Pyyh den lugter - Gaia og Ko Carry All

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Brams

Jeg har også en Carry all og den har aldrig lugtet, det lyder mærkeligt synes jeg, hvis det bliver ved så ville jeg høre der hvor du har købt dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Vial

Tone skriver:

Hejsa.

først vil jeg sige mange tak for jeres indlæg. jeg nåede lige at afbestille den fish girl taske jeg havde bestilt hos babyhome.dk jeg er dog stadig ret vild med den, så tænkte om i ikke vil give et praj om det er lykkedes nogen at få lugten ud af tasken så kunne jeg nemlig godt finde på at købe den.

DONT DO IT!

Min taske PLUS den nye de sendte ligger i mit kælderrum og lugter fortsat. Jeg har måtte købe ny i rigtig butik - en helt anden model.

Handler aldrig hos babyhome igen!

Anmeld

3. november 2010

Vial

Brams skriver:

Jeg har også en Carry all og den har aldrig lugtet, det lyder mærkeligt synes jeg, hvis det bliver ved så ville jeg høre der hvor du har købt dem

Det er en special model fishboy og girl, som Babyhome.dk sælger til halv pris. De er blevet pakket før impreneringen er tør, så de lugter meget grimt.

Jeg har klaget over den, men de mener ikke det var så slemt med en anden taske, som de så sendte. Jeg har klaget over dem begge, men de siger at de bare skal lufte udendørs i en periode. Det har jeg gjort. De lugter stadig - og er nu rustne i spænderne. SMUKT.

Anmeld

4. november 2010

Tone

tak

det lader jeg være med. finder en i en butik i stedet..

Anmeld

4. november 2010

eliasogmor

KaMa skriver:

Jeg har bestilt ovennævnte pusletaske hos Babyhome.dk (de har dem til halv pris i fish-print). Super fed og STOOOOR taske.

Problemet er at den lugter af lim eller anden syntetisk halløj. Nu er den til luftning, men føler mig snart som et indisk gadebarn, der sniffer lim - føj jeg har den klamme lugt i hele huset.

Er der andre som har erfaring med Gaia og Ko's pusletasker, som lugter - og kan lugten gå væk?

Man må desværre ikke vaske tasken..

min lugtede også dengang....og det gik væk...efter et stk tid... og min er også blevet vasket flere gange

Anmeld

4. november 2010

Brams

KaMa skriver:

Det er en special model fishboy og girl, som Babyhome.dk sælger til halv pris. De er blevet pakket før impreneringen er tør, så de lugter meget grimt.

Jeg har klaget over den, men de mener ikke det var så slemt med en anden taske, som de så sendte. Jeg har klaget over dem begge, men de siger at de bare skal lufte udendørs i en periode. Det har jeg gjort. De lugter stadig - og er nu rustne i spænderne. SMUKT.

Jeg ville sende den anden taske tilbage også og så finde den i en anden butik, selv om den vil koste mere. Tror ikke at lugten forsvinder så meget at den kommer helt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.