Pyyh den lugter - Gaia og Ko Carry All

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Vial

Tanja78 skriver:

Jeg tænkte lidt at det for mig lyder lidt som sammen lugt, hvis man kan sige det sådan .. Så jeg ville altså også bare sende den retur... Vi havde heldigvis ingen problemer - jeg spurgte om man så kunne få en anden, men så mente de at nok var hele partiet der var blevet ødelagt. Det er ret giftigt. Så det var altså for at sige det mildt ret klamt føj..

Ja, her er de knap så samarbejdsvillige. Spurgte om jeg kunne returnere den som reklamation med refusion af returporto. Fik et svar som lyder. Jeg synes du skal lufte den en uges tid, så går det væk! Har lige skrevet tilbage om den så kan returneres om en uge, hvis den stadig lugter. Lidt op af bakke, at de ikke bare vil påtage sig ansvaret, når de ved den lugter - og hele sortimentet lugter. Handler ikke der mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

XXSS

KaMa skriver:

Ja, her er de knap så samarbejdsvillige. Spurgte om jeg kunne returnere den som reklamation med refusion af returporto. Fik et svar som lyder. Jeg synes du skal lufte den en uges tid, så går det væk! Har lige skrevet tilbage om den så kan returneres om en uge, hvis den stadig lugter. Lidt op af bakke, at de ikke bare vil påtage sig ansvaret, når de ved den lugter - og hele sortimentet lugter. Handler ikke der mere!

Det ville jeg ikke gå med til.. For det er da bare at trække pinen.. Typisk! jeg ville ringe eller skrive at jeg sender den retur som reklamation basta og at jeg ville forvente at modtage en ny med posten som kompensation.. 400 kr er også penge! Bare irriterende at sådan noget for det meste skal være en kamp.

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Ej øv da.. nu var jeg lige inde og tjekke babyhome.dk efter du skrev og jeg vil vildt gerne have Gaia og Ko pusletaske i blå og den er til ½ pris nu... men nu ved jeg ikke helt om jeg tør købe den ihhh.... håber det går i orden med din pusletaske

Anmeld

21. juni 2010

Vial

Patrick07 skriver:

Ej øv da.. nu var jeg lige inde og tjekke babyhome.dk efter du skrev og jeg vil vildt gerne have Gaia og Ko pusletaske i blå og den er til ½ pris nu... men nu ved jeg ikke helt om jeg tør købe den ihhh.... håber det går i orden med din pusletaske

Du kan jo ringe at spørge om den også lugter af lim. Det er kun fish boy og fish girl, som jeg har fået oplyst, der lugter.

Anmeld

21. juni 2010

Malonde1985

Øv træls med din pusletaske!! Har ellers lige været inde og kigge på den hjemmeside og det er jo vildt billigt!! overvejer kraftigt at købe en puslehynde derinde fra - den neutrale fra Gaia og Ko.

Pusletaskerne er også vildt vildt billige, og super fede så kan sagtens forstå du gerne vil beholde den du har. Håber virkelig det går i orden og at du evt. får en anden som ikke lugter. Men ja sådan noget ved man bare ingenting om når man handler over nettet - stoooort minus ved nethandel.

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

KaMa skriver:

Du kan jo ringe at spørge om den også lugter af lim. Det er kun fish boy og fish girl, som jeg har fået oplyst, der lugter.

Ja self. det må jeg da lige prøve og gøre

Anmeld

21. juni 2010

Vial

Da jeg ikke kunne få svar på min mail ang. refusion af returporto ved tilbagelevering, så måtte jeg ringe dem op.

Vi aftalte, at den skal hænge ude til fredag. Derefter kan jeg returnere den, hvis den stadig lugter. Hun ville dog ikke love, at det ikk blev en alm. returret. Dvs. jeg skal betale både de 35 kr det kostede at få den leveret PLUS de 75 kr det vil koste at få den returneret!! Det er fandme ikke i orden

Sagde til hende, at det ikke handlede om, at jeg ikke ville have den, men at den er ubruglig, når den lugter så kraftigt.

De vil vurdere, når den kommer retur, om de synes at den lugter så meget, at det kan være en reklamation.

ER godt nok utrilfreds med deres kundeservice. Nu håber jeg bare, at lugten fordamper indtil fredag, så jeg er fri for at slås med dem.

Handler ikke der mere. De burde tage den retur med det samme og dække mine udgifter - specielt, når de har haft flere inde i butikken med samme tasker, der lugter!!!

Anmeld

21. juni 2010

Malonde1985

21. juni 2010

Malonde1985

KaMa skriver:

Da jeg ikke kunne få svar på min mail ang. refusion af returporto ved tilbagelevering, så måtte jeg ringe dem op.

Vi aftalte, at den skal hænge ude til fredag. Derefter kan jeg returnere den, hvis den stadig lugter. Hun ville dog ikke love, at det ikk blev en alm. returret. Dvs. jeg skal betale både de 35 kr det kostede at få den leveret PLUS de 75 kr det vil koste at få den returneret!! Det er fandme ikke i orden

Sagde til hende, at det ikke handlede om, at jeg ikke ville have den, men at den er ubruglig, når den lugter så kraftigt.

De vil vurdere, når den kommer retur, om de synes at den lugter så meget, at det kan være en reklamation.

ER godt nok utrilfreds med deres kundeservice. Nu håber jeg bare, at lugten fordamper indtil fredag, så jeg er fri for at slås med dem.

Handler ikke der mere. De burde tage den retur med det samme og dække mine udgifter - specielt, når de har haft flere inde i butikken med samme tasker, der lugter!!!

For dårligt!!!!!! Meget dårlig kundeservice!!!!

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

KaMa skriver:

Ej hvor er det da bare VILDT dårligt.. bliver så  over sådan noget.. og de har jo indrømmet at det er noget galt med "nogen" af taskerne.. ej hvor latterligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.