Pyyh den lugter - Gaia og Ko Carry All

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Vial

anmaj skriver:

jeg har en All in One... er super glad for den og den er også STOR! men den har aldrig lugtet...

En af grundene til at den lugter kan jo godt være fordi den kun har ligget på lager i sin plastindpakning.. men trælst det har bredt sig til hele huset

Det skyldes impreneringen. Der er åbenbart et parti af fish boy taskerne, som ved en fejl ikke er blevet luftet af inden de blev pakket i plastik og lagt i papkassen. Så har lugten sat sig godt fast.

Det var den forklaring jeg fik. Så det skulle bestemt ikke omhandle andre Gaia & Ko tasker - og heller ikke en stor del af fish boy'erne, som er luftet inden nedpakning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

anmaj

KaMa skriver:

Det skyldes impreneringen. Der er åbenbart et parti af fish boy taskerne, som ved en fejl ikke er blevet luftet af inden de blev pakket i plastik og lagt i papkassen. Så har lugten sat sig godt fast.

Det var den forklaring jeg fik. Så det skulle bestemt ikke omhandle andre Gaia & Ko tasker - og heller ikke en stor del af fish boy'erne, som er luftet inden nedpakning.

ej, hvor uheldig har man lige lov til at være... når det nu ikke er noget der sker ofte... øv bøv..

Anmeld

7. juli 2010

Louisevt

Hej! Så har jeg modtaget min nye taske fra babyhome.dk... Desværre må jeg sige at den lugter også! Knap så meget men den lugter. Nu gider jeg ikke være "den sure kunde" mere så nu er jeg gået igang med at eksperimentere med diverse husmor råd for at fjerne lugten. Indtil videre er den blevet vasket to gange med shampo, og det har ikke hjulpet så imorgen vil jeg forsøge mig med eddike og ymer! Jeg håber jeg får en brugbar taske ud af det!

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Louisevt skriver:

Hej! Så har jeg modtaget min nye taske fra babyhome.dk... Desværre må jeg sige at den lugter også! Knap så meget men den lugter. Nu gider jeg ikke være "den sure kunde" mere så nu er jeg gået igang med at eksperimentere med diverse husmor råd for at fjerne lugten. Indtil videre er den blevet vasket to gange med shampo, og det har ikke hjulpet så imorgen vil jeg forsøge mig med eddike og ymer! Jeg håber jeg får en brugbar taske ud af det!

Præcis det samme her!! Min nye lugter også meget. Dog ikke lige så slemt som den første.

Jeg synes simpelthen, at det er så ringe, at man sælger tasker, som lugter.

Jeg fik min nr. 2 taske i sidste uge, og den hænger på terrassen med den anden taske. De lugter nu lige klamt! Har haft den første i vaskemaskinen. Lugten forsvinder bare slet ikke!

Jeg gider heller ikke kontakte dem mere. Jeg blev så pisse sur. De har taget pusleunderlaget ud af nr. 2 taske. Ringede til dem og sagde, at det manglende. Gud hjælpe mig, om hun ikke siger, at det er fjernet med vilje, da jeg jo bare kan vaske det jeg fik med den første taske, der lugtede!!

What!!!? Er rystet over, at de er så "nærige". Helt ærlig hvad er det for en holdning, at jeg bare kan vaske det gamle! Hvad med at sælge nogle produkter, som virker UDEN man skal lufte, vaske, rense osv.

Fuck dem. Gider dem ikke mere. Beholder de to tasker, men regner med at jeg må have fat i en ny taske. For de er så slemme begge to.

Lorte firma!

Anmeld

7. juli 2010

Louisevt

jeg tror også jeg bliver nødt til at købe mig en anden taske! Sidst snakkede de utrolig venligt til mig. jeg fandt dog ud af at det var fordi de ville have mig til at fjerne min dårlige men ærlige anmeldelse af dem på trustpilot Ja jeg ved ikke hvad man skal stille op med sådanne nogle! Jeg gider ikke mere...

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Louisevt skriver:

jeg tror også jeg bliver nødt til at købe mig en anden taske! Sidst snakkede de utrolig venligt til mig. jeg fandt dog ud af at det var fordi de ville have mig til at fjerne min dårlige men ærlige anmeldelse af dem på trustpilot Ja jeg ved ikke hvad man skal stille op med sådanne nogle! Jeg gider ikke mere...

Ja, de er meget obs på, hvad vi skriver om dem på Nettet.. haha.

Havde de også fjernet pusleunderlag i din nr. 2 taske?

Jeg har et nyt slogan til dem: Babyhome.dk - GO HOME!

Anmeld

8. juli 2010

Louisevt

Næ pusleunderlaget var også med i den nye! Jeg har lagt tasken i noget mod lugt jeg har købt i føtex idag, og så tror jeg at jeg prøver at vaske den i det imorgen... Jeg tvivler på at det hjælper men det er jo et forsøg værd. Jeg er ved at være godt træt at den pusletaske jeg blev nødt til at tage i brug når nu jeg solgte min den gamle da jeg købte den nye ..mmm!

Anmeld

8. juli 2010

vingummibamse

KaMa skriver:

Ja, de er meget obs på, hvad vi skriver om dem på Nettet.. haha.

Havde de også fjernet pusleunderlag i din nr. 2 taske?

Jeg har et nyt slogan til dem: Babyhome.dk - GO HOME!

Hold da op en øv oplevelse...

har aldrig haft problemer der ude.. og vi har altid handlet der ude..

og vi har aldrig haft problemer med noget der ude fra.. og de plejer bestemt ikke at være nærrige.. eller ikke at give en god servic..

men det er da træls på jeres vegne..

Anmeld

8. juli 2010

Vial

vingummibamse skriver:

Hold da op en øv oplevelse...

har aldrig haft problemer der ude.. og vi har altid handlet der ude..

og vi har aldrig haft problemer med noget der ude fra.. og de plejer bestemt ikke at være nærrige.. eller ikke at give en god servic..

men det er da træls på jeres vegne..

Hvor dejligt for jer. Boede jeg i Esbjerg, så havde jeg også kørt derned, og så kan jeg love dig for, at taskerne var blevet byttet lige med det samme.

Desværre ikke så let, når det er over Nettet. Det var jo rigtig flot, at de sendte nye tasker til to er deres kunder. Bare en anelse fesent, at de så også lugter. Fatter ikke man sælger sådan nogle produkter, som man ikke kan bruge.

Hos babyhome mener man ikke, at de lugter særlig meget - de skal bare luftes!! (Nej, de skal ikke bare luftes, og når man køber pusletasker, så er det meningen at man skal kune bruge dem med det samme, tænker jeg).

Havde besøg af mine forældre i dag og de var helt rystet over, at de kunne lugte så meget. Nu har den ene hængt ude en uge den anden har hængt ude i over 3 uger - og har været i vaskemaskinen. De lugter stadig klamt.

Ufatteligt.

Anmeld

3. november 2010

Tone

Hejsa.

først vil jeg sige mange tak for jeres indlæg. jeg nåede lige at afbestille den fish girl taske jeg havde bestilt hos babyhome.dk jeg er dog stadig ret vild med den, så tænkte om i ikke vil give et praj om det er lykkedes nogen at få lugten ud af tasken så kunne jeg nemlig godt finde på at købe den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.