Anne85 skriver:
Åh hvor er du heldig
Håber for dig at det er optakt til noget. Jeg har bare haft en rigtig vræle weekend... er virkelig bar enået dertil hvor jeg ikke kan mere. Godt nok er der stadig 3 dage til termin... men jeg magter bare ikke mere... jeg er fysisk men absolut også mentalt MÆT af at være gravid. Jeg har ondt hele tiden - mit understel er en stor sammentrækning med kramper og jag der gør at jeg flyver op af stolen eller løfter mig fra underlaget af sengen. Og det gør virkelig ONDT når hun bevæger sig derinde - har det som om der virkelig ikke er plads derinde længere og min mave bare ik kan blive større. Min krop er proppet med vand - vielsesringen fik jeg ikke af i tide så den sidder nu bare og borer sig ind i min finger og er ikek til at rokke af, jeg har ikke længere ankler bare to store fede stolper og mit hoved ligner en ballon. ARGH!! Og så er jeg så bange for at gå over tid for jeg blir da frygtelig for min mand og søn at være sammen med.
Hvordan holder I modet oppe her til sidst?? Jeg kan slet ikke kapere tanken om at der kan være to uger endnu... fødte den store 40+3 og det er jeg på søndag... og jeg kan godt mærke at jeg har en klar forventning om at jeg har født inden denne uge er omme - men man ved jo aldrig. Åh, hvis bare jeg ikke havde så fandens ondt 
Fantastisk positivt indlæg fra mig her på en elelrs så dejlig sommermorgen... hmm... KOM NU UUDDDD!!!! 
Ahmen søde Anne dog! Kan da godt fornemme udfra dit indlæg at det bare er ved at være rigtig øv for dig, at være gravid! Det må heller ikke være rart, når man begynder at have ondt hele tiden.
Håber sådan for dig, at lillesøster kommer ud inden søndag, så du bare kan få det overstået! 
Jeg fødte også Mathilde da jeg var 40+3, så jeg kender udemærket til følelsen af, at man sådan krydser fingre for at det også skertil samme tid 2.gang.
Knus til dig.
Anmeld