Anthon har fødselsdag og det har han jo og det er i dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Bayze

Astasmor skriver:

man kan heller ikke være andet end stolt over sine kære små.
kan da godt forstå du er stolt af ham da, han er da dygtig til at ligge på maven og sparker med benene

Så skulle du se ham ligge på ryggen, så pisker både arme og ben rundt - han er den nye Michael Phelps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bayze skriver:

Nej, det var sgu da i sidste uge jeg fødte, var det ikke?!

Åhh, du har en nummer to lige om hjørnet - hvor deeejligt Kun 5 dage til termin?

Før fødslen var jeg HELT sikker på jeg kun skulle have en, men for tiden tænker jeg at jeg skal have en hel koloni

Jo, var det ik!??? Hmmm

Ej, helt seriøst så synes jeg bare tiden går alt for stærkt!! Men det er jo også skønt når man har noget dejligt i vente...

Jeps - har kun 5 dage tilbage til termin...... Meeeeen jeg sætter ikke næsen op efter noget. Jeg gik 3 dage over første gang, så det skulle ikke undre mig, hvis lillesøster venter med at komme en uge over

Jamen er det ikke bare skønt hvor meget glæde, sådan nogle små væsener kan give en? Det er helt ubeskriveligt synes jeg.

Anmeld

22. juni 2010

Risen

Nåååååå , hold op hvor er han bare lækker den lille mand

Anmeld

22. juni 2010

Sofia

Jo, han er kær!!

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Jo, var det ik!??? Hmmm

Ej, helt seriøst så synes jeg bare tiden går alt for stærkt!! Men det er jo også skønt når man har noget dejligt i vente...

Jeps - har kun 5 dage tilbage til termin...... Meeeeen jeg sætter ikke næsen op efter noget. Jeg gik 3 dage over første gang, så det skulle ikke undre mig, hvis lillesøster venter med at komme en uge over

Jamen er det ikke bare skønt hvor meget glæde, sådan nogle små væsener kan give en? Det er helt ubeskriveligt synes jeg.

Jo, det er fuldstændig ubeskriveligt

Ved godt det her er et af de der sødsuppe-med-flødeskum-på-indlæg, men det er sgu da helt fantastisk

Hvor er det spændende at du skal føde ige om lidt. Åh jeg håber du får en god fødsel og jeg glæder mig til at se din lille nr 2 

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Risen skriver:

Nåååååå , hold op hvor er han bare lækker den lille mand

Liiiige til at spise - ingen beskedenhed fra moren Tak skal du have

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bayze skriver:

Jo, det er fuldstændig ubeskriveligt

Ved godt det her er et af de der sødsuppe-med-flødeskum-på-indlæg, men det er sgu da helt fantastisk

Hvor er det spændende at du skal føde ige om lidt. Åh jeg håber du får en god fødsel og jeg glæder mig til at se din lille nr 2 

......Og de indlæg skal der også bare være plads til - BASTA!

Tak - det håber jeg også. Glæder mig også som et lille barn

God dag til dig - nu vil jeg nemlig smutte ind til byen, og få købt de sidste par småting til bebsi.

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

......Og de indlæg skal der også bare være plads til - BASTA!

Tak - det håber jeg også. Glæder mig også som et lille barn

God dag til dig - nu vil jeg nemlig smutte ind til byen, og få købt de sidste par småting til bebsi.

Åh hvor hyggeligt - nyd det, og en god dag til dig også

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Sofia skriver:

Jo, han er kær!!

Tak skal du have

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Søde lille dygtige ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.