Anthon har fødselsdag og det har han jo og det er i dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Bayze

Min lille guldklump fylder allerede 2 måneder i dag! Hvor er tiden dog bare fløjet afsted.

Jeg elsker elsker elsker simpelthen den lille fis så ekstremt meget og stadig mere for hver dag der går og jeg lærer hans lille (store) personlighed at kende. Jeg synes det er helt mirakuløst fantastisk at følge hans fremadstormende udvikling. Selvom det også har været nogle hårde uger, så nyder jeg virkelig hvert minut i hans selskab og savner ham når han sover. Det ER da bare et mirakel at få sådan en lile én, hva´.....

Hvad siger i, piger - er han ikke bare for daaaaajliiiiiiig??!

.....OG dygtig til at ligge på maven 
Kram til alle jer skønne mødre, mødre in spe og andet godtfolk:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mette.

Hvor er han dog bare lidt for lækker - og hvor er han dygtig!

Jeg kender de følelser du beskriver alt for godt. Emilie bliver 8 uger på torsdag, og hvor er de dog gået hurtigt. Det er så fantastisk at lære sin helt egen lille baby at kende bedre og bedre som dagene går

Anmeld

22. juni 2010

NinaNymannMadsen

tiden går for hurtig med sådan nogen små nogen, har en datter der bliver 1 år på lørdag og fatter ikk hvor tiden er blevet af, men nyder hvert sekundt med hende og det er da bare det man skal også da før de lige pludeslig er blevet store børn.
hvor er han da abre virkelig sød og kær, og hvor er han da abre super dygtig til at ligge på mavsen

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Hvor er han bare skøn og dygtig! Hvordan går det med kolikken?

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mette. skriver:

Hvor er han dog bare lidt for lækker - og hvor er han dygtig!

Jeg kender de følelser du beskriver alt for godt. Emilie bliver 8 uger på torsdag, og hvor er de dog gået hurtigt. Det er så fantastisk at lære sin helt egen lille baby at kende bedre og bedre som dagene går

Ja, de er jo lige gamle

Det er helt vildt hvad der sker med dem lige nu, og det fortsætter vist i samme tempo kan jeg forstå på andre med større børn. Men det er godt nok sjovt nu hvor de pludrer, griner og basker rundt med deres smu kroppe og øjnene er så store som tekopper. Jeg fatter simpelthen ikke at han var i min mave for så kort tid siden

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mettemus skriver:

Hvor er han bare skøn og dygtig! Hvordan går det med kolikken?

Tak skal du have

Jamen jeg ved snart ikke rigtig hvad jeg skal bruge den der kolik-diagnose til. Det var jo min læge der trak den op af lommen, men min sp og jeg ser vist ikke helt det samme. Men vi havde jo en rigtig hård start hvor han ganske rigtig græd og skreg rigtig meget. Puh, det var fandme hårdt!

Men det er der altså ikke mere af nu. Bevares han kan give lyd og han både græder og skriger indimellem, men det er trods alt ikke helt unormalt for spædbørn. Den lille krabat har mega meget temperament og er meget energisk, der skal ske noget hele tiden og man er aldrig i tvivl om han synes tingenes tilstand er god eller skidt. Han er simpelthen så sjov, altså.. Så man er da godt brugt efter en dag sammen med ham, men det går rigtig godt med ham nu

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Astasmor skriver:

tiden går for hurtig med sådan nogen små nogen, har en datter der bliver 1 år på lørdag og fatter ikk hvor tiden er blevet af, men nyder hvert sekundt med hende og det er da bare det man skal også da før de lige pludeslig er blevet store børn.
hvor er han da abre virkelig sød og kær, og hvor er han da abre super dygtig til at ligge på mavsen

Ja og moren er pinligt stolt over sit lille vidunder

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bayze skriver:

Min lille guldklump fylder allerede 2 måneder i dag! Hvor er tiden dog bare fløjet afsted.

Jeg elsker elsker elsker simpelthen den lille fis så ekstremt meget og stadig mere for hver dag der går og jeg lærer hans lille (store) personlighed at kende. Jeg synes det er helt mirakuløst fantastisk at følge hans fremadstormende udvikling. Selvom det også har været nogle hårde uger, så nyder jeg virkelig hvert minut i hans selskab og savner ham når han sover. Det ER da bare et mirakel at få sådan en lile én, hva´.....

Hvad siger i, piger - er han ikke bare for daaaaajliiiiiiig??!

.....OG dygtig til at ligge på maven 
Kram til alle jer skønne mødre, mødre in spe og andet godtfolk:-)

Ihhh tillykke med lille Anthon! Han er jo bare en guldklump!

Synes godt nok tiden er gået stærkt - det er ikke længe siden du fødte....

Knus Corinna - som også snart glæder sig til at kunne kalde sig mor til 2

Anmeld

22. juni 2010

NinaNymannMadsen

Bayze skriver:

Ja og moren er pinligt stolt over sit lille vidunder

man kan heller ikke være andet end stolt over sine kære små.
kan da godt forstå du er stolt af ham da, han er da dygtig til at ligge på maven og sparker med benene

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Ihhh tillykke med lille Anthon! Han er jo bare en guldklump!

Synes godt nok tiden er gået stærkt - det er ikke længe siden du fødte....

Knus Corinna - som også snart glæder sig til at kunne kalde sig mor til 2

Nej, det var sgu da i sidste uge jeg fødte, var det ikke?!

Åhh, du har en nummer to lige om hjørnet - hvor deeejligt Kun 5 dage til termin?

Før fødslen var jeg HELT sikker på jeg kun skulle have en, men for tiden tænker jeg at jeg skal have en hel koloni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.