Anthon har fødselsdag og det har han jo og det er i dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Ha ha - godt der er håb forude

Ja, det tror jeg bestemt også. han gider også godt ligge på legetæppet og kigge på dimser. Bliver mægtig begejstret og hele kroppen samt ansigt går på ham. men han forstår ikke rigtig endnu at bruge hænderne konstruktivt, og den dag han kan begynde at baske til legetøjet, så tror jeg da også han gider ligge der længere tid end de par minutter der er tale om nu. Det samme med at ligge på maven. han er jo god til det, men mister hurtigt tålmodigheden

Hvordan er det nu med William - er han et par uger ældre end Anthon eller er det mere?

Knus, Tina

William er fra den 2. april - så det er vel et par uger eller tre ældre end Anthon, ik'?

Det er med at ligge på maven, det gider W heller ikke ret langt tid ad gangen - men man kan jo også næsten se, hvor hårdt de arbejder, når de ligger der. Jeg har overvejet at købe en maipude:

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

William er fra den 2. april - så det er vel et par uger eller tre ældre end Anthon, ik'?

Det er med at ligge på maven, det gider W heller ikke ret langt tid ad gangen - men man kan jo også næsten se, hvor hårdt de arbejder, når de ligger der. Jeg har overvejet at købe en maipude:

Kh Trine

Jo Anthon er fra 21. april. William og jeg har i øvrigt fødselsdag samme dag (som H.C. Andersen)

Puden, er den til at ligge med armene op over eller hvad er fidusen? Måske de ikke smækker snuden i gulvet så, eller?

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Jo Anthon er fra 21. april. William og jeg har i øvrigt fødselsdag samme dag (som H.C. Andersen)

Puden, er den til at ligge med armene op over eller hvad er fidusen? Måske de ikke smækker snuden i gulvet så, eller?

Dejlig dag I har fødselsdag - og ikke nogen aprilsnar 

Jeps, puden kan støtte under armene, så det er lidt lettere (og dermed sjovere) at holde sig oppe - se mere på www.maipuden.dk

kh Trine

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Dejlig dag I har fødselsdag - og ikke nogen aprilsnar 

Jeps, puden kan støtte under armene, det det er lidt lettere (og dermed sjovere) at holde sig oppe - se mere på www.maipuden.dk

kh Trine

Okay, jamen det kan da være en sådan pude kunne hjælpe lidt på tålmodigheden

Og halløjsa - ser lige at du er sociolog - det er jeg sørme også! Sjovt, for sååå mange af dem er der jo heller ikke

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Okay, jamen det kan da være en sådan pude kunne hjælpe lidt på tålmodigheden

Og halløjsa - ser lige at du er sociolog - det er jeg sørme også! Sjovt, for sååå mange af dem er der jo heller ikke

Så er verden da lille 

Det er verdens bedste fag - hvor er du uddannet fra? Jeg er fra Aalborg Universitet årgang 2008.

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Så er verden da lille 

Det er verdens bedste fag - hvor er du uddannet fra? Jeg er fra Aalborg Universitet årgang 2008.

Jeg har min bachelor fra Aalborg og min kandidat fra københavn 2005. Men jeg har ikke taget hele uddannelsen i én lige linje, har holdt lidt pause indimellem. Startede i Aalborg på første årgang på uddannelsen i 1997. Men ja, så er verden da lidt lille:-)

Har været ansat i region Midtjylland, havde også med analyser at gøre. Er nu i Odder kommune hvor jeg er halvt udviklingskonsulent og halvt direktionsassistent - primært for socialdirektøren Jeg afsluttede lige en (efter Odder forhold) større analyse af vores psykistriområde inden jeg gik på barsel...

er du glad for at være i Region Nord?

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Så er verden da lille 

Nå, nu så jeg lige linket til den maipude - dén er da smart!!

Mon Anthon kan være i den og måske endnu mere væsentligt - mon han finder sig i det?!

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Jeg har min bachelor fra Aalborg og min kandidat fra københavn 2005. Men jeg har ikke taget hele uddannelsen i én lige linje, har holdt lidt pause indimellem. Startede i Aalborg på første årgang på uddannelsen i 1997. Men ja, så er verden da lidt lille:-)

Har været ansat i region Midtjylland, havde også med analyser at gøre. Er nu i Odder kommune hvor jeg er halvt udviklingskonsulent og halvt direktionsassistent - primært for socialdirektøren Jeg afsluttede lige en (efter Odder forhold) større analyse af vores psykistriområde inden jeg gik på barsel...

er du glad for at være i Region Nord?

Så må vi da have haft nogle af de samme undervisere. Jens Tonboe var vel studieleder på din tid? Dit job lyder rigtig spændende.

Jeg er meget glad for mit arbejde. Jeg arbejder meget med personalestatistik (er bl.a. tovholder på region nords årlige personaleårsberetning), men der er også kommet mange andre opgaver indover bl.a. administration af trepartsmidler til kompetenceudvikling, hvilket der lå et kæmpe udviklingsarbejde i, da det var en helt ny måde, vi skulle fordele pengene på. Det var rigtig spændende, og første udmøntningsrunde blev skudt af lige inden jeg gik fra. Der er så evaluering af det her henover sommeren, og anden runde skal skydes af, når jeg kommer tilbage. Jeg skriver også for personalebladet, hvilket er en dejlig opgave til afveksling fra alle tallene.

Nå det blev en længere historie.

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Nå, nu så jeg lige linket til den maipude - dén er da smart!!

Mon Anthon kan være i den og måske endnu mere væsentligt - mon han finder sig i det?!

Jeg tror sagtens, at han KAN være i - om han VIL, det skal jeg ikke udtale mig om

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WHAAAAAT?!!! Hvor er han

a) DYGTIG!!! Jonte kan stadig kun liiige møffe hovedet fra side til side og han er 7 uger nu!!!

b)LÆKKER!!! Arhmen Tina for pokker - hvad piver du for? Den lækkermås er da hele balladen værd, og så med bar rumpe og det hele - helt vildt fantastisk dejlig!!!

Tillykke med ham - jeg glææææder mig til på torsdag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.