Louisevt skriver:
Hej! Så har jeg modtaget min nye taske fra babyhome.dk... Desværre må jeg sige at den lugter også! Knap så meget men den lugter. Nu gider jeg ikke være "den sure kunde" mere så nu er jeg gået igang med at eksperimentere med diverse husmor råd for at fjerne lugten. Indtil videre er den blevet vasket to gange med shampo, og det har ikke hjulpet så imorgen vil jeg forsøge mig med eddike og ymer! Jeg håber jeg får en brugbar taske ud af det!
Præcis det samme her!! Min nye lugter også meget. Dog ikke lige så slemt som den første.
Jeg synes simpelthen, at det er så ringe, at man sælger tasker, som lugter.
Jeg fik min nr. 2 taske i sidste uge, og den hænger på terrassen med den anden taske. De lugter nu lige klamt! Har haft den første i vaskemaskinen. Lugten forsvinder bare slet ikke!
Jeg gider heller ikke kontakte dem mere. Jeg blev så pisse sur. De har taget pusleunderlaget ud af nr. 2 taske. Ringede til dem og sagde, at det manglende. Gud hjælpe mig, om hun ikke siger, at det er fjernet med vilje, da jeg jo bare kan vaske det jeg fik med den første taske, der lugtede!!
What!!!? Er rystet over, at de er så "nærige". Helt ærlig hvad er det for en holdning, at jeg bare kan vaske det gamle! Hvad med at sælge nogle produkter, som virker UDEN man skal lufte, vaske, rense osv.
Fuck dem. Gider dem ikke mere. Beholder de to tasker, men regner med at jeg må have fat i en ny taske. For de er så slemme begge to.
Lorte firma!
Anmeld