3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Pige2009

Jeg fik lavet 3D/4D scanning i 32. uge, og det var nærmest som at se den nyfødte baby. Vil klart anbefale dig at vente til du er længere henne

Bemærk at hendes storetå er mindre end de andre tæer - det har hun fra sin far

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Low

Der hvor jeg blev 3D scannet var ved scanningsjordmoderen og de fortalte at man får de bedste baby billeder omkring uge 28 for så har babyen fået kinder og der lidt mere baby agtig ud men der er stadig en masse foster vand så man man få gode billeder uden en masse grums men jeg ved ikke hvad "reglerne" er når man har tvillinger

Anmeld

22. juni 2010

BinaMor

jeg har overvejet det siden jeg var få uger henne men ventede (u)tålmodigt til uge 29. og det er jeg glad for fordi nu kan man begynde at se hvem hun ligner osv.

her er min pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

Low

Jeg fik forresten 3 scanninger uden ekstra betaling fordi at min ufødte Alexander lå dårligt, så vi fik ikke gode billeder. Han lå med hoved op af moderkagen. Hun fortalte at der skal helst være fostervand omkring fosteret for at man kan få nogle gode billeder, så hvis barnet putter sig op af moderkagen eller måske livmoderen så kommer der noget der ligner grums foran billedet. Men jeg kan helt klart anbefale det! Jeg synes måske bare at du skal vente til lidt sener og måske spørge om uge 28 er for sent når det er tvillinger man venter .

Hilsen Ditte, 41+0

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Low skriver:

Jeg fik forresten 3 scanninger uden ekstra betaling fordi at min ufødte Alexander lå dårligt, så vi fik ikke gode billeder. Han lå med hoved op af moderkagen. Hun fortalte at der skal helst være fostervand omkring fosteret for at man kan få nogle gode billeder, så hvis barnet putter sig op af moderkagen eller måske livmoderen så kommer der noget der ligner grums foran billedet. Men jeg kan helt klart anbefale det! Jeg synes måske bare at du skal vente til lidt sener og måske spørge om uge 28 er for sent når det er tvillinger man venter .

Hilsen Ditte, 41+0

Jeg skal have den her scanning for at se kønnet og få gode billeder i næste uge 17+3 og så måske igen i uge 24 for der er det bedst når det er tvillinger sagde hende fra scanningsklinikken da jeg spurgte.

Anmeld

22. juni 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Jeg skal have den her scanning for at se kønnet og få gode billeder i næste uge 17+3 og så måske igen i uge 24 for der er det bedst når det er tvillinger sagde hende fra scanningsklinikken da jeg spurgte.

Ja, jeg tænkte nok at det var beder lidt før uge 28 når der er 2 .

Hvad køn tror du det bliver?

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Low skriver:

Ja, jeg tænkte nok at det var beder lidt før uge 28 når der er 2 .

Hvad køn tror du det bliver?

Åh jamen håber på to piger men jeg aner det bare ikke. Jeg tror måske det er drenge, men ønsker mig bare rigtig meget en pige eller 2

Anmeld

22. juni 2010

Liljesilas

mullesmith2 skriver:

Sidder og overvejer at få sådan en 3D scanning syntes det er lidt spændende at man kan se babyerne så godt. Jeg overvejer at få det lavet i næste uger hvor jeg her 17+ . Nogen der har fået lavet 3D scanning? og hvilken uge?

Jeg fik min lavet i uge 26 - ja det er alle pengene værd, og vildt dejligt at se sin baby 

Anmeld

22. juni 2010

VIPpigen

Jeg har bestilt tid til en kønsscanning på tirsdag næste uge, der er jeg 17+0, så der skulle være store chancer for at se hvad vi får. Vi skal så kun have en. Og 3D blev vi også rådet til at vente med, til sidst i 20'erne...

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Jeg har bestilt tid til en kønsscanning på tirsdag næste uge, der er jeg 17+0, så der skulle være store chancer for at se hvad vi får. Vi skal så kun have en. Og 3D blev vi også rådet til at vente med, til sidst i 20'erne...

vi er jo lige langt jeg er bare 17+1 på tirsdag. og vi skal scannes onsdag næste uge for at se kønnet  vildt nok vi er nøjagtig nærmest lige langt hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.