Hvem er tæt på termin eller gået over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Hi hi... det kan du bande på at jeg også gør  Det er altså en pæn slat penge... og er jeg så heldig at føde inden midnat natten til torsdag i næste uge så skal pengene gå til en søskendevogn  Jeg blir altså en lille smule tvær hvis jeg føder et par minutter efter midnat d. 1. juli  (arh, mon ik man er skide ligeglad når det kommer dertil... meeen det ville da være gode penge at få til lidt mere babyudstyr )

Ja, det ville fandeme være nitte - hahaha.... Jo, man er nok ligeglad når det kommer til stykket, meeen hvis man selv kunne få lov at vælge, så ville det da alligevel være rart at have født inden vi runder torsdag d. 1/7

Jeg har forresten lige fundet ud af at jeg skal blive på sygehuset i 2 dage efter jeg har født, da jeg har streptokoker (staves det ik sådan?!) - det er sgu lidt øv. Havde glædet mig rigtig meget til at komme hjem efter kun et par timer, såfremt alt var vel ved fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

kettner

Har termin i morgen .

Men nøøøøj hvor er jeg træt af at være gravid nu .

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

kettner skriver:

Har termin i morgen .

Men nøøøøj hvor er jeg træt af at være gravid nu .

Huha, den følelse er du ikke alene om lige nu

Anmeld

24. juni 2010

kettner

Mathildesmor skriver:

Huha, den følelse er du ikke alene om lige nu

haha

Er også ved a blive lidt træt a kommentaren 'Du skal bare nyde det nu for når de kommer ud så ville man ønske man kunne putte dem op igen'

Nøøj den har jeg hørt 100.000.000 gange snart ..

Anmeld

24. juni 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Nogen der har født??  Jeg prøver jo så vidt muligt at følge med

her er der ikke sket en skid... hmm... nå men om få timer er der kun 6 dage tilbage... håber håber HÅBER at jeg står med min prinsesse i armene inden næste uge er omme (og gerne inden denne uge er omme, men tvivler). Imorgen har jeg selv fødselsdag... er da lidt spændt på om jeg kommer til at dele den med lille pigen

Nej Jeg har de samme dumme smerter hver eneste aften, men der sker aldrig en skid. Har fået anbefalet zoneterapi af mange, hvor det har virket - så overvejer at kontakte en.. Ja 6 dage over tid i morgen her også!

Anmeld

24. juni 2010

Liljesilas

kettner skriver:

haha

Er også ved a blive lidt træt a kommentaren 'Du skal bare nyde det nu for når de kommer ud så ville man ønske man kunne putte dem op igen'

Nøøj den har jeg hørt 100.000.000 gange snart ..

Den kommentar har jeg også hørt på, og de var selv ligesådan da de var gravide Jeg svarer aldrig tilbage på de negative kommentarer - fik også lige en kommentar på facebook igår, hvor der stod, at det var åhhh så træls, for man fik aldrig sin gamle krop igen.. Jeg har så heldigvis flere veninder der siger det modsatte

Anmeld

24. juni 2010

kettner

Sådan non folk irritere mig ? ..

bare fordi de ikk har fået deres krop tilbage er det jo ikk ens betydning med at det sker for alle.

Men jeg håber at der snart sker noget for os, så vi kan trille med barnevogn og slipper for alle de kommentare

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

kettner skriver:

Sådan non folk irritere mig ? ..

bare fordi de ikk har fået deres krop tilbage er det jo ikk ens betydning med at det sker for alle.

Men jeg håber at der snart sker noget for os, så vi kan trille med barnevogn og slipper for alle de kommentare

Ja kan de små babyer ikke SNART komme ud, så vi kan få noget ro

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der íkke sker noget, det føles somom han aldrig vil ud Før kunne man tælle ned, nu ved jeg ikke hvad jeg tæller til..

Anmeld

25. juni 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Den kommentar har jeg også hørt på, og de var selv ligesådan da de var gravide Jeg svarer aldrig tilbage på de negative kommentarer - fik også lige en kommentar på facebook igår, hvor der stod, at det var åhhh så træls, for man fik aldrig sin gamle krop igen.. Jeg har så heldigvis flere veninder der siger det modsatte

Åh hvor træls. det er også om aftenen jeg har flest smerter... ligger stort set vågen et par timer hver aften hvor jeg tænker "hmm... er det veer eller er det ik"

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Åh hvor træls. det er også om aftenen jeg har flest smerter... ligger stort set vågen et par timer hver aften hvor jeg tænker "hmm... er det veer eller er det ik"

Ja det samme her. Jeg har bare nået i punkt lige nu, hvor jeg er SÅ træt af graviditeten. Synes jeg har været rimelig optimistisk ind til nu, men idag er jeg bare så sur og ked af det. 

Der er nok en helt uge til jeg bliver sat igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.