg skal på er det bedst fra uge 24 til 30.. Så du er nok lidt tidligt på den Jeg har fået kønnet at vide, men ville nu gerne så det EN GANG TIL , på 3D

www.Jordemoder.dk

Ja det er godt nok bare så spændende at man kan se sin lille  baby(er)  så tydeligt. jeg vil ihvertfald gøre det og så nok også igen i uge 24 når de er blevet mere runde i kinderne

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Delilah skriver:

Jeg fik også lavet en 3D scanning i uge 17, du kan se nogle billeder af det inde i mit fotoalbum under "bebse".

Jeg syntes jo også selv jeg ikke ville vente og det var da også en fed oplevelse, men jeg skal nu også ind og have en i næste uge igen (Uge 28)

Det er nogen fine billeder det er skide godt det sidste der kan man lige se en fod på

Anmeld

22. juni 2010

Josesmor

mullesmith2 skriver:

Ja det er godt nok bare så spændende at man kan se sin lille  baby(er)  så tydeligt. jeg vil ihvertfald gøre det og så nok også igen i uge 24 når de er blevet mere runde i kinderne

du skal vel også til Misdannelsesscanning i uge 19?? Det er sku en dyr omgang med 2x 3D scanninger... Puhaa

Anmeld

22. juni 2010

Delilah

mullesmith2 skriver:

Det er nogen fine billeder det er skide godt det sidste der kan man lige se en fod på

jaah Det var det første vi så da vi var inde til scanningen, og jeg er bare mega vild med det billede... Hvilket er lidt sjovt, for normalt har jeg sådan lidt en fodfobi, kan virkelig ikke lide dem. Men det er bare en af mine yndlingsbilleder! Sådan et kært lille fodaftryk

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Sama skriver:

du skal vel også til Misdannelsesscanning i uge 19?? Det er sku en dyr omgang med 2x 3D scanninger... Puhaa

Jeg får scanning på sygehuset hver 14 dag så det er ik nødvendigt at betale for scanning men det er udelukkende fordi jeg ikke kan/vil vente og pga. billederne jeg rigtig gerne vil have. Så behøver egentlig ikke denne scanning jeg har bestilt men vil bare så gerne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.