Hvem er tæt på termin eller gået over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Nej skal til jordmoder den 28. og have en tid. Ved du hvor lang tid der kan gå derefter så???

Jeg håber vi alle føder snart - jeg synes også hele tiden der er tegn, men det er mest om aftenen jeg har de smerter

Hvilke tegn har du?

Hej Maya..

Man kan få lov til at gå til 42+2, før man bliver sat igang.. Sådan er det i hvert fald her i Kolding.. Jeg havde fået lovning på at jeg blev sat igang MAX 1 uge over tid, pga. stort barn.. Men pga. en klovn til læge, som glemte at notere dette i journalen, var jeg så heldig at jeg "kun" skulle gå til 42+0, før jeg blev sat igang.. Fødte 42+1 en STOR dreng ;-)

Håber der snart sker noget hos dig - og også alle jer andre ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Liljesilas

Renée88 skriver:

Hej Maya..

Man kan få lov til at gå til 42+2, før man bliver sat igang.. Sådan er det i hvert fald her i Kolding.. Jeg havde fået lovning på at jeg blev sat igang MAX 1 uge over tid, pga. stort barn.. Men pga. en klovn til læge, som glemte at notere dette i journalen, var jeg så heldig at jeg "kun" skulle gå til 42+0, før jeg blev sat igang.. Fødte 42+1 en STOR dreng ;-)

Håber der snart sker noget hos dig - og også alle jer andre ;-)

Tak det håber jeg også..

Ja det lydder til det er meget forskelligt efter hvor man bor henne. Men bare det er omkring de 42 uger. Jeg har som sagt en tid hos min jordmoder på mandag, hvor jeg er 9 dage over tid - så er jeg virkelig spændt på hvornår jeg får en tid til igangsættelse. 

Anmeld

22. juni 2010

MorTil4<3

Jeg er i 38+2 så jeg går også og venter meget spændt på den lille hehe

Anmeld

22. juni 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Tak det håber jeg også..

Ja det lydder til det er meget forskelligt efter hvor man bor henne. Men bare det er omkring de 42 uger. Jeg har som sagt en tid hos min jordmoder på mandag, hvor jeg er 9 dage over tid - så er jeg virkelig spændt på hvornår jeg får en tid til igangsættelse. 

Det kan jeg godt forstå.. Igangsættelser er i nogle tilfælde ikke altid så rare, jeg havde heldigvis en rigtig god fødsel..

Men jeg tænker da at du nok får en tid til igangsættelse - måske får du en tid til forundersøgelse til igangsættelse, det fik jeg nemlig.. Og da jeg så var til den nede ved fødegangen, så gav de mig så en endelig tid til igangsættelse..

...............................................vestøv til dig ;-)

- rigtig flot mave forresten!

Anmeld

22. juni 2010

Liljesilas

Renée88 skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Igangsættelser er i nogle tilfælde ikke altid så rare, jeg havde heldigvis en rigtig god fødsel..

Men jeg tænker da at du nok får en tid til igangsættelse - måske får du en tid til forundersøgelse til igangsættelse, det fik jeg nemlig.. Og da jeg så var til den nede ved fødegangen, så gav de mig så en endelig tid til igangsættelse..

...............................................vestøv til dig ;-)

- rigtig flot mave forresten!

Okay det kan være. Men kom til at læse om det på nettet, og der står at det kan tage op til 3 dage... Puha det må ikke være sjovt!

Tak for det

Anmeld

22. juni 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Okay det kan være. Men kom til at læse om det på nettet, og der står at det kan tage op til 3 dage... Puha det må ikke være sjovt!

Tak for det

Det kan det nemlig.. Alt efter hvordan man bliver sat igang..

Da jeg kom ind til igangsættelse viste det sig, at jeg var 2cm åben.. Så jdm kunne tage vandet, ellers skulle jeg ha lagt stikpiller op, og så er det at det godt kan trække ud ;-)

Anmeld

22. juni 2010

kettner

mayapigen skriver:

Sender også en masse vee støv til dig, for jeg kan da kun give dig ret i, at ventetiden er meget lang ØV ØV..

jo tak !

jeg puster da lige en masse i din retning også .. !

Anmeld

24. juni 2010

Anne85

Nogen der har født??  Jeg prøver jo så vidt muligt at følge med

her er der ikke sket en skid... hmm... nå men om få timer er der kun 6 dage tilbage... håber håber HÅBER at jeg står med min prinsesse i armene inden næste uge er omme (og gerne inden denne uge er omme, men tvivler). Imorgen har jeg selv fødselsdag... er da lidt spændt på om jeg kommer til at dele den med lille pigen

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Nogen der har født??  Jeg prøver jo så vidt muligt at følge med

her er der ikke sket en skid... hmm... nå men om få timer er der kun 6 dage tilbage... håber håber HÅBER at jeg står med min prinsesse i armene inden næste uge er omme (og gerne inden denne uge er omme, men tvivler). Imorgen har jeg selv fødselsdag... er da lidt spændt på om jeg kommer til at dele den med lille pigen

Her er der heller ikke sket en dyt endnu - jeg kan bare slet ikke fatte, at der iaften kl. 00.00 kun er 2 dage tilbage - wow, det er så vildt!!

Dog håber jeg virkelig på at føde inden onsdag kl.00.00, da jeg ikke skal lægge skjul på, at jeg riiiiiigtig gerne lige vil have juni børnepengene med, nu hvor vi snart skal på sommerferie til Sverige

Anmeld

24. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Her er der heller ikke sket en dyt endnu - jeg kan bare slet ikke fatte, at der iaften kl. 00.00 kun er 2 dage tilbage - wow, det er så vildt!!

Dog håber jeg virkelig på at føde inden onsdag kl.00.00, da jeg ikke skal lægge skjul på, at jeg riiiiiigtig gerne lige vil have juni børnepengene med, nu hvor vi snart skal på sommerferie til Sverige

Hi hi... det kan du bande på at jeg også gør  Det er altså en pæn slat penge... og er jeg så heldig at føde inden midnat natten til torsdag i næste uge så skal pengene gå til en søskendevogn  Jeg blir altså en lille smule tvær hvis jeg føder et par minutter efter midnat d. 1. juli  (arh, mon ik man er skide ligeglad når det kommer dertil... meeen det ville da være gode penge at få til lidt mere babyudstyr )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.