Bayze skriver:
Jeg har min bachelor fra Aalborg og min kandidat fra københavn 2005. Men jeg har ikke taget hele uddannelsen i én lige linje, har holdt lidt pause indimellem. Startede i Aalborg på første årgang på uddannelsen i 1997. Men ja, så er verden da lidt lille:-)
Har været ansat i region Midtjylland, havde også med analyser at gøre. Er nu i Odder kommune hvor jeg er halvt udviklingskonsulent og halvt direktionsassistent - primært for socialdirektøren
Jeg afsluttede lige en (efter Odder forhold) større analyse af vores psykistriområde inden jeg gik på barsel...
er du glad for at være i Region Nord?
Så må vi da have haft nogle af de samme undervisere. Jens Tonboe var vel studieleder på din tid? Dit job lyder rigtig spændende.
Jeg er meget glad for mit arbejde. Jeg arbejder meget med personalestatistik (er bl.a. tovholder på region nords årlige personaleårsberetning), men der er også kommet mange andre opgaver indover bl.a. administration af trepartsmidler til kompetenceudvikling, hvilket der lå et kæmpe udviklingsarbejde i, da det var en helt ny måde, vi skulle fordele pengene på. Det var rigtig spændende, og første udmøntningsrunde blev skudt af lige inden jeg gik fra. Der er så evaluering af det her henover sommeren, og anden runde skal skydes af, når jeg kommer tilbage. Jeg skriver også for personalebladet, hvilket er en dejlig opgave til afveksling fra alle tallene.
Nå det blev en længere historie.
Anmeld